Reklamacje

Wszystkie produkty kupione za pośrednictwem naszego sklepu motobanda.pl możesz reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Nie wyłącza ani nie ogranicza to uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.

Kupując na motobanda.pl masz pewność zakupu towaru oryginalnego i posiadającego gwarancję producenta (jeśli taką oferuje).

Czego nie obejmuje reklamacja?

Rejlamacja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie. Nie obejmuje ona akcesoriów takich jak np.: baterie. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie czy pożar. Rejlamacja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza punktem serwisowym producenta

Gdzie dostarczyć sprzęt na reklamację?

motobanda.pl
ul. Szczawnicka 4,
60-471 Poznań
tel (8:00-15:00): 507 506 953

Jak skontaktować się z punktem serwisowym?

W przypadku konieczności porozumienia się w sprawie reklamacji prosimy o kontakt:

e-mailowy: reklamacje@motobanda.pl

Pobierz formularz reklamacyjny


Część marek ma możliwość rejestracji na dłuższy okres czasu - warunkiem jest zakup za kwotę sugerowaną przez producenta

Ochrona na 5 lat - DobreSklepyMotocyklowe!

Produkty poniższych marek objęte są 5-letnią ochroną producenta
  • Airoh
  • Arai
  • Bell
  • Broger
  • FOX (tylko kaski i buty)
  • Held
  • HJC
  • IMX
  • IXS
  • Ozone
  • Rebelhorn
  • RST
  • Shift
  • SW-MOTECH

Jak skorzystać z programu 5 lat ochrony?

  • w ciągu 14 dni od zakupu w zarejestruj produkt
  • zarejestruj produkt

  • przez pierwsze 2 lata od zakupu ewentualne problemy zgłoś u nas
  • po 2 latach od zakupu ewentualne problemy zgłoś przez portal dobresklepymotocyklowe.pl


Gwarancja na 6 lat - Shima

Program obejmuje wszystkie produkty marki SHIMA dostępne w aktualnej ofercie.

Po upływie standardowej (dwuletniej) gwarancji produkty zarejestrowane w ramach programu zostają objęte rozszerzoną gwarancją. Na zarejestrowanie produktu masz 30 dni od daty zakupu.

Gwarancja obejmuje naprawę produktu przeprowadzoną w sposób przywracający pełną użyteczność. Jeżeli taka naprawa nie będzie możliwa, SHIMA zaproponuje Ci nowy produkt z aktualnej kolekcji z 50% zniżką!

Strona rejestracji do programu: 6lat.shima.pl

W przypadku reklamacji przez pierwsze 2 lata ewentualne problemy należy zgłosić u nas w sklepie (sklep@motobanda.pl). Po upływie 2 lat ewentualne problemy należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie 6lat.shima.pl/reklamacja


Gwarancja na 5 lat - Seca

należy zarejestrować produkt w ciągu 14 dni od daty zakupu na stronie www.secamoto.com/rejestracja/

W przypadku reklamacji przez pierwsze 2 lata ewentualne problemy należy zgłosić u nas w sklepie (sklep@motobanda.pl). Po upływie 2 lat ewentualne problemy należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie www.secamoto.com/reklamacja

Gwarancja na 5 lat - kaski Lazer

Rozszerzenie gwarancji do 5 lat

Marka Lazer, oferuje darmowe przedłużenie gwarancji z dwóch do pięciu lat!

Aby aktywowawać przedłużoną gwarancję napisz na adres hurt@rider.com.pl uzupełnionego maila:

Temat: Rejestracja kasku Lazer

Imię nazwisko kupującego:

Nr zamówienia:

Model:

Data zakupu:

Numer homologacji: Tu wpisz numer znajdujący się na pasku pod brodą

Po 2 latach od zakupu ewentualne problemy zgłoś na maila: hurt@rider.com