64%
36%

Yamaha MT-03 660
2006 - 2013

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013): 16 głosów

Przegrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 9 głosów

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Yamaha MT-03 660

Opinia Video o Suzuki GS 500

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 14

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 69

Silnik:
4.7 vs 4.4
Hamulce:
4.6 vs 4.2
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.9 vs 3.8

Opinie o Yamaha MT-03 660

Pod każdym względem Mt jest lepsza, różnica lat jest dość spora :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Wyprzedza GS-a w każdym calu. Miałem gs-a, teraz mam Mt i jest przepaść. Może nie osiągów, ale frajdyz jazdy na pewno. Zawias, hamulce są o niebo lepsze.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd robi swoje. Zwyczajnie nowocześniejszy motocykl niż gs
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mt jest zdecydowanie lepszy pod każdym aspektem: radość z jazdy, wygląd, nowoczesność itd. I warto dołożyć te kilka tyś do ładnego egzemplarza mt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
nowocześniejsza bryła
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Suzuki GS 500

rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Osiągi

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
48.0 KM / 6000 rpm
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
58.4 Nm / 5250 rpm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
163.3 km/h
185 km/h
V-max

Silnik

Typ
jednocylindrowy, SOHC, chłodzony cieczą
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
659.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.00:1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, 44 mm, DENSO
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2070 x 860 x 1115 mm
2080 x 800 x 790 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1420 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
174.5 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
195.0 kg
192 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
kratownicowa, typ Diamond
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłuminie olejowe, skok 130 mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
wahacz, gazowo-olejowe tłumienie, skok 120 mm
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 295 mm
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CB 500 (1996 - 2003)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności