Pozostałe Generacje Modelu Triumph Street Triple R

Opinie o Triumph Street Triple R 675

Opinia: 5.0/5

Liczba głosów: 9

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 |
Calkiem przyjemny nejked. Siedzi sie wygodnie - szczegolnie jak sie zainwestuje w zelowe siodlo. Idealny na miasto. Dobra widocznosc, niezle odejscie. Szybko sie wkreca. Na dluzsze trasy tylko przy predkosci cruisowej. Ta mala kaszkietowka nad lampami i zegarem nic nie daje. Powyzej 100-110 na godzine opor powietrza zniecheca po kilkunastu minutach. Motocykl za to chetnie wkreca sie wyzej i szybciej i jak juz myslisz, ze to byloby na tyle to on wtedy zaczyna drzec sie, i wyraznie chce wiecej. Przy tym nie jest surowy jak Daytona i wiele wybacza. Polecilbym go szczegolnie nowicjuszom jako alternatywe dla dwucylindrowych japonskich kosiarek. Street sie przynajmniej nie znudzi po jednym sezonie i bedzie z toba dorastal. Kawal dobrej maszyny. Przyzwoite hamulce i gumy (Battlax o ile dobrze pamietam). Slaby feedback z tylnego hamulca - latwo zblokowac kolo. Trzeba regulacji i przyzwyczajenia. Najwiekszym minusem dla mnie bylo kolanko wydechu pod tylkiem. Grzeje w torbe okrutnie. A jak staniesz na czerwonym w deszczu to jakbys byl na saunie :-). Utrzymanie czarnego silnika w czystosci i zwlaszcza samo mycie to prawdziwy wrzod na dupie. No chyba ze ktos lubi spedzac godziny na podjezdzie dlubiac szmatka w zakamarkach. Nietuzinkowy wyglad przypominajacy insekta wzbudza skrajne emocje. Ale ogolnie motocykl warty uwagi i polecenia szczegolnie dla swiezakow, seniorow jak i ludzi wracajacych do dwoch kolek po dluzszej przerwie. Chociaz warto podkreslic, ze jego zdolnosc do wybaczania nie ujmuje jego potencjalowi. W necie pelno jest dowodow na to, ze do stuntow tez nadaje sie jak najbardziej.
Odpowiedz | Przydatna (10) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
po prostu diabelek! !@#$%^&*
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Daje dużo zabawy. Idealny do miasta.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Zabawka na pewno nie na jeden sezon.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jedynym minusem tego moto względem konkurencji to promień skrętu… czuć że ogołocili daytone co jest ogromnym plusem, ale czasami nawet najprostsze wolne manewry wymagają kilku prób zamiast na raz. Poza tym, petarda, pierwszy porządny moto po przesiadce ze 125 i chyba wybrałem najlepiej jak się dało, a jedynym konkurentem w tej samej półce cenowej tryplaka zostaje z750r, któremu brakuje tego czegoś w każdym aspekcie w których ostatecznie triumph, triumphuje (wygląd, dźwięk, solidność, prowadzenie)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Pamiętam jak bardzo mi się nie podobał... Teraz uważam, że jest świetny. Wygląd nieuzinkowy, który długo będzie na czasie. Przesiadłem się z r6 i pozycja wiadomo o niebo lepsza, ale nogi czasem bolą bo też są dość mocno zgięte. Prowadzenie bajka, ale pęd powietrza przy dużych prędkościach daje w kość. Silnik niby mocny ale nie ma tego pazura tzn tego walnięcia na które zawsze czekałem w r6. Tutaj jest niby mocno ale liniowo i od dołu do czerwonego pola bez tego czegoś... Znajomy ma f4i i odjeżdżam mu na każdym biegu. Motocykl godny polecenia myślę, że ciekawszy jak z750 czy Hornet. A i silnik wyje tzn chodzi jakby miał się zatrzeć ale one tak mają. No i budzi zainteresowanie czego nie można powiedzieć o wyżej wymienionych, które już dawno się ludziom opatrzyły.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nikt nie przechodzi obok tego wariacika bez zainteresowania. Dla niezorientowanych może wyglądać niepozornie, wątpliwości się kończą gdy dochodzi litrowe maszyny, choć oczywiście na dłuższej prostej nie ma szans. Otwiera oczy i potrafi zaskoczyć. Silnik jest niesamowity, najpierw świst, później darcie japaki a na końcu strzały z dedykowanych arrołów. Polecam, gwarancja zadowolenia po zakupie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.19
Dodaj
Ilość raportów: 5

Spalanie Triumph Street Triple R 675

Minimalne: 5.35

Średnie: 6.19

Maksymalne: 7.76

Dane techniczne Triumph Street Triple R 675

Osiągi

Moc max.
107.0 KM / 11700 rpm
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 9100 rpm
V-max
227.4 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy R3, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
675.0 ccm
Stopień sprężania
12.85:1
Układ zasilania
wtryski paliwa Keihin

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy RK O-Ring

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2030 x 735 x 1100 mm
Rozstaw osi
1410 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
189.0 kg
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Tył
amortyztor typu monochock, skok 130 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk

Eksploatacja Triumph Street Triple R 675

Opony

Opona przód
120/70 ZR 17
Opona tył
180/55 ZR 17
Ciśnienie z przodu
235 kPa
Ciśnienie z tyłu
290 kPa
Koło przednie
aluminiowe, 5-ramienne, 17 x 3.5
Koło tylne
aluminiowe, 5-ramienne, 17 x 3.5

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.0
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.2
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W/40 lub 10W/50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
RK O-Ring

Układ chłodzenia

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności