Jak Honda reklamuje swoje skutery w Japonii?

Japonia znana jest z oryginalnych, a dla nas jako Europejczyków wręcz surrealistycznych i komicznych reklam. Zobaczcie serię reklam skuteru Giorno!

Honda Giorno to japoński skuter w klasycznym włoskim stylu. Model produkowany jest od wielu lat głównie na rynek japoński. Giorno ma pojemność silnika 50 cm³ i moc około 5 KM.


Główne zalety skutera to ekonomiczne zużycie paliwa, mała masa, ładny wygląd i niska cena. W filmach reklamujących Giorno pokazano, że ich skuter to również okazja by uwieść nie jedną miłośniczkę jednośladów.


Seria filmików "Time Line" pokazuje różne pozytywne strony posiadania Giorno. Bohaterami jest dwójka kierowców, których połączyła miłość do skuterów. Romantycznego klimatu dopełnia włoski lektor i operowa aria. Na koniec każdego odcinka poznajemy nowe japońskie wyrażenie.


W sieci humorystyczne reklamy zostały uzupełnione ilustracjami wykonanymi przez Kaoru Saki. Jak do Was przemawia estetyka i przekaz reklamowy z Japonii?