50%
50%

Honda CB 500
1996 - 2003

+

Kawasaki ER-5
1997 - 2006

+

Remis!

Honda CB 500 (1996 - 2003) vs Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)

Opinia Video o Honda CB 500

Opinia Video o Kawasaki ER-5

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 26

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 29

Silnik:
4.7 vs 4.6
Hamulce:
3.9 vs 3.4
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
3.5 vs 3.9

Opinie o Honda CB 500

Honda bez porownania dynamiczniejsza
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
niezawodna maszyna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodny silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda ;-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Mam taki i nie żałuję, że go kupiłem :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
wyglad
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo to HONDA
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Większa moc, niezawodny silnik i dobre prowadzenie ale zgodzę się ze ER wygląda ładniej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bezawaryjny lepiej pracujący silnik, lepsze hamulce, stosunek moc/masa również na plus dla hondy. W rocznikach 93-95 fenomenalny hamulec bębnowy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Kawasaki ER-5

ładniejszy, a reszta całkiem podobna do cb
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Elastyczniejszy silnik, szybciej oddaje moc. Większa frajda z jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
tak
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bardzo wdzięczny, przewidywalny motocykl. Polecam serdecznie.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Lepszy ze względu na dźwięk. Cała reszta tak samo doskonała. Hamulce wystarczająco mocne i nie wiem czego tu się czepiać. Przynajmniej koło nie blokuje się od razu po dotknięciu hamulca.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
może jestem nieobjektywny ponieważ to mój 1 motocykl ale póki co jestem zauroczony i tak naprawdę kieruję się bardziej sercem bo z Hondą nie miałem styczności.Pewnie mechanicznie jest lepsza chociaż ERyk śmiga bez żadnych problemów ale jeśli chodzi o wygląd Kawa biję ją na głowę!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo taki mam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Oba motocykle są super, ale mimo wszystko wolę kawasaki er5.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mały ale byk:-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
kawasaki to kawasaki i ma duzo lepsze przyśpieszenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo jest najlepsiejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Stylistyka, niskie koszta utrzymania, łatwość prowadzenia
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
ŚWIETNY SPRZĘT, PRAWIE BEZAWARYJNY, A JEŚLI JUŻ TO BARDZO TANI W NAPRAWIE. WYGLĄDA PONADCZASOWO. i FRAJDA Z JAZDY... :D UŚMIECH SAM SIĘ POJAWIA. JEŹDZIŁEM KAWĄ W TRASY, PO MIEŚCIE. NIE MA PROBLEMU ŻEBY SPRAWNIE SIĘ PRZEMIESZCZAĆ W MIEŚCIE A NA TRASIE NIE ODPUSZCZA 600. POLECAM KAWASAKI
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda CB 500 (1996 - 2003) vs Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)

Osiągi

Honda CB 500 (1996 - 2003)
Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)
Moc max.
58.0 KM / 9500 rpm
50.0 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
47.0 Nm / 8000 rpm
45.2 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
180 km/h
188.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
17.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą,
2 cylindry, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
499.0 ccm
498.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
9.8:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
zapłon CDI
2x 34mm Keihin CVK
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1430 mm
1430 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
173.0 kg
179.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
zamknięta, kołyska z rurek stalowych
rama kołyskowa z rurek stalowych
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 37 mm
widelec teleskopowy 36 mm (wersja A) / 37 mm (wersja C), skok zawieszenia 125 mm
Przód
Tył
podwójne amortyzatory
podwójny tylny amortyzator, skok zaiweszenia
Tył

Hamulce

Przód
1x 296 mm, dwutłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 280 mm, dwutłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, jednotłoczkowy zacisk
hamulec bębnowy 160 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CB 500 (1996 - 2003)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Honda CBF 500 (2004 - 2007)

Honda CBF 500 (2004 - 2007)Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Yamaha XJ 600 Diversion S (1992 - 1998)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności