42%
58%

Honda CBR 600RR
2005 - 2006

+

Triumph Daytona 675
2006 - 2008

+

Wygrywa Triumph Daytona 675 (2006 - 2008): 22 głosów

Przegrywa Honda CBR 600RR (2005 - 2006): 16 głosów

Honda CBR 600RR (2005 - 2006) vs Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)

Opinia Video o Honda CBR 600RR

Test video

Opinia Video o Triumph Daytona 675

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 17

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.6 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 4.7

Opinie o Honda CBR 600RR

Bo jest zjebisty..,.........
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Poprostu jest lepsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda????????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda ;D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Triumph Daytona 675

mam Triumph Street Triple a to praktycznie to samo, więc nie znam lepszego motocykla w tej klasie :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Oddala się z dźwiękiem odlatującego myśliwca, oryginalny, charakterystyczny, piękny wygląd.
W tej klasie nie ma lepszych motocykli niż Daytona i Street Triple
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niespotykany, ekstrawagancki i piękny. Honda już się przejadła a to dzieło mogliby wypuścić dzisiaj i dalej wyglądałoby świeżo. Pozdro!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Serce boli... ale Triumph jest po prostu piekny!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej wygląd przypadł mi do gustu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)
Triumph Daytona 675 (2006 - 2008)
Moc max.
117 KM
123.0 KM / 12500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
66 Nm
72.3 Nm / 11750 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.2 s
3.2 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
256.0 km/h
254 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
17.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
2x310mm, 4 tłoczkowe zaciski
2x pływająca tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Przód
Tył
1x 220mm
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
Rzędowy, 4 cylindrowy, DOHC
czterosuwowy, rzędowy, trzycylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
675.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
12.65:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk paliwa
sekwencyjny EFI (elektroniczny wtrysk paliwa)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
2045 x 695 x 1112 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1390 mm
1392 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
163.7 kg
165 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
191.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa
aluminiowa, podwójne dźwigary, rama pomocnicza odlewana ciśnieniowo
Rama

Zawieszenie

Przód
USD, 41mm HMAS
widelec upside-down, 41mm, skok 120 mm
Przód
Tył
Unit Pro-Link HMAS
Monoshock
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K7 (2007 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności