Model Triumph Street Triple R

Video Testy


Dane techniczne Street Triple R

Moc maksymalna
od 107 KM do 107 KM
Pojemność skokowa
od 675 ccm do 675 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.9/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 5.29 do 6.34

Rodzina motocykli Street Triple R

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)

Lata produkcji: 2008 - 2012

Moc maksymalna:107 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.9/5

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Lata produkcji: 2013 - 2015

Moc maksymalna:107 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.9/5

Opinie Street Triple R

Ocena: 5/5 | Autor: Adi | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
Super sprzęt :D
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Ocena: 5/5 | Autor: Kakaroth | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
Wspaniałe, nietuzinkowe moto! Arcylekki, wspaniale składa się w zakrętach. Ogrom mocy, dostarczanej BARDZO liniowo - nie przerazi nowych, doświadczonym da ogrom frajdy! Wspaniałe heble nissin/brembo, genialne, w pełni regulowane zawieszenie w Rce. Zdecydowanie moto na lata, przy tym jakościowo 2 klasy nad np. MT07 czy Z650
Ocena: 5/5 | Autor: 4foxsake | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Calkiem przyjemny nejked. Siedzi sie wygodnie - szczegolnie jak sie zainwestuje w zelowe siodlo. Idealny na miasto. Dobra widocznosc, niezle odejscie. Szybko sie wkreca. Na dluzsze trasy tylko przy predkosci cruisowej. Ta mala kaszkietowka nad lampami i zegarem nic nie daje. Powyzej 100-110 na godzine opor powietrza zniecheca po kilkunastu minutach. Motocykl za to chetnie wkreca sie wyzej i szybciej i jak juz myslisz, ze to byloby na tyle to on wtedy zaczyna drzec sie, i wyraznie chce wiecej. Przy tym nie jest surowy jak Daytona i wiele wybacza. Polecilbym go szczegolnie nowicjuszom jako alternatywe dla dwucylindrowych japonskich kosiarek. Street sie przynajmniej nie znudzi po jednym sezonie i bedzie z toba dorastal. Kawal dobrej maszyny. Przyzwoite hamulce i gumy (Battlax o ile dobrze pamietam). Slaby feedback z tylnego hamulca - latwo zblokowac kolo. Trzeba regulacji i przyzwyczajenia. Najwiekszym minusem dla mnie bylo kolanko wydechu pod tylkiem. Grzeje w torbe okrutnie. A jak staniesz na czerwonym w deszczu to jakbys byl na saunie :-). Utrzymanie czarnego silnika w czystosci i zwlaszcza samo mycie to prawdziwy wrzod na dupie. No chyba ze ktos lubi spedzac godziny na podjezdzie dlubiac szmatka w zakamarkach. Nietuzinkowy wyglad przypominajacy insekta wzbudza skrajne emocje. Ale ogolnie motocykl warty uwagi i polecenia szczegolnie dla swiezakow, seniorow jak i ludzi wracajacych do dwoch kolek po dluzszej przerwie. Chociaz warto podkreslic, ze jego zdolnosc do wybaczania nie ujmuje jego potencjalowi. W necie pelno jest dowodow na to, ze do stuntow tez nadaje sie jak najbardziej.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
ZAJEBISTY!
Ocena: 5/5 | Autor: Triplak | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
Z własnego doświadczenia z tym motocyklem mogę go polecić osobom, które lubią mieć nietuzinkowe sprzęty. Street dostarcza ogrom wrażeń oraz jest świetnie wykonany. Rzędowa 3 to jest to!
Ocena: 5/5 | Autor: IrekST | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!

Recenzje Street Triple R

W 2007 roku na rynku pojawiły się nowe nakedy klasy 600 - to nie był początek tej klasy, to był rozwój trendu, który obserwujemy do dziś. Szybkie, lekkie i fantastycznie użyteczne maszyny do codziennej jazdy. Idealne do przeciskania się po mieście jak i wypadów może nie w trasę, ale zdecydowanie na ciasne zakręty i długie drogowe serpentyny. Właśnie w tym okresie poznaliśmy nową generację Horneta,...
Czytaj dalej

Przegrane Pojedynki

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Honda CB 600F Hornet PC41 (2007 - 2013)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Kawasaki Z800 800 (2013 - 2016)