Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Opinie o Triumph Street Triple R 675

Opinia: 4.9/5

Liczba głosów: 7

Silnik: 4.9
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 | Autor: Adi
Super sprzęt :D
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Spalanie: 5.69

Dodaj
Ilość raportów: 2

Spalanie Triumph Street Triple R 675

Minimalne: 5.00

Średnie: 5.69

Maksymalne: 7.15

Pozostałe Generacje Modelu Triumph Street Triple R

Triumph Street Triple 675R

W 2007 roku na rynku pojawiły się nowe nakedy klasy 600 - to nie był początek tej klasy, to był rozwój trendu, który obserwujemy do dziś. Szybkie, lekkie i fantastycznie użyteczne maszyny do codziennej jazdy. Idealne do przeciskania się po mieście jak i wypadów może nie w trasę, ale zdecydowanie na ciasne zakręty i długie drogowe serpentyny.

Właśnie w tym okresie poznaliśmy nową generację Horneta, który walczył o utrzymanie tronu, Suzuki chwilę wcześniej pokazało GSR'a 600 który czerpał trochę z B-kinga trochę z GSX-R'a i był zdecydowanie bardziej sportowy niż bandit. Kawasaki zademonstrowało nowe wcielenie wściekłego zeciora 750, a yamaha odświeżyła swój model FZ6n. Jednak do gry, włączył się ktoś jeszcze. Ktoś, kogo nikt z wielkiej japońskiej czwórki nie brał na poważnie a już na pewno się nie bał. Na rynek wjechała zupełnie nowa konstrukcja...

Triumph Street Triple 675


Jaki był szok i zdziwienie, gdy ukazały się pierwsze recenzje. Każdy z dziennikarzy był zachwycony i zafascynowany nowym modelem Brytyjczyków. Trzy cylindry o większej pojemności pozwoliły na obniżenie masy motocykla z jednoczesnym zachowaniem sporej mocy. Street Triple był więc lekki niczym SV'ka generując jednocześnie więcej mocy niż nowy Hornet czy GSR 600.

Cios wymierzony w samo serce Japończyków - w grupę motocykli, w której czuli się mocni i która szybko zyskiwała na znaczeniu. Można więc parzyć herbatę i spokojnie zasiadać w wygodnych fotelach spijając sukces?

Niestety nie. Mimo medialnego sukcesu, triumph nie wyparł z rynku konkurencji, a zaledwie lekko się wgryzł w rynek. Widać to dokładnie na rynku maszyn używanych, gdzie na jednego street'a przypada aż 5 hornetów czy też gsr'ów.

II generacja nowego króla


Kontrowersyjny chuligański wygląd uległ unowocześnieniu. Wyłupiaste, okrągłe reflektory zmieniły się w nonszalanckie romby, pojawiły się rozbudowane plastikowe osłony chłodnicy, a zamiast podwójnego wydechu pod ogonem, dostaliśmy jeden - wystający z prawej strony wahacza. Do naszej dyspozycji dostaliśmy wersję R, która od podstawowego triple'a różni się przede wszystkim zawieszeniem z pełną regulacją a także zdecydowanie lepszym układem hamulcowym z radialnymi szczękami z przodu.

Jest moc - trzycylindrowy zawadiaka! 


Silnik to także nietypowa konstrukcja wśród nakedów - mamy trzy cylindry o łącznej pojemności 675ccm, które napędzają motocykl w bardzo konkretny sposób. Z dołu jest niemrawo, znajdziemy tam co najwyżej trochę wibracji - za to po przekroczeniu połowy skali, triumph budzi w sobie zwierzę! Konie mechaniczne przeciągają nas po asfalcie w akompaniamencie potwornego ryku akcesoryjnego wydechu (SC Project) i charakterystycznego charkotu trzech cylindrów. Tego nie da się pomylić z innymi motocyklami, to daje tylko ten silnik! 

Doskonałe zawieszenie i hamulce


Walczymy z wiatrem, przebijamy kolejne biegi w górę - motocykl rozpędza się dalej, szybko łamiąc barierę 200 km/h. Pędząc po niespecjalnie równych drogach nie czujemy żadnej nerwowości w prowadzeniu. Street Triple każdy zakręt pokonuje jak przyklejony do asfaltu. Wiatr, dziury? Ma to gdzieś - jest twardo ale mega stabilnie! 

W końcu przychodzi czas na hamowanie - potężne sportowe zaciski i pompa hamulcowa wprost z Daytony posłusznie zmuszają motocykl do wytracenia prędkości. Przód delikatnie hamuje i chwilę później stoimy. Tak, siła hamowania jest świetna, większość nakedów może pozazdrościć. 

Podsumowanie 

Street jest wygodny, choć pozycja zachęca nas do przyjęcia sportowej pozycji i takiej samej jazdy. Wersja R to jedyna słuszna wersja Streeta - świetne hamulce i zawieszenie w połączeniu z tym trzycylindrowym diabłem pod nami, daje niesamowitą przyjemność z jazdy. Jeżeli znudziły Ci się dobre, ale przewidywalne japońskie maszyny - Triumph daje Ci odmianę, w agResywnej odmianie. 

Kaski w sklepie Motobanda Kurtki w sklepie Motobanda
Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015) vs Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015) vs Kawasaki Z800 800 (2013 - 2016)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Kawasaki Z800 800 (2013 - 2016)

Triumph Street Triple 675 (2013 - 2015) vs Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Triumph Street Triple 675 (2013 - 2015)Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Dane techniczne Triumph Street Triple R 675

Osiągi

Moc max.
107.0 KM / 11750 rpm
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 9100 rpm
V-max
227.4 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
674.8 ccm
Średnica × skok tłoka
74.0 x 74.0 mm
Stopień sprężania
12.85:1
Układ zasilania
wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2055 x 740 x 1190 mm
Rozstaw osi
1410 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
189 kg
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 115 mm
Tył
amortyzator typu monoshock, skok 135 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 310mm, zaciski 4 tłoczkowe Nissin
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
Abs
dostepny

Eksploatacja Triumph Street Triple R 675

Opony

Opona przód
120/70 ZR 17
Opona tył
180/55 ZR 17
Ciśnienie z przodu
235 kPa
Ciśnienie z tyłu
290 kPa
Koło przednie
Aluminiowe, 5 ramienne, 17”
Koło tylne
Aluminiowe, 5 ramienne, 17”

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.0
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.2
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W/40 lub 10W/50
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
RK O-ring
Zębatka przednia
46
Zębatka tylna
85
Luz łańcucha
13~13

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!