Model Triumph Daytona

Cena od: 3 499 - 89 900 zł

Video Testy


Dane techniczne Daytona

Moc maksymalna
od 95 KM do 128 KM
Pojemność skokowa
od 600 ccm do 955 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.5/5 do 4.8/5
Średnie Spalanie
od 5.00 do 7.75

Rodzina motocykli Daytona

Triumph Daytona 955i (2001 - 2006)

Lata produkcji: 2001 - 2006

Moc maksymalna:128 KM

Klasa pojemności:955 cm3

Ocena: 4.8/5

Triumph Daytona 600 (2003 - 2004)

Lata produkcji: 2003 - 2004

Moc maksymalna:112 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.8/5

Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)

Lata produkcji: 2006 - 2008

Moc maksymalna:123 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.8/5

Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)

Lata produkcji: 2009 - 2012

Moc maksymalna:124 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.5/5

Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)

Lata produkcji: 2013 - 2016

Moc maksymalna:128 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.8/5

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)

Lata produkcji: 2013 - 2016

Moc maksymalna:126 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.8/5

Triumph Daytona 660 (2024)

Lata produkcji: 2024

Moc maksymalna:95 KM

Klasa pojemności:660 cm3

Ocena: ?/5

Opinie Daytona

Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)
Całkiem nieźle, ale mogłoby być jeszcze lepiej Karol
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)
Fajna maszyna. Mała, lekka, zwinna. Świetnie wkręca się na obroty i fenomenalnie brzmi. No i jakość - to nie Honda czy Yamaha, wszystko sprawia wrażenie dużo lepiej wykonanego.
Ocena: 5/5 | Autor: Kali | Opinia o Triumph Daytona 600 (2003 - 2004)
Jest frajda z jazdy
Ocena: 5/5 | Autor: Rudek | Opinia o Triumph Daytona 955i (2001 - 2006)
Moto jak dla mnie super. Nie duże spalanie bardzo wygodny jak na sporta. Bak pod 22 litry. Pasuje mi bardzo liniowo oddawana moc nie jest narowisty co nie znaczy że nie jedzie poprostu trzeba odkręcić mocniej manetke i wtedy trzeba się mocno trzymać :) nie prawda co czytam na forach że to awaryjny sprzęt i porażka. Miałem już kilka motocykli i uważam że wykonanie wręcz przeciwnie lepsze niż u konkurencji. Prowadzi się super szczególnie długie szybkie łuki ale w ciasnych zakrętach też jest dobrze. Części nie odbiegają cenowo a serwis robię u kolegi miejscowego mechanika i nic tam egzotycznego bardzo prosta konstrukcja. Nie raz już chwalił za dobry dostęp do wszystkiego. No i kupiłem bo mi się podobał. 3 sezon i nie narzekam. PS. Niektóre nowe oryginalne części eksploatacyjne były tańsze od zamienników.
Ocena: 4/5 | Autor: Roccki | Opinia o Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 5/5 | Autor: kaczor | Opinia o Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)
Podoba mi się wygląd i charakter
Ocena: 5/5 | Autor: 3x | Opinia o Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)
posiadam daytone od dwóch sezonów i nie zamienił bym za nic innego
Ocena: 5/5 | Autor: zim | Opinia o Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5
Ocena: 4/5 | Autor: Daj to na | Opinia o Triumph Daytona 675 (2009 - 2012)
Silnik fenomenalny, bez problemu odjeżdża mocniejsze katalogowo modele o pojemności ~ 600. Hamulce uważam że są bardzo dobre, ale do wersji R im nadal troszkę brakuje. Co do bezawaryjności to muszę przyznać, że ma jakieś delikatne bolączki z elektroniką, ale można je szybko zniwelować. Frajda z jazdy jaką daje ta daytona jest niesamowita lekki, zwinny motocykl, silnik bardzo elastyczny co daje dużą frajdę z jazdy. Co do aspektów wizualnych to każdy ma swój gust, mi osobiście bardzo się podoba
Ocena: 5/5 | Autor: 4foxsake | Opinia o Triumph Daytona 675 (2013 - 2016)
Zajebiscie ladna. Pieknie sie wkreca. Z quickshifterem i free flow wydechem to rakieta. Dzwiek to muza dla uszu. Przy tym zwinna jak lasica :-) W 2013+ tail tidy, double bubble i wydech to mus. Z fabrycznym tylem wyglada jak z kijem w dupie, szyba paskudna i plaska a wydech nie dosc, ze wazy 11kg to tak tlumi ze tylko mruczy i gwizdze. Przy dynamicznej jezdzie to wir w baku. Nawet 11+. No ale jak chcesz ekonomicznie, praktycznie i bezpiecznie to polecam honde civic. Pozdro

Recenzje Daytona

Kiedy w latach 90-tych Triumph powrócił do produkcji motocykli - musiał przyciągnąć klientów czymś niezwykłym i wyróżniającym się, a do tego konkurencyjnym z japońską motoryzacją. Wówczas perełką w koronie była sportowa klasa supersport. Długa droga do Triumphowości Triumph podstanowił brać przykład z najlepszych w tej klasie, czyli japończyków i zrobić swój motocykl klasy supersport. Ta...
Czytaj dalej
Nazwę "Daytona" wielu kojarzy z mekką motorsportu - torem wyścigowym na Florydzie, na którym rozgrywane są chociażby wyścigi NASCAR. Czerpiąc z legendy tego miejsca trudno wyobrazić sobie trafniejszą nazwę dla motocykla sportowego niż właśnie Daytona. Prezentujemy rasowy, sportowy motocykl od Brytyjczyków!  Prace nad nowym, sportowym motocyklem Triumpha trwały od marca 2002 roku. Swoją pre...
Czytaj dalej
Klasa sportów klasy średniej nareszcie jest w komplecie! Do gry dołączył Triumph, ze swoim najnowszym modelem - czyli Daytona 660. W marcu Patryk poleciał do Hiszpanii na testy tego motocykla, gdzie miał okazję spędzić za jego kierownicą cały dzień! Geneza modelu20 lat temu na rynku spustoszenie siały japońskie sporty. Wszystko zmieniło się, gdy do gry dołączył Triumph ze swoją Daytoną 675, k...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)

Przegrane Pojedynki

Triumph Daytona 600 (2003 - 2004)Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Triumph Daytona 675R (2013 - 2016)Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)