Opinie o Honda VFR 800 FI Interceptor

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 19

Silnik: 4.9
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.9
Frajda z jazdy: 4.9
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 | Autor: Ben
Bardzo dobry motocykl sportowo-turystyczny. Ostatnia VFR na kołach zębatych, silnik wytrzymuje lekko ponad 200tys km, niezniszczalny. Piękne brzmienie, ładnie liniowo oddaje moc.
Czego mi brakuje w tym motocyklu to tylko ABS-u, no ale cóż w tamtych latach go nie było. Spalanie średnio 6-6.5. Polecam, moim zdaniem jeden z najlepszych motocykli pod względem technicznym i pod względem trwałości.
Skomentuj | Przydatna (17) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Eagle
Marzyłem o tym motocyklu od kiedy pierwszy raz zobaczyłem go w katalogu na rok 1998 ????. W zeszłym roku stałem się wreszcie jego posiadaczem???? i nie zawiodłem się ani trochę.
Jestem niskim bikerem - 1,7m, ale w tym wypadku nie jest to problem. Po ruszeniu z miejsca waga i gabaryty moto przestają mieć znaczenie. Przyspieszenie V4 robi wrażenie, a prędkość max. w okolicy 240 km/h jest wystarczająca. Ważniejsze jest to w jaki sposób jest oddawana moc silnika. Moto ciągnie pd samego dołu, aż praktycznie do odcięcia. Pozycja za sterami jest intuicyjna i w miarę wygodna, przy dłuższych przelotach mogą pobolewać nadgarstki. Moto świetnie składa się w winkle ( opony pozamykane ), a przy prędkościach powyżej 200 nic nie traci na stabilności. Hamulce więcej niż dobre ????. Są moto szybsze, lepiej przyspieszające, pewnie wygodniejsze, ale też nie tak wszechstronne jak ten. Z plecakiem trasy po 100-200 km nie stanowią wiekszego problemu. Co do spalania, to u mnie oscyluje około 7l/100 km , ale mam ciężką rękę ????, przeloty to 160-220 km/h, a czasami na odcięciu ok 240-250km/h, ale to już torturowanie moto. Naprawdę polecam ten motocykl każdemu kto chce się fajnie pobawić sport/turystyka, nie wydając przy tym majątku.
Honda VFR 800 FI, 1999r, 43000 km -6500,00 zł.
Skomentuj | Przydatna (11) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kowax
Honda VFR 800 FI to motocykl niezawodny, wygodny jak turystyk i szybki jak ścigacz. Chociaż jest nieco przysadzisty, czujemy się jak na dużej wersji CBR-ki. Waga robi swoje, to prawie 230kg, ale 110 km ciągnie dobrze. Przebiegi powyżej 150 tysięcy nie są mu groźne. Praktycznie lać paliwo i olej i motocykl będzie jeździł długie lata. Mankamentem, który czasem występuje, jest alternator, ale chyba wszystkie modele z mają to już wymienione. Jeżdżę już 3 sezon i nie brakuje mi w tym moto niczego.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Monika
To mój czwarty motocykl, najstarszy jaki posiadam (1998 r.) i najlepszy. Jedyna awaria do tej pory, to brak grzania prawej manetki, które i tak są akcesoryjne. Wymieniać olej, regulować zawory i przepustnice, lać do baku i cieszyć się.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Bartek NS
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
jedyny mankament to ból dupy juz po 150km.....
v4 zawsze Szanowałem
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Nicki
No i taki sprzęt to ja rozumiem. Hamulce mogły by być mocniejsze. Tłumik oryginalny wielki i niezbyt ładny. Poza tym extra sprzęt
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Troszkę chodzi jak traktor na wolnych obrotach, ale na wyższych bardzo przyjemnie ????
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Siwy
Podoba mi się między innymi :praca silnika, dynamika, wygląd, sprzęgło hydrauliczne, wygodna pozycja pomimo 191cm wzrostu,
zawieszenie, super hamulce, optymalne spalanie,
stopka centralna, czytelne zegary i tak w nieskończoność:)
Minus daje za nieprecyzyjny wskaźnik paliwa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.27
Dodaj
Ilość raportów: 11

Spalanie Honda VFR 800 FI Interceptor

Minimalne: 5.22

Średnie: 6.27

Maksymalne: 8.93

Dane techniczne Honda VFR 800 FI Interceptor

Osiągi

Moc max.
110 KM
Max. moment obrotowy
82 Nm
przyspieszenie 0-100km/h
3.2 s
V-max
250.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L

Silnik

Typ
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność skokowa
782.0 ccm
Stopień sprężania
11.6: 1
Układ zasilania
Wtrysk Paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 735 x 1190 mm
Rozstaw osi
1440 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
244.0 kg
Rama
Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa

Zawieszenie

Przód
Teleskopowe, H.M.A.S., 41mm
Tył
Wahacz wleczony pojedynczy 120 mm z centralnym amortyzatorem gazowym

Hamulce

Przód
298mm, dwie tarcze, trzy tłoczkowe zaciski
Tył
256mm, pojedyncza tarcza

Eksploatacja Honda VFR 800 FI Interceptor

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
180/55 ZR17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.3
Zalecana klasa lepkości
Semi-Synthetic, 10W/40
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
Łańcuch #530 O-ring
Zębatka przednia
17
Zębatka tylna
43
Długość łańcucha
108 ogniw
Luz łańcucha
25~35

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności