40%
60%

Triumph Street Triple R 675
2013 - 2015

+

Honda CB 600F Hornet
2007 - 2013

+

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015) vs Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Opinia Video o Honda CB 600F Hornet

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 12

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 35

Silnik:
4.9 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.4

Opinie o Triumph Street Triple R 675

Ma dużo więcej polotu niż Japoniec(nie ujmując mu pod żadnym względem)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Serce Triumph, rozum Hornet
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
bo jest mega!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
trzy cylindry :D
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Powiew świeżości w porównaniu do niestety nudnego horneta
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Silnik 3 cylindrowy robi robotę ale hornet popularniejszy i dlatego ma więcej głosów. Wybrał bym triumpha ze względu na lepszy silnik niż w hondzie ale znowu honda bardziej popularna i większy dostęp do części. Jeśli chcesz się wyróżniać to bież streeta
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Mam Speed Tripla już 4 sezony i nie zamienię go na żadnego japońca. Szkoda, że w naszym kraju jest tak mało entuzjastów tej marki!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Widziałem w akcji. Idzie jak burza i ma fajny dźwięk.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
3cylindry rozkladaja na lopatki 4
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Bardziej sportowy charakter
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Orginalny wyglad. Swietny silnik.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Honda CB 600F Hornet

niezawodny silnik
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
do hondy sie nie zaglada :-) ponad 100 kucy budzi sie do zycia w gornym zakresie obrotow, teraz te silniczki jakies takie oslabione :-)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Posiadam takiego horneta i jestem ciekawy waszego zdania
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Niezawodny silnik
Dźwięk
Bardzo wygodny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
bo jest git :P
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
IOdealny Motocykl
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Po prostu Honda :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Mam takiego
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda, bo Japończyk, bo Legenda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Niezły
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Bo taką mam i po pierwsze jest niezawodna a po drugie to Honda (szybsza niż wygląda;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
supr jest
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Lepiej się prezentuje, ma niezłe odejście zwłaszcza gdy się ją wyżej kręci, silnik ryczy aż miło - muzyka dla ucha. Wygodna pozycja. Zgrabna sylwetka cieszy oczy. Gęba i d... się śmieje
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Osiągi

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)
Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)
Moc max.
107.0 KM / 11750 rpm
102 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 9100 rpm
63.5 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
227.4 km/h
224 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
chłodzony cieczą czterosuw
Typ
Pojemność skokowa
674.8 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.85:1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2055 x 740 x 1190 mm
2090 x 740 x 1092 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1410 mm
1435 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
189 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm
41 mm Widelec teleskopowy typu upside-down z tłumieniem olejowym
Przód
Tył
amortyzator typu monoshock, skok 135 mm
Wahacz aluminiowy z siedmo-pozycyjną regulacją napięcia wstępnego sprężyny; skok 128mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 310mm, zaciski 4 tłoczkowe Nissin
2x 296mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
1 x 220mm
Tył
ABS
dostepny
Opcjonalnie (waga + 4kg)
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha XJ6 600 N 2009Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności