51%
49%

Honda CB 500
1996 - 2003

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Honda CB 500 (1996 - 2003): 247 głosów

Przegrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 241 głosów

Honda CB 500 (1996 - 2003) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Honda CB 500

Opinia Video o Suzuki GS 500

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 26

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 69

Silnik:
4.7 vs 4.4
Hamulce:
3.9 vs 4.2
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
3.5 vs 3.8

Opinie o Honda CB 500

+ mocniejszy, bardziej elastyczny a przy tym niezawodny silnik, daje więcej frajdy
+ motocykl nieco większy i wygodniejszy (zwłaszcza w porównaniu do przedliftowych GS z clip-onami)
+ lepsza jakość wykonania
+ lepsze brzmienie seryjnego tłumika
+ genialny schowek pod kanapą w którym mieszczą się np. buty na zmianę albo 2 butelki browca ;)
Miałem obydwa, więc wiem co piszę. GS to też fajny motocykl ale CB jest po prostu lepsza.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Trochę droższa od gs'a ale pancerny (i mocniejszy) silnik, świetne prowadzenie, dużo lepszy wygląd (choć to pewnie kwestia gustu) no i silnik nie pracuje jakby ktoś do niego wrzucił wiadro gwoździ ;)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
Silniki robią kilka razy większe przebiegi od gs500 do tego wygląd cebulaka mi bardziej pasuje pomijając osiągi i moc
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Honda jest mocniejsza, ale ma to też swoje wady ponieważ nie mieści się w kat A2 w przeciwieństwie do Suzuki. Gs 500 jest bardzo małym motocyklem więc każdy kto ma powyżej 170cm wzrostu będzie znacznie lepiej wyglądał na Hondzie. Pozatym CB jest ogólnie mniej topornym motocyklem. Jeśli chodzi o awaryjność oba wypadają wzorowo.
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (4)
2016-08-22 10:52:15 | Autor: Dawca46
Jeśli chodzi o bezawaryjność to musze sie z tobą zgodzić. W przypadku GSa wystarczy tylko kontrolować poziom oleju i laaaaaatasz. Nie wiem jak w przypadku Hondy bo nie miałem ale silniki też chyba są bezawaryjne
Tylko Honda!! bo:
bezwarynjna
mocniejsza
szybsza
wieksza
ładniejsza
chlodzona ciecza
... to juz wystarczy

Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
Ma chłodzenie cieczą
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Nowocześniejszy, mocniejszy, a przede wszystkim chłodzony cieczą silnik. Ładniejszy wygląd, lepsze prowadzenie i pozycja na motocyklu.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
w mojej ocenie jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ciągnie jak szalona!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
CB nie wygląda nowocześnie ale i tak lepiej niż GS. No i ten silniczek :) lejesz wahę i jeździsz jeździsz... On nie czuje przejechanych km.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
idealny na pierwszy motocykl
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Bo taką Posiadam i Jeździ się B.dobrze ....zwinna , stosunkowo szybka...., i nie zawodna !!!
Porównaniu do Suzuki ...;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Honda to zawsze Honda.....
Jest mocniejsza i idiotoodporna :)
Nie sra olejem :)
Silnik robi przebiegi rzędu małych samochodów osobowych :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Niezawodny silnik
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
moc, chodnica, tarcza z tyłu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
To Honda, biorąc pod uwagę lata tych moto, dużo łatwie o egzemplarz w lepszym stanie
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Niezawodna, bardzo elastyczny silnik, większa od GS 500, chłodzona cieczą, wyprostowana pozycja za kierownicą, dobra do turystyki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepsza pod każdym względem prócz ceny :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mocniejsza i ładniejsza
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Dobre CB obejdzie gs'a bez problemu . Dźwięk i wygląd mmmmm
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
niezniszczalny, tani w utrzymaniu, lekki i łatwy w prowadzeniu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik chlodzony ciecza, większy wygodniejszy motocykl
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
miałem mega motocykl
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepsza, mocniejsza.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik, bardziej niezawodna, gdyby był z tyłu monoshock design byłby też na plus.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Honda to Honda
Jest dużo ładniejsza
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepszy silnik: więcej mocy, bardziej liniowo oddaje moc i przede wszystkim silnik jest nie do zdarcia (w GSach już różne rzeczy widziałem)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam i jestem zadowolony.Super do miasta wszędzie się wcisnę,mocy puki co wystarcza i niskie spalanie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezniszczalny silnik, chłodzenie cieczą.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
silnik +wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Trwalszy silnik, lepszy wygląd, lepsza pozycja i ładniejszy design
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zwinna niezawodna maszyna idealna na pierwszy motocykl dla nieco wyższych osób.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Chłodzenie cieczą, lepsza kultura pracy jednostki, lepsza pozycja za kierownicą
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadam cbf 500, z pracy silnika jak i spalania jestem zadowolony bo to przecież ten sam silnik. Niestety cb 500 nie poraża hamulcami i zawieszeniem, które w cbf są nieporównywalnie lepsze
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy, nowoczesniejszy i honda to jednak honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy, chlodzony ciecza i podstawowa sprawa silnik hondy nie do zakatowania.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest chłodzona cieczą
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo to honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest seksowniejsza i czuje się na niej wygodniej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Hmm o wiele bardziej wytrzymała i zarówno silnik jest bardziej zywotniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo tak XD
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ponad czasowy wygląd, silnik nie do zajechania, chłodzenie cieczą
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik który wytrzymuje wysokie przebiegi , niski koszt utrzymania , stylowy wygląd , małe ceny motocykli , dobra jakosc wykonania
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
CB500 + Chłodzony cieczą, mocniejszy silnik, nie żłopie oleju, wygląda ciekawiej, jest to niezawodna honda, bezawaryjny silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Gdyż honda ma bardziej wytrzymały silnik :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Myslę ze Honda CB 500 dostaje wielkiego plusa na rzecz silnika, jest on nie do zajechania mozna mu linić i tak zniesie wszystko, druga rzecz to bardzo wygodna pozycja, spalanie jest tez ok
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Miałem okazje przejechać się tym motocyklem i krótko mówiąc jest świetny i dostarcza dużo frajdy z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
BO TAK
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przewaga mocy na korzyść CB.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
honda to honda ma pancerny silnik nie do zajechania i ją mam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
EZ
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Większy, szybszy, schowek pod siedzeniem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadam Honde i jest dużo dużo mocniejsza od GS i Honda jest ładniejsza ma chłodnice silnika i dużo lepiej brzmi wydech i bardzo polecam Hondę
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
:)d
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
-większa moc silnika
-Większa niezawodność
-Chłodzenie cieczą
-jak dla mnie lepszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej niezawodna od Suzuki, lepszy silnik. W suzuki miałem wcześniej problem z gaźnikami w przeciwieństwie do Hondy, która jest niezawodna ;-)
Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Chłodzenie cieczą,nowocześniejszy wygląd,większa moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo mialem\m/ ;) haha
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda jest wierna :)



Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
najslepszy silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wysokie przebiegi silników hondy i legendarna niezawodność. Dalej świetnie trzyna wartość. Nie mam nic przeciwko suzuki, ale jesli mam zagłosować na jeden to będzie to Honda.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Super sprzęt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
1) Więcej miejsca dla motocyklisty - szczególnie wysokiego. 2) Świetny dźwięk na akcesoryjnym kominie.
3) Chłodnica
4) moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik ,lepsze osiągi i większy motocykl
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Mam od pięciu lat w posiadaniu model z 1993 roku z bębnem z tyłu . Dla mnie to po prostu klasyk nie do zdarcia i nie mam zamiaru się go pozbywać . Na GS jechałem tylko raz i z przyjemnością wróciłem na swoją Hondę . Zawsze będzie to subiektywne , ale jak dla mnie lepsza kultura pracy silnika , lepszy wygląd i większa moc . Niestety fabryczne malowania mnie nie przypadły do gustu więc mój egzemplarz trochę poprawiłem kolorystycznie i wymieniłem parę elementów . Ostatnia rzecz , która jest dla mnie istotna to : nigdy mnie nie zawiódł , nigdy się nic nie zepsuło i nigdy po zimowaniu nie było problemu z uruchomieniem ( garażowany , temp. zawsze w plusie)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Dla wyższych osób cebulka będzie lepsza.
Na plus chłodzenie cieczą i mocniejszy silnik, niestety nie mieści się na A2. Obydwie maszyny są niezawodnie - ciężki wybór.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Honda i nie trzeba mówić nic więcej :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Miałem to moto 2 sezony, jak to Honda gładko biegi wchodzą super prowadzenie ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsze wykonanie ogólne, jeden z najlepszych silników jakie kiedykolwiek powstały, dużo lepsze siodło, Honda! :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo Honda jest najlepsza :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda jest jak czołg t-34
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej zaawansowany, ładniejszy. Oba motocykle prowadzą sie podobnie jednak cb500 zdecydowanie lżej. Idealny motocykl dla początkujących
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda ????????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
silnik bezawaryjny, na zimno pali z pierwszego, mocniejszy silnik, dynamiczniejsza,
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda i mam taką i to Honda :)
Ale serio, w moim odczuciu subiektywnym. Honda lepiej wygląda, skrzynia bez zarzutu i lepsza pozycja za kierownicą. Chłodzona cieczą nie powietrzem. Posiadam wersje "S" z 2003r. Mocy dość, prowadzenie jak u Hondy super. Większa rama co za tym idzie już wspomniałem wyższa i lepsza pozycja prowadzenia. Zawieszenie, hamulce no i mocy trochę więcej.

A jak to bywa że większość chwali to co ma ciężko dojść do porozumienia :) ale poważnie Honda bliższa mojemu sercu. Lecz opinia nie jest tym kierowana. Polecił bym Suzi jak i Honde każdemu z naciskiem na Honde :)
Powodzenia i przyczepności.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
nie rdzewieje tak szybko
ma chlodnice
prestiz
facet na gs? to kazdy mowi ze to moto dla kobiety
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Latam Cebulką i odczucia z jazdy są cudowne . Generalnie przyspieszenie oczywiście jak na klasę 500 , skrzynia działa doskonale . Honda to Honda lepiej odżałować i kupić Cebulę
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ciut mocniejszy, ciut bardziej niezawodny.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
pc 32 przyżyje karaluchy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepiej się prowadzi, wygodniejsza pozycja, niezniszczalny, wieczny silnik. O dziwo skuteczne hamulce ( w kocu brembo).
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodność i wytrzymalość.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej awaryjny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda mocniejsza i bardziej niezawodna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo mam cbf i jestem z niej zadowolony
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2016-08-21 19:48:25 | Autor: saaa
To jest CB nie CBF
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo tak :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Niezniszczalny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo silnik hondy nie brzmi jak wiadro pełne śrub i nakretek:).
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
ma chłodnice i silniki r2 ktore wytrzymuja wiele kilometrow :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
bo Honda to Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
przyjemniej się jeździ honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Fajna maszyna, świetnie się prowadzi, w sam raz na pierwsze moto, lekka, pokonywanie tym motocyklem zakrętów to czysta przyjemność. No i oczywiście silnik niezawodny. Tylko lać paliwo i latać po winklach. Polecam z czystym sumieniem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ponieważ latam Hondą CBF 500 i jest zajebista
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Stara szkoła , trochę technologiczne muzeum ale z klasą i duszą , jeden z ostatnich prawdziwych gaźnikowców ;)

Ps. Pancerny Piec (ponad 250 tyś kilometrów miał mój egzemplarz )
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
-tańszy, łatwiejszy w jeździe, lżejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wybacza błędy ;)
Dobry dla niskich osób. Prosty w obsłudze.
Najlepszy!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
lepszy, bardziej niezawodny silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Honda ma ładniejszy wygląd. I lepsze brzmienie :) Każdy ma swój gust ale dla mnie tak to wygląda . Mam hondę ,a kiedyś zamieniłem się z kolegą co miał Gs'a . moja honda wydawała się mocniejsza i wgl.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jeździlem oboma i cb przyjemniejsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Moc, masa, wygląd, chłodzenie cieczą
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Nieawaryjny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Nawet czas nie jest w stanie zniszczyć Hondy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Uwazam ze honda jest lepsza poniewaz, to honda
Dziekuje za uwage :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)

Opinie o Suzuki GS 500

Chciałbym zobaczyc u was test :)
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (0)
Nie do zdarcia, jeśli już coś nawali to części są tanie jak barszcz, a to bardzo ważne szczególnie dla ucznia/studenta. Układ jezdny w motocyklu za takie pieniądze bardzo dobry. Mając dodatkowo gmole uchroni początkującego kierowce przed większymi wydatkami przy glebie, a w trasie nadadzą się do wyprostowania nóg. Dla osób znających się na mechanice i chęci modyfikacji można uzyskać świetny motocykl nie wydając masy pieniędzy. Więcej zalet nie opłaca się wymieniać, lepiej się nim przewieść i samemu sprawdzić.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (0)
Bardzo wygodny, ładny, tani i niedrogi w utrzymaniu,polecam. Poza tym mieści sie bez problemu na A2.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ujmę to w jednym zdaniu :)
Niezawodna konstrukcja od wielu lat, silnik nie zawodny nawet w najgorszych warunkach.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
W Suzuki same stuki - jedyna wada tych motocykli , lecz nie ma sobie równych pancerna konstrukcja
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Miałem gs-a dlatego głosuje na niego. Niby honda ma chłodzenie cieczą i większą moc ale się nie łapie na a2. Gs-a ma centralny amortyzator i moim zdaniem lepiej wygląda. Dobre hamulce. Do tego naprawisz go podstawowym zestawem kluczy. Nie jest skomplikowany.

Możliwości tuningu są duże: można zrobić uprgrade na pojedynczy zacisk z sv1000, tylny amor od r6, na przód progresywne sprężyny lub liniowe. I gs-a zaczyna naprawdę bdb jeździć.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2017-09-14 12:04:13 | Autor: Johnny
Do CB wrzucasz tylne amory od CB750 i też jest lepiej. Zaleta dwóch bocznych amorków z tyłu - w miejscu gdzie w GSie jest centralny amor w CB jest schowek pod kanapą gdzie mieścisz np. 2 browary albo buty. Miałem GSa, fajny motocykl ale CB daje więcej frajdy z jazdy.
Obie piękne maszyny, ale jednak zostanę przy maszynie która od razu mnie zaczarowała czyli GS ;)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Pancerny i idiotoodporny silnik , zwinny i wygodny , tani w eksploatacji
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Idealny do miasta, silnik można naprawić zestawem dwóch młotków i kilku kluczy. W razie grubszej awarii można schować w krzakach przy drodze i nikt nie ukradnie. Motocykl który kupiłbym drugi raz
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Pancerny piec, eksploatacja tania jak barszcz przy przyzwoitych osiągach
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ posiadałem taki model i jazda na nim dawała mi dużą frajdę przez 6 lat.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Posiadam i narazie nie zawodzi
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Lepiej oddaje moc, ma przyjemniejsza charakterystykę pracy silnika
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Motocykl posiada Niepowtarzalny design A co najważniejsze wybacza wiele błędów początkującym jeźdźcą:)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Legenda . Tyle w temacie.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
bo niezawodny:)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
a że ponieważ bo biorąc pod uwagę iż moim zdaniem jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Nic nie zastąpi starego GS'a
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
lepsze zawieszenie i moim zdaniem silnik mniej skomplikowany :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo jest świetną maszyną i lepiej brzmi na dominatorze niż cb500 ;]
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
mniejsza Awaryjność
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ma to cos w sobie.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ takiego posiadam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo jest nie do zajebania!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
super składa się w zakrętach
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
+cena
+hamulce
+zegary
+zawieszenie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
piękny naked, szybko i w dobrej cenie :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Dobrze sie prowadzi lekki zwinny ,mało pali :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Sam posiadam GS wiec wiem lepsze heble( honda miała tylni bębnowy) ;)) silnik nie do zaorania mimo iż ma nieco mniej km, no i zawieszenie także lepsze choćby dlatego że posiada amortyzator tylni centralny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2018-10-07 10:47:16 | Autor: Niron
po 96r CB też miała tarczę z tyłu ;)
Albo Suzuki albo nic :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ sam ją użytkuję , nie sprawia problemów !Polecam!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mile wspomnienia;p
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest o wiele ladniejszy, przyjemniejszy w jezdzie, no i mam takiego, po prostu najlspszy :p
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Tańsze utrzymanie motocykla , co daje wielki + na jego stronę.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Tanie części jak i motocykl. Dodatkowo wpisuje się pod kat. A2.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Łapie się na a2 bez przeróbek, tani w zakupie i utrzymaniu,trwały.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moim zdaniem lepiej się prezentuje wizualnie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bardziej mi sie podoba hehe
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Sam posiadam gsa, pomimo mniejszej mocy jest wytrzymalszy i łatwo naprawić go samemu w domowym zaciszu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lżejszy, zwinniejszy, prosty jak budowa cepa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
4 lata i perelka smiga!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest motocyklem na a2. Idealny na pierwszy motocykl. Mała doza sportowego charakteru.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ten motor jest na kategorie a2
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
miesci sie w katerorie a2
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Motocykl jest łatwy w prowadzeniu i w obsłudze, części nie są drogie, wystarczy mała znajomość mechaniki a wszystko można zrobić sobie samemu. Wybacza wiele błędów, dobrze wygląda, ludzie oglądają się za nim :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest to maszyna tańsza, umie wybaczać błędy... idealna na początek :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Kultowy!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsze hamulce, lepiej się zbiera, bezawaryjny!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezawaryjny, tanie części, wszystko zrobisz samemu, lub naprawy tanie jak barszcz sosnowskiego. Do tego całkiem żwawy, w sam raz na miasto. Chłodzenie powietrzem w zupełności wystarcza.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Atrakcyjniejszy wygląd, bezawaryjna konstrukcja, tańsze części, możliwość nabycia pełnych owiewek (five stars), minimalne koszty użytkowania, niskie spalanie, możliwość jazdy na prawko A2, prosta konstrukcja silnika, spory rynek części używanych oraz zamiennych. Ogólnie lekki, przyjemny, fajny, tani motocykl dla osoby początkującej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Paweł bo nią jeżdżę
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Cb 500 na podwójny amortyzator z tyłu, GS ma jeden centralny, moim zdaniem słabszy ale lepiej się prowadzi w zakrętach
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przyjemny i zgrabny Moto. Bezawaryjny, na kat A2. Ogolnie ciezki wybor miedzy Honda a Suzuki ale chyba sentyment wygrał.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Klasyk Suzuki ;) najlepiej wyglada, jezdzi, pomimo przedpotopowej konstrukcji silnika ale to wlasnie jest kluczem do sukcesu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mam go od kilku lat, nigdy mnie nie zawiodł
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Miałem 2 razy. Pierwszy raz w dzieciństwie, w piwnicy na ścianie (GS 550). Gówniany skręt, trzeba się przyzwyczaić. Z wyglądu ładniejszy na mój gust. Rama trochę jak sport. CB 500 trochę przeciętny wygląd pomimo że też ładna ale właśnie zbyt klasyczny wręcz tradycyjny. Nie jeździłem CB.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Super szlifiera, najszybszy i najlepszy motor
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
GS 500 jest moim zdaniem bardziej narwany ;P
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Prostota konstrukcji,niezawodność,tani w eksploatacji.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest wyższy zrywniejszy i ładniejszy. Dużo lepszy w prowadzeniu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przede wszystkim praktycznie bezawaryjny motocykl, a jeżeli coś od "święta" się zepsuje to naprawdę jest tak banalna że wystarczy trochę chęci i przysłowiowy śrubokręt z taśma izolacyjna ? a po drugie łapie się bez przeróbek na kat. A2 co jest dużym dodatkowym atutem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Motocykl idealny dla początkujących raiderów, wybacza wiele błędów. Mam wersję z owiewkami Five Stars, więc wygląd ma kozacki. Co do wzrostu to mam 190 cm i bez problemu śmigam wokół komina. Polecam!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Łatwość prowadzenia oraz bezawaryjnośc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
BO TO SUZUKI
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest trwalszy, bardziej bezawaryjny. Bardziej mi się podoba.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Uczyłem się na nim jeździć. Sentyment do tego motoru
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo jest ładniejszy, lepiej się prezentuje, i lubię suzuki XD
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Miałem takie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
idealne moto na pierwszy motocykl.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Niezniszczalny sprzęt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jestem posiadaniu gs'a. Jest niezawodny, mimo swoich lat spisuje się bardzo dobrze, prędkość jak i przyśpieszenie jak na tę pojemność i te lata, bardzo ładne, silniczek bezawaryjny i optyka również nie najgorsza, polecam !
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wersja F bije wyglądem na głowę cebulę
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Świetny na 1 moto
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Lepsze zawieszenie do ostrego winklowania.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
jest dobrą propozycją dla początkującego motocyklisty
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
ok
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wytrzymalszy, silnik nawet na nie regularnej wymianie oleju nie robi problemu, wytrzaymaly naped. Silnik kuloodporny. Gaznik nie potrzebuje czestego ustawiania.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo kiedyś takiego miałem :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Lepszy technicznie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Może osiągi trochę gorsze ale bardzo zbliżone mają. Gs wygrywa zawieszeniem na pewno i wyglądem według mnie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
hehe
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo chce kupic ;p
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda CB 500 (1996 - 2003) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Osiągi

Honda CB 500 (1996 - 2003)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
58.0 KM / 9500 rpm
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
47.0 Nm / 8000 rpm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
180 km/h
185 km/h
V-max

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1430 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
173.0 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
zamknięta, kołyska z rurek stalowych
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 37 mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
podwójne amortyzatory
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
1x 296 mm, dwutłoczkowe zaciski
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, jednotłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą,
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
499.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
zapłon CDI
gaźnik
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Honda CB 500 (1996 - 2003)Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)

Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Honda CBF 500 (2004 - 2007)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Yamaha XJ 600 Diversion S (1992 - 1998)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności