Seria VFR zasłużyła na miano kultowej. Model VFR 750R rc30 otaczany jest czcią i szacunkiem jako praszczur współczesnych motocykli sportowych. Model ewoluował przez kilka dekad zmierzając w stronę szybkiej turystyki. Z perspektywy czasu trzeba przyznać jedno - seria VFR była pokazem finezji rzadko spotykanej wśród japońskich producentów. 4-cylindrowy silnik w układzie widlastym, jednoramienny wahacz, elektroniczny wtrysk paliwa, układ hamulcowy wyposażony w CBS, hydrauliczne sprzęgło... Wiele elementów w tym motocyklu świadczyło o jego większej ekskluzywności. Widać to nawet dziś. Bezkonkurencyjny. Futurystyczny. Ponadczasowy. 24-letni motocykl, który nie jest pozbawiony wad, a jednak ma w sobie to coś. Jak się starzeć to właśnie tak jak Honda VFR 800. Zapraszamy do odcinka!
Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Spalanie Honda VFR 800 FI Interceptor
Minimalne: 5.27
Średnie: 6.38
Maksymalne: 8.59
Opinie o Honda VFR 800 FI Interceptor

Liczba głosów: 19





Dane techniczne Honda VFR 800 FI Interceptor
Osiągi
Silnik
Układ napędowy
Podwozie
Zawieszenie
Hamulce
Eksploatacja Honda VFR 800 FI Interceptor
Opony
Układ Smarowania - Olej
Układ napędowy
Zobacz naszą politykę prywatności