Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Opinie o Kawasaki Z750R

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 4

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.8
Ocena: 5/5 | Autor: Creative
motocykl świetnie wygląda ,wygodny, dobrze się prowadzi, hamulce perfekt, na niskich obrotach spokojny turystyk lecz po przekroczeniu 7tys. obrotów moto dostaje szału chce wyrwać na gumę i trzeba mocno się trzymać żeby nie spaść.
Według mnie ocena 9,9/10 jedynie do poprawy siedzenie oryginalnie dość twarde lecz po zmianie na żelowe jest już dobrze , dla pełni szczęścia polecam również zmienić wydech na akrapović lub Arrow
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Ogon
Ładny sportowy wygląd, wygodna pozycja ,Bezawaryjny, niedrogi . Wszystko na plus.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Killroy
Jeżdżę roznie po miescie jak i nie dalekie trasy w mieście rewelacja smiga az miło w trasie dzieki szybie takze da się lecieć ale gdyby nie to to juz przy 140-150km próbuje zrzucić i raczki sa odczuwalne polecam lecz uważam że nie jest to naked dla początkujący
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.47
Dodaj
Ilość raportów: 2

Spalanie Kawasaki Z750R

Minimalne: 5.40

Średnie: 6.47

Maksymalne: 7.45

Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Na rok przed końcem produkcji słynnego Z750 Kawasaki postanowiło zaszaleć i zrobić mały upgrade swojego streetfightera. Czego można było spodziewać się za dodatkowe 3000zł w cenie?

Linia nadwozia zmieniła się nieznacznie - Z750R dostało nowe malowania oraz przeprojektowane zegary. Znaczniejsze, choć nie rewolucyjne zmiany kryły się w podwoziu. 

Mały Zet z literką "R" dostał przednie zawieszenie od Z1000, a to oznacza dostęp do regulacja odbicia i dobicia. Dzięki temu, zawieszenie można było ustawić bardziej twardo co poprawiało jakość jazdy w szybszych zakrętach. Kolejna modyfikacja pojawiła sie z tyłu - nieco lżejszy aluminiowy wachacz oraz nieco lepsze zawieszenie Uni-Trak z dodatkową regulacją. 

Sporo zmieniło się także w kwesti hamowania - zaciski zmieniono z 2-tłoczkowych na 4-tłoczkowe. Seryjnie został także założony stalowy oplot - w efekcie, Zet który i tak nieźle hamował, po tych zmianach zaczął hamować równie jadowicie co ZX-6R. 

Sam silnik nie doczekał się żadnych specjalnych zmian. Z750R została wypuszczona tak naprawdę jako ciekawostka, dla podtrzymania uwagi odbiorców i przygotowanie ich na zupełnie nowy model - Z800. 

Dane techniczne Kawasaki Z750R

Osiągi

Moc max.
106.0 KM / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
78.0 Nm / 8300 rpm
V-max
233.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18.5 L

Silnik

Typ
4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC,
Pojemność skokowa
748.0 ccm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa (Keihin ø 32 mm x 4)

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1440 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
202.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
224.0 kg
Rama
Stalowa, wachacz aluminiowy

Zawieszenie

Przód
41 mm, upside down, regulacja ustawienia tłumienia odbicia i dobicia
Tył
Uni-Trak

Hamulce

Przód
2x300mm, 4 tłoczkowe zaciski
Tył
1x250mm, 1-tłoczkowy zacisk
Abs
Opcjonalnie

Eksploatacja Kawasaki Z750R

Opony

Opona przód
120/70 -17
Opona tył
180/55 –17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.3
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.8
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
Łańcuch 520
Zębatka przednia
15
Zębatka tylna
43
Luz łańcucha
25~25

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Kawasaki Z800 800 (2013 - 2016)Kawasaki Z750R (2011 - 2012)

Kawasaki Z750R (2011 - 2012)Triumph Bonneville 1200 Bobber (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności