Reklamacje
Wszystkie produkty kupione za pośrednictwem naszego sklepu motobanda.pl możesz reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Nie wyłącza ani nie ogranicza to uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.
Kupując na motobanda.pl masz pewność zakupu towaru oryginalnego i posiadającego gwarancję producenta (jeśli taką oferuje).
Czego nie obejmuje reklamacja?
Rejlamacja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie. Nie obejmuje ona akcesoriów takich jak np.: baterie. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie czy pożar. Rejlamacja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza punktem serwisowym producenta
Gdzie dostarczyć sprzęt na reklamację?
Jak skontaktować się z punktem serwisowym?
W przypadku konieczności porozumienia się w sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
e-mailowy: reklamacje@motobanda.pl
Część marek ma możliwość rejestracji na dłuższy okres czasu - warunkiem jest zakup za kwotę sugerowaną przez producenta
Ochrona na 5 lat - DobreSklepyMotocyklowe!
Produkty poniższych marek objęte są 5-letnią ochroną producenta- Airoh
- Arai
- Bell
- Broger
- FOX (tylko kaski i buty)
- Held
- HJC
- IMX
- IXS
- Ozone
- Rebelhorn
- RST
- Shift
- SW-MOTECH
Jak skorzystać z programu 5 lat ochrony?
- w ciągu 14 dni od zakupu w zarejestruj produkt
- przez pierwsze 2 lata od zakupu ewentualne problemy zgłoś u nas
- po 2 latach od zakupu ewentualne problemy zgłoś przez portal dobresklepymotocyklowe.pl
Gwarancja na 6 lat - Shima
Program obejmuje wszystkie produkty marki SHIMA dostępne w aktualnej ofercie.
Po upływie standardowej (dwuletniej) gwarancji produkty zarejestrowane w ramach programu zostają objęte rozszerzoną gwarancją. Na zarejestrowanie produktu masz 30 dni od daty zakupu.
Gwarancja obejmuje naprawę produktu przeprowadzoną w sposób przywracający pełną użyteczność. Jeżeli taka naprawa nie będzie możliwa, SHIMA zaproponuje Ci nowy produkt z aktualnej kolekcji z 50% zniżką!
Strona rejestracji do programu: 6lat.shima.pl
W przypadku reklamacji przez pierwsze 2 lata ewentualne problemy należy zgłosić u nas w sklepie (sklep@motobanda.pl). Po upływie 2 lat ewentualne problemy należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie 6lat.shima.pl/reklamacja
Gwarancja na 5 lat - Seca
należy zarejestrować produkt w ciągu 14 dni od daty zakupu na stronie www.secamoto.com/rejestracja/
W przypadku reklamacji przez pierwsze 2 lata ewentualne problemy należy zgłosić u nas w sklepie (sklep@motobanda.pl). Po upływie 2 lat ewentualne problemy należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie www.secamoto.com/reklamacja
Gwarancja na 5 lat - kaski Lazer
Rozszerzenie gwarancji do 5 lat
Marka Lazer, oferuje darmowe przedłużenie gwarancji z dwóch do pięciu lat!
Aby aktywowawać przedłużoną gwarancję napisz na adres hurt@rider.com.pl uzupełnionego maila:
Temat: Rejestracja kasku Lazer
Imię nazwisko kupującego:
Nr zamówienia:
Model:
Data zakupu:
Numer homologacji: Tu wpisz numer znajdujący się na pasku pod brodą
Po 2 latach od zakupu ewentualne problemy zgłoś na maila: hurt@rider.com