Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)

Pozostałe Generacje Modelu Triumph Daytona

Opinie o Triumph Daytona 675

Opinia: ?/5

Liczba głosów: 0

Silnik: ?
Hamulce: ?
Bezawaryjność: ?
Frajda z jazdy: ?
Przyciąganie wzroku: ?
rozwiń

Spalanie: ?

Dodaj
Ilość raportów: 0

Spalanie Triumph Daytona 675

Minimalne: ?

Średnie: ?

Maksymalne: ?

Dane techniczne Triumph Daytona 675

Osiągi

Moc max.
128.0 KM / 12500 rpm
Max. moment obrotowy
75 Nm / 11700 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.2 s
V-max
254 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Pojemność skokowa
675.0 ccm
Średnica × skok tłoka
76.0 x 76.0 mm
Stopień sprężania
13.1:1
Układ zasilania
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2040 x 695 x 1112 mm
Rozstaw osi
1378 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
167 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
184 kg
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
Wysokość siodełka
825 mm

Zawieszenie

Przód
Kayaba widelec upside-down, 41mm, skok 120 mm
Tył
Monoshock Kayaba

Hamulce

Przód
2x pływająca tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk

Eksploatacja Triumph Daytona 675

Opony

Opona przód
120/70 ZR 17
Opona tył
180/55 ZR 17

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!