50%
50%

Honda CB 500
1996 - 2003

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Honda CB 500 (1996 - 2003): 153 głosów

Przegrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 151 głosów

Honda CB 500 (1996 - 2003) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Honda CB 500

Opinia Video o Suzuki GS 500

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 24

Ocena: 4.2/5 liczba głosów: 57

Silnik:
4.7 vs 4.3
Hamulce:
3.9 vs 4.1
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
3.6 vs 3.7

Opinie o Honda CB 500

Autor: Maras
Trochę droższa od gs'a ale pancerny (i mocniejszy) silnik, świetne prowadzenie, dużo lepszy wygląd (choć to pewnie kwestia gustu) no i silnik nie pracuje jakby ktoś do niego wrzucił wiadro gwoździ ;)
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Draygo
Honda jest mocniejsza, ale ma to też swoje wady ponieważ nie mieści się w kat A2 w przeciwieństwie do Suzuki. Gs 500 jest bardzo małym motocyklem więc każdy kto ma powyżej 170cm wzrostu będzie znacznie lepiej wyglądał na Hondzie. Pozatym CB jest ogólnie mniej topornym motocyklem. Jeśli chodzi o awaryjność oba wypadają wzorowo.
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2016-08-22 10:52:15 | Autor: Dawca46
Jeśli chodzi o bezawaryjność to musze sie z tobą zgodzić. W przypadku GSa wystarczy tylko kontrolować poziom oleju i laaaaaatasz. Nie wiem jak w przypadku Hondy bo nie miałem ale silniki też chyba są bezawaryjne
Autor: Gość
Silniki robią kilka razy większe przebiegi od gs500 do tego wygląd cebulaka mi bardziej pasuje pomijając osiągi i moc
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Radzioo
Nowocześniejszy, mocniejszy, a przede wszystkim chłodzony cieczą silnik. Ładniejszy wygląd, lepsze prowadzenie i pozycja na motocyklu.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kubaton
Uwazam ze honda jest lepsza poniewaz, to honda Dziekuje za uwage :D
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo jest chłodzona cieczą
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: tttt
bo mam cbf i jestem z niej zadowolony
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2016-08-21 19:48:25 | Autor: saaa
To jest CB nie CBF
Autor: Maniek :)
Bo taką Posiadam i Jeździ się B.dobrze ....zwinna , stosunkowo szybka...., i nie zawodna !!! Porównaniu do Suzuki ...;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: adhd
Ma chłodzenie cieczą
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hunter!
Honda to zawsze Honda..... Jest mocniejsza i idiotoodporna :) Nie sra olejem :) Silnik robi przebiegi rzędu małych samochodów osobowych :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: major
Niezawodny silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: cebula
moc, chodnica, tarcza z tyłu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukasz
To Honda, biorąc pod uwagę lata tych moto, dużo łatwie o egzemplarz w lepszym stanie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Oskar
Niezawodna, bardzo elastyczny silnik, większa od GS 500, chłodzona cieczą, wyprostowana pozycja za kierownicą, dobra do turystyki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepsza pod każdym względem prócz ceny :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: hindus
Mocniejsza i ładniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dybson
Dobre CB obejdzie gs'a bez problemu . Dźwięk i wygląd mmmmm
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Fred
niezniszczalny, tani w utrzymaniu, lekki i łatwy w prowadzeniu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lago
Mocniejszy silnik chlodzony ciecza, większy wygodniejszy motocykl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: dzika kuna
miałem mega motocykl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: sl
Lepsza, mocniejsza.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Niezniszczalny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Camus
Mocniejszy silnik, bardziej niezawodna, gdyby był z tyłu monoshock design byłby też na plus.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cichy
Honda to Honda Jest dużo ładniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gustaw
Mam i jestem zadowolony.Super do miasta wszędzie się wcisnę,mocy puki co wystarcza i niskie spalanie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lulu
Niezniszczalny silnik, chłodzenie cieczą.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł
silnik +wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kobuch
Trwalszy silnik, lepszy wygląd, lepsza pozycja i ładniejszy design
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jendrek
Zwinna niezawodna maszyna idealna na pierwszy motocykl dla nieco wyższych osób.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Speedster
Chłodzenie cieczą, lepsza kultura pracy jednostki, lepsza pozycja za kierownicą
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Binki
ma chłodnice i silniki r2 ktore wytrzymuja wiele kilometrow :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: qwerty
Posiadam cbf 500, z pracy silnika jak i spalania jestem zadowolony bo to przecież ten sam silnik. Niestety cb 500 nie poraża hamulcami i zawieszeniem, które w cbf są nieporównywalnie lepsze
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ktym
Mocniejszy, nowoczesniejszy i honda to jednak honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Mocniejszy, chlodzony ciecza i podstawowa sprawa silnik hondy nie do zakatowania.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Honda
Bo to honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cacek
Jest seksowniejsza i czuje się na niej wygodniej.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bishop
Hmm o wiele bardziej wytrzymała i zarówno silnik jest bardziej zywotniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: obcy
bo tak XD
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mardziuba
bo Honda to Honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Fejfeta
Ponad czasowy wygląd, silnik nie do zajechania, chłodzenie cieczą
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bandzior
przyjemniej się jeździ honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Guzik
Silnik który wytrzymuje wysokie przebiegi , niski koszt utrzymania , stylowy wygląd , małe ceny motocykli , dobra jakosc wykonania
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lou
CB500 + Chłodzony cieczą, mocniejszy silnik, nie żłopie oleju, wygląda ciekawiej, jest to niezawodna honda, bezawaryjny silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hugo
Gdyż honda ma bardziej wytrzymały silnik :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lodzik
Myslę ze Honda CB 500 dostaje wielkiego plusa na rzecz silnika, jest on nie do zajechania mozna mu linić i tak zniesie wszystko, druga rzecz to bardzo wygodna pozycja, spalanie jest tez ok
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Zbyszko
Miałem okazje przejechać się tym motocyklem i krótko mówiąc jest świetny i dostarcza dużo frajdy z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: KUTANG
BO TAK
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ja96
Przewaga mocy na korzyść CB.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MB
honda to honda ma pancerny silnik nie do zajechania i ją mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ;3
EZ
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Królik
Większy, szybszy, schowek pod siedzeniem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dawid
Posiadam Honde i jest dużo dużo mocniejsza od GS i Honda jest ładniejsza ma chłodnice silnika i dużo lepiej brzmi wydech i bardzo polecam Hondę
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: fg
:)d
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ZakuMotovlog
-większa moc silnika -Większa niezawodność -Chłodzenie cieczą -jak dla mnie lepszy wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: OSA
Bo to Honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zoro
w mojej ocenie jest lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Johnny
+ mocniejszy, bardziej elastyczny a przy tym niezawodny silnik, daje więcej frajdy + motocykl nieco większy i wygodniejszy (zwłaszcza w porównaniu do przedliftowych GS z clip-onami) + lepsza jakość wykonania + lepsze brzmienie seryjnego tłumika + genialny schowek pod kanapą w którym mieszczą się np. buty na zmianę albo 2 butelki browca ;) Miałem obydwa, więc wiem co piszę. GS to też fajny motocykl ale CB jest po prostu lepsza.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Filip/Chorzów
Bardziej niezawodna od Suzuki, lepszy silnik. W suzuki miałem wcześniej problem z gaźnikami w przeciwieństwie do Hondy, która jest niezawodna ;-) Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: PG
Fajna maszyna, świetnie się prowadzi, w sam raz na pierwsze moto, lekka, pokonywanie tym motocyklem zakrętów to czysta przyjemność. No i oczywiście silnik niezawodny. Tylko lać paliwo i latać po winklach. Polecam z czystym sumieniem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mariusz
Ponieważ latam Hondą CBF 500 i jest zajebista
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Andere
Stara szkoła , trochę technologiczne muzeum ale z klasą i duszą , jeden z ostatnich prawdziwych gaźnikowców ;) Ps. Pancerny Piec (ponad 250 tyś kilometrów miał mój egzemplarz )
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Chłodzenie cieczą,nowocześniejszy wygląd,większa moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kazik
bo mialem\m/ ;) haha
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wiki
Honda jest wierna :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Beton
najslepszy silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: J-kob
-tańszy, łatwiejszy w jeździe, lżejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Anek
Wybacza błędy ;) Dobry dla niskich osób. Prosty w obsłudze. Najlepszy!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepszy silnik: więcej mocy, bardziej liniowo oddaje moc i przede wszystkim silnik jest nie do zdarcia (w GSach już różne rzeczy widziałem)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Peter
Wysokie przebiegi silników hondy i legendarna niezawodność. Dalej świetnie trzyna wartość. Nie mam nic przeciwko suzuki, ale jesli mam zagłosować na jeden to będzie to Honda.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Goły
Super sprzęt
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: anton
wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysztof
1) Więcej miejsca dla motocyklisty - szczególnie wysokiego. 2) Świetny dźwięk na akcesoryjnym kominie. 3) Chłodnica 4) moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mati 88
Mocniejszy silnik ,lepsze osiągi i większy motocykl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: janusz
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: maniek
Bo tak :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Roman
Bo silnik hondy nie brzmi jak wiadro pełne śrub i nakretek:).
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Suzuki GS 500

Autor: łandzej
Chciałbym zobaczyc u was test :)
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Autor: RoyaL
Bardzo wygodny, ładny, tani i niedrogi w utrzymaniu,polecam. Poza tym mieści sie bez problemu na A2.
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Barto
Nie do zdarcia, jeśli już coś nawali to części są tanie jak barszcz, a to bardzo ważne szczególnie dla ucznia/studenta. Układ jezdny w motocyklu za takie pieniądze bardzo dobry. Mając dodatkowo gmole uchroni początkującego kierowce przed większymi wydatkami przy glebie, a w trasie nadadzą się do wyprostowania nóg. Dla osób znających się na mechanice i chęci modyfikacji można uzyskać świetny motocykl nie wydając masy pieniędzy. Więcej zalet nie opłaca się wymieniać, lepiej się nim przewieść i samemu sprawdzić.
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: andreee
Ujmę to w jednym zdaniu :) Niezawodna konstrukcja od wielu lat, silnik nie zawodny nawet w najgorszych warunkach.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Beny
W Suzuki same stuki - jedyna wada tych motocykli , lecz nie ma sobie równych pancerna konstrukcja
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jabol
Miałem gs-a dlatego głosuje na niego. Niby honda ma chłodzenie cieczą i większą moc ale się nie łapie na a2. Gs-a ma centralny amortyzator i moim zdaniem lepiej wygląda. Dobre hamulce. Do tego naprawisz go podstawowym zestawem kluczy. Nie jest skomplikowany. Możliwości tuningu są duże: można zrobić uprgrade na pojedynczy zacisk z sv1000, tylny amor od r6, na przód progresywne sprężyny lub liniowe. I gs-a zaczyna naprawdę bdb jeździć.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2017-09-14 12:04:13 | Autor: Johnny
Do CB wrzucasz tylne amory od CB750 i też jest lepiej. Zaleta dwóch bocznych amorków z tyłu - w miejscu gdzie w GSie jest centralny amor w CB jest schowek pod kanapą gdzie mieścisz np. 2 browary albo buty. Miałem GSa, fajny motocykl ale CB daje więcej frajdy z jazdy.
Autor: Barney^
bo kiedyś takiego miałem :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bauwan
+cena +hamulce +zegary +zawieszenie
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Miałem takie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: patryg
idealne moto na pierwszy motocykl.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krystian
Niezniszczalny sprzęt
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Przemo
Jestem posiadaniu gs'a. Jest niezawodny, mimo swoich lat spisuje się bardzo dobrze, prędkość jak i przyśpieszenie jak na tę pojemność i te lata, bardzo ładne, silniczek bezawaryjny i optyka również nie najgorsza, polecam !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
piękny naked, szybko i w dobrej cenie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomasz.M
Dobrze sie prowadzi lekki zwinny ,mało pali :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysiek
Może osiągi trochę gorsze ale bardzo zbliżone mają. Gs wygrywa zawieszeniem na pewno i wyglądem według mnie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: dupsko
hehe
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adrian
Świetny na 1 moto
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Veth
Lepsze zawieszenie do ostrego winklowania.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Blacha
jest dobrą propozycją dla początkującego motocyklisty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Obie piękne maszyny, ale jednak zostanę przy maszynie która od razu mnie zaczarowała czyli GS ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bercik
Sam posiadam GS wiec wiem lepsze heble( honda miała tylni bębnowy) ;)) silnik nie do zaorania mimo iż ma nieco mniej km, no i zawieszenie także lepsze choćby dlatego że posiada amortyzator tylni centralny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Suzi
Albo Suzuki albo nic :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: FilippeeK
Ponieważ sam ją użytkuję , nie sprawia problemów !Polecam!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: grzechu
mile wspomnienia;p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jest o wiele ladniejszy, przyjemniejszy w jezdzie, no i mam takiego, po prostu najlspszy :p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Loczycho
Bo chce kupic ;p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Duduś
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mosiek
Tańsze utrzymanie motocykla , co daje wielki + na jego stronę.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Robert
Tanie części jak i motocykl. Dodatkowo wpisuje się pod kat. A2.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Łapie się na a2 bez przeróbek, tani w zakupie i utrzymaniu,trwały.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szurek
Moim zdaniem lepiej się prezentuje wizualnie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: janusztracz
bardziej mi sie podoba hehe
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jp2
Sam posiadam gsa, pomimo mniejszej mocy jest wytrzymalszy i łatwo naprawić go samemu w domowym zaciszu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Fieniek
Lżejszy, zwinniejszy, prosty jak budowa cepa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Immo
4 lata i perelka smiga!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lutas
Jest motocyklem na a2. Idealny na pierwszy motocykl. Mała doza sportowego charakteru.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: furman
ten motor jest na kategorie a2
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mati2421
miesci sie w katerorie a2
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kozioł
Motocykl jest łatwy w prowadzeniu i w obsłudze, części nie są drogie, wystarczy mała znajomość mechaniki a wszystko można zrobić sobie samemu. Wybacza wiele błędów, dobrze wygląda, ludzie oglądają się za nim :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jajo
lepsze zawieszenie i moim zdaniem silnik mniej skomplikowany :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Oskar
Jest to maszyna tańsza, umie wybaczać błędy... idealna na początek :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bajk
Kultowy!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tymbark
Lepsze hamulce, lepiej się zbiera, bezawaryjny!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Slasz
Bezawaryjny, tanie części, wszystko zrobisz samemu, lub naprawy tanie jak barszcz sosnowskiego. Do tego całkiem żwawy, w sam raz na miasto. Chłodzenie powietrzem w zupełności wystarcza.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MM
Bezawaryjność
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piro
Bo jest świetną maszyną i lepiej brzmi na dominatorze niż cb500 ;]
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MLZ
Pancerny piec, eksploatacja tania jak barszcz przy przyzwoitych osiągach
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mario
Ponieważ posiadałem taki model i jazda na nim dawała mi dużą frajdę przez 6 lat.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Menek
mniejsza Awaryjność
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Endriu
Pancerny i idiotoodporny silnik , zwinny i wygodny , tani w eksploatacji
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Posiadam i narazie nie zawodzi
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Grzechu
Lepiej oddaje moc, ma przyjemniejsza charakterystykę pracy silnika
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Od takiego zaczynałem
Idealny do miasta, silnik można naprawić zestawem dwóch młotków i kilku kluczy. W razie grubszej awarii można schować w krzakach przy drodze i nikt nie ukradnie. Motocykl który kupiłbym drugi raz
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dawid
Motocykl posiada Niepowtarzalny design A co najważniejsze wybacza wiele błędów początkującym jeźdźcą:)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dzik
Legenda . Tyle w temacie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lemanek008
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Wiśnia
Uczyłem się na nim jeździć. Sentyment do tego motoru
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Galicjusz
Bo jest ładniejszy, lepiej się prezentuje, i lubię suzuki XD
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: bartek
Lepszy technicznie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Wersja F bije wyglądem na głowę cebulę
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: r3ks1o
ok
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Honda CB 500 (1996 - 2003) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Osiągi

Honda CB 500 (1996 - 2003)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
58.0 KM / 9500 rpm
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
47.0 Nm / 8000 rpm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190.0 km/h
185 km/h
V-max

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą,
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
499.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
71.1 x 71.1 mm
74 x 56.6 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
10.5:1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
zapłon CDI
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1430 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
173.0 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
zamknięta, kołyska z rurek stalowych
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 37 mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
podwójne amortyzatory
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
1x 296 mm, dwutłoczkowe zaciski
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, jednotłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Kawasaki ER-5 500 (1997 - 2006)

Kawasaki ER-5 500 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Honda CB 500 (1996 - 2003)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Kawasaki ER-5 500 (1997 - 2006)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Honda CB 500E (1993 - 1996)

Honda CB 500E (1993 - 1996)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)