Video Testy


Dane techniczne Street Triple R

Moc maksymalna
od 107 KM do 107 KM
Pojemność skokowa
od 675 ccm do 675 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.9/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 5.53 do 6.19

Rodzina motocykli Street Triple R

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)

Lata produkcji: 2008 - 2012

Moc maksymalna:107 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 5.0/5

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Lata produkcji: 2013 - 2015

Moc maksymalna:107 KM

Klasa pojemności:675 cm3

Ocena: 4.9/5

Opinie Street Triple R

Ocena: 5/5 | Autor: 4foxsake | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Calkiem przyjemny nejked. Siedzi sie wygodnie - szczegolnie jak sie zainwestuje w zelowe siodlo. Idealny na miasto. Dobra widocznosc, niezle odejscie. Szybko sie wkreca. Na dluzsze trasy tylko przy predkosci cruisowej. Ta mala kaszkietowka nad lampami i zegarem nic nie daje. Powyzej 100-110 na godzine opor powietrza zniecheca po kilkunastu minutach. Motocykl za to chetnie wkreca sie wyzej i szybciej i jak juz myslisz, ze to byloby na tyle to on wtedy zaczyna drzec sie, i wyraznie chce wiecej. Przy tym nie jest surowy jak Daytona i wiele wybacza. Polecilbym go szczegolnie nowicjuszom jako alternatywe dla dwucylindrowych japonskich kosiarek. Street sie przynajmniej nie znudzi po jednym sezonie i bedzie z toba dorastal. Kawal dobrej maszyny. Przyzwoite hamulce i gumy (Battlax o ile dobrze pamietam). Slaby feedback z tylnego hamulca - latwo zblokowac kolo. Trzeba regulacji i przyzwyczajenia. Najwiekszym minusem dla mnie bylo kolanko wydechu pod tylkiem. Grzeje w torbe okrutnie. A jak staniesz na czerwonym w deszczu to jakbys byl na saunie :-). Utrzymanie czarnego silnika w czystosci i zwlaszcza samo mycie to prawdziwy wrzod na dupie. No chyba ze ktos lubi spedzac godziny na podjezdzie dlubiac szmatka w zakamarkach. Nietuzinkowy wyglad przypominajacy insekta wzbudza skrajne emocje. Ale ogolnie motocykl warty uwagi i polecenia szczegolnie dla swiezakow, seniorow jak i ludzi wracajacych do dwoch kolek po dluzszej przerwie. Chociaz warto podkreslic, ze jego zdolnosc do wybaczania nie ujmuje jego potencjalowi. W necie pelno jest dowodow na to, ze do stuntow tez nadaje sie jak najbardziej.
Ocena: 5/5 | Autor: mat | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
Genialny!
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Ocena: 5/5 | Autor: Marcin | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Daje dużo zabawy. Idealny do miasta.
Ocena: 5/5 | Autor: Ostry | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Jedynym minusem tego moto względem konkurencji to promień skrętu… czuć że ogołocili daytone co jest ogromnym plusem, ale czasami nawet najprostsze wolne manewry wymagają kilku prób zamiast na raz. Poza tym, petarda, pierwszy porządny moto po przesiadce ze 125 i chyba wybrałem najlepiej jak się dało, a jedynym konkurentem w tej samej półce cenowej tryplaka zostaje z750r, któremu brakuje tego czegoś w każdym aspekcie w których ostatecznie triumph, triumphuje (wygląd, dźwięk, solidność, prowadzenie)
Który rok ?
Ocena: 5/5 | Autor: Lucek | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Nikt nie przechodzi obok tego wariacika bez zainteresowania. Dla niezorientowanych może wyglądać niepozornie, wątpliwości się kończą gdy dochodzi litrowe maszyny, choć oczywiście na dłuższej prostej nie ma szans. Otwiera oczy i potrafi zaskoczyć. Silnik jest niesamowity, najpierw świst, później darcie japaki a na końcu strzały z dedykowanych arrołów. Polecam, gwarancja zadowolenia po zakupie.
Ocena: 5/5 | Autor: Artur | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Pamiętam jak bardzo mi się nie podobał... Teraz uważam, że jest świetny. Wygląd nieuzinkowy, który długo będzie na czasie. Przesiadłem się z r6 i pozycja wiadomo o niebo lepsza, ale nogi czasem bolą bo też są dość mocno zgięte. Prowadzenie bajka, ale pęd powietrza przy dużych prędkościach daje w kość. Silnik niby mocny ale nie ma tego pazura tzn tego walnięcia na które zawsze czekałem w r6. Tutaj jest niby mocno ale liniowo i od dołu do czerwonego pola bez tego czegoś... Znajomy ma f4i i odjeżdżam mu na każdym biegu. Motocykl godny polecenia myślę, że ciekawszy jak z750 czy Hornet. A i silnik wyje tzn chodzi jakby miał się zatrzeć ale one tak mają. No i budzi zainteresowanie czego nie można powiedzieć o wyżej wymienionych, które już dawno się ludziom opatrzyły.
Ocena: 5/5 | Autor: ppor | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
po prostu diabelek! !@#$%^&*
Ocena: 5/5 | Autor: IrekST | Opinia o Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!

Recenzje Street Triple R

W 2007 roku na rynku pojawiły się nowe nakedy klasy 600 - to nie był początek tej klasy, to był rozwój trendu, który obserwujemy do dziś. Szybkie, lekkie i fantastycznie użyteczne maszyny do codziennej jazdy. Idealne do przeciskania się po mieście jak i wypadów może nie w trasę, ale zdecydowanie na ciasne zakręty i długie drogowe serpentyny. Właśnie w tym okresie poznaliśmy nową generację Horneta,...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)

Przegrane Pojedynki

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Kawasaki Z800 (2013 - 2016)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)