22%
78%

Honda CBR 600F4
1998 - 2000

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 7 głosów

Przegrywa Honda CBR 600F4 (1998 - 2000): 2 głosy

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Honda CBR 600F4

Opinia Video o Suzuki GS 500

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 48

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 67

Silnik:
4.7 vs 4.4
Hamulce:
4.5 vs 4.2
Bezawaryjność:
4.6 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 3.8

Opinie o Honda CBR 600F4

Opinie o Suzuki GS 500

Autor: Gość
Bo nie jezdzi nim karczu ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Osiągi

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
110 KM
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
65 Nm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
260.0 km/h
185 km/h
V-max

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC,
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Gaźniki
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
Łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
2080 x 800 x 790 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1390 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
200.0 kg
192 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x 296mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
220mm, 1 tłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Abs
nie
Brak
Abs
Pokaż wszystkie

Honda CB 500 (1996 - 2003)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Kawasaki ER-5 500 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności