23%
77%

Triumph Street Triple R 675
2008 - 2012

+

Kawasaki Z750R
2011 - 2012

+

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012) vs Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Opinia Video o Triumph Street Triple R 675

Test video

Opinia Video o Kawasaki Z750R

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 4

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.8

Opinie o Triumph Street Triple R 675

Autor: Gość
ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Kawasaki Z750R

Autor: Gość
Zecior wizualnie nie ma konkurencji w tym segmencie!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Brigi
Jednak ktoś jeździ... :P
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wojtek
Kawą i tak nikt nie jeździ.✋
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)
Kawasaki Z750R (2011 - 2012)
Moc max.
107.0 KM / 11700 rpm
106.0 KM / 10500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 9100 rpm
78.0 Nm / 8300 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
227.4 km/h
233.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
18.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy R3, DOHC, chłodzony cieczą
4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC,
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
748.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.85:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtryski paliwa Keihin
Wtrysk paliwa (Keihin ø 32 mm x 4)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy RK O-Ring
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1410 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
189.0 kg
224.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa
Stalowa, wachacz aluminiowy
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
41 mm, upside down, regulacja ustawienia tłumienia odbicia i dobicia
Przód
Tył
amortyztor typu monochock, skok 130 mm
Uni-Trak
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 308 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x300mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
1x250mm, 1-tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Kawasaki Z800 800 (2013 - 2016)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Yamaha FZ6 600 Fazer S2 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności