48%
52%

Triumph Street Triple R 675
2008 - 2012

+

Kawasaki Z750R
2011 - 2012

+

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012) vs Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Opinia Video o Triumph Street Triple R 675

Test video

Opinia Video o Kawasaki Z750R

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 9

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 7

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.9

Opinie o Triumph Street Triple R 675

Wygląd wyjątkowy bardzo oryginalny gdzie jest w gąszczu bardzo mocno rzuca podwójne reflektory,silnik petarda 3 barowy zbiera od dołu i bardzo lekki 187 kg w tej klasie to sama klasa zresztą go mam i wiem co wyprawia ten uliczny chuligan
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Dlaczego mi się podoba? bo ma niebanalny wygląd, lepsze przyśpieszenie i ładnie kosi na torze
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
całokształt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przesiadłem się po 2 sezonach z z750 na triumpha i uważam tą zmianę na duży plus. W kawasaki największym minusem była jego waga. 40kg mniej przy tej samej mocy to bardzo duża przewaga dla street tripla. Czuć to w zakrętach oraz przy manewrowaniu, kawasaki było po prostu zbyt toporne. Przy moim wzroście (190cm) kawa była dość małym motocyklem, na triumphie pozycja dla wyższych osób jest dużo wygodniejsza, bo i sam motocykl jest wyższy.
Na plus dla kawasaki na pewno był dźwięk, ponieważ przy wydechu leo vince brzmiał jak typowa szlifiera. Wydech w triumphie mam arrowa i też świetnie brzmi, bardziej basowo, jednak to kawa mnie bardziej urzekła.
Ogólnie, jakbym miał wybierać jeszcze raz - zostałbym przy Triumphie. Jest ciekawsze, lepiej skręca i daje więcej emocji przy wkręcaniu się na obroty. Nie jest tak liniowy i przewidywalny jak 4 cylindry zetki.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Kawasaki Z750R

Wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Zecior wizualnie nie ma konkurencji w tym segmencie!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jednak ktoś jeździ... :P
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Kawą i tak nikt nie jeździ.✋
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Kawasaki Z750R (2011 - 2012)
Moc max.
107.0 KM / 11700 rpm
106.0 KM / 10500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 9100 rpm
78.0 Nm / 8300 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
227.4 km/h
233.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
18.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy RK O-Ring
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1410 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
189.0 kg
224.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa
Stalowa, wachacz aluminiowy
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
41 mm, upside down, regulacja ustawienia tłumienia odbicia i dobicia
Przód
Tył
amortyztor typu monochock, skok 130 mm
Uni-Trak
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x300mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
1x250mm, 1-tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy R3, DOHC, chłodzony cieczą
4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC,
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
748.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.85:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtryski paliwa Keihin
Wtrysk paliwa (Keihin ø 32 mm x 4)
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Kawasaki Z800 (2013 - 2016)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności