Video Testy


Dane techniczne GSR

Moc maksymalna
od 61 KM do 105 KM
Pojemność skokowa
od 400 ccm do 750 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.6/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 6.00 do 6.47

Najpopularniejsze opinie o GSR

Ocena: 5/5 | Autor: Benio | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Sprzęta posiadam od roku, przejechane ok 4tys km i sądzę że mogę powiedzieć co nie co. Słowem wstępu, posiadam GSR 600a z 2008(ABS), akcesoryjny tłumik GPR Ghost + przednia owiewka (która nadaje odpowiedniego charakteru przedniej lampie). Wygląd sprawa subiektywna, jednak ciągle nie mogę się na niego napatrzeć - tu link do mojego motunga https://drive.google.com/open?id=0B7SEDQD-f04ieWxqcUl4ZHhjbHRtQmtRc3M1NVdRRThuVXYw Sprawa pierwsza silnik 98KM ponad 64 niutów , niby widząc takie liczby na usta cisnie się: "nie na pierwsze moto". Jednak dzięki dość spokojnemu oddawaniu mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów motor zdoła opanować mniej wprawiony motocyklista, który bez problemu będzie mógł nabierać doświadczenia bez obaw o swoje zdrowie/życie - co jest dość istotne jeśli chcemy z każdym kilometrem być coraz lepsi. Nie mniej, starzy wyjadacze też mają czym się "pobawić", bo jednostka pogoniona powyżej 8/9 tys obrotów zachowuje się jak rasowy sport. Wyprzedanie to poezja, a każdy kolejny winkiel chcemy pokonywać jeszcze szybciej. Czuć ducha GSXR'a. Sprawa druga - hamulce. Na początku byłem dość sceptyczny co do ich "wyczuwalności", bo są specyficzne i miałem problemy z przyzwyczajeniem się. Teraz, po spędzeniu dłuższej chwili w siodle mogę spokojnie powiedzieć, że robią robotę - i to b.dobrą. Całość bezproblemowo można obsługiwać dwoma palcami aż do pełnego oporu. Sam ABS działa świetnie, i ani razu koło mi się nie zablokowało, a kilka awaryjnych hamowań na różnej nawierzchni było. Na pomne, że mam akcesoryjne krótkie dźwignie hamulca / sprzęgła . Sprawa trzecia - zawieszenie/pozycja. Zacznę od pozycji - odpowiednio wyprostowywana i dość wygodna jeśli jeździmy sami, z plecaczkiem w moim przypadku było gorzej. Jestem dość wysoką osobą normalnej budowy (187cm/94kg) i jadąc z żoną (szczupła i wysoka) miałem problem, bo już po przejechaniu 15-20km czułem dyskomfort drętwiejącego tyłka. Chociaż, nie chciałbym wyrokować w tej kwestii, bo ostatnimi czasy dość dużo siedzę w wygodnych fotelach (taka praca) i mój zad może się po prostu rozleniwił ;). Warto jeszcze dodać, że na motorze można też dość komfortowo położyć kiedy będziemy chcieli poszaleć, a akcesoryjna szybka pozwoli schować się przed wiatrem. Teraz kwestia zawieszenia, tył na piątke - wybiera co trzeba i dostarcza niezbędnych informacji o tym co dzieje się z tylnym kołem. Przód niestety trochę gorzej - za miękki. Nie mniej, może to kwestia zużycia w moim sprzęcie - na początku następnego sezonu popatrzymy, zweryfikujemy. Nawiązując do testu wideo na motobandzie w kwestii zawieszenia, gdzie panowie wspominali o pompowaniu na długich, szybkich łukach - informuje, że takiego problemu nie ma. Sprawa czwarta - bezawaryjność / eksploatacja. Zacznę od eksploatacji - spalanie w ciągu tych 4tys km to ok 6,5/100km przy mieszanym stylu jazdy (z przewagą agresywnego). W trasie, sądzę że można zamknąć się w 4.5-5l jeśli nie pałujemy. Jednak jest to mało realne, bo motor prosi się o wysokie obroty, a my mu chcemy dać tego, czego potrzebuje :E. Delikatny start z pod świateł? Niby można, ale jeśli raz wystartujesz jak rakieta to później będziesz go krecił jak szatan. Z resztą, usłyszany odgłos wkręcającego się na obroty czterocylindrowego rzędowca, będzie dla Ciebie tym, czym był śpiew syren dla żeglarzy - zgubą (eko-drivingu) :P Teraz reszta: - olej ok 3.6l, wymieniamy co 6tys., koszt z filtrem ok 120-130 zł, - filtr powietrza, co 15tys. ok 50-60zł, - świece , co 25 tys. ok20-30zł sztuka x 4 (nie warto się bawić w irydowe) - klocki przód ok 60-110zł x 2 tarcze (zużycie zależy od stylu jazdy) - klocki tył 50-80zł - reszta płynów 30-50zł - łańcuch z zębatkami ok. 400-550zł ("zjadanie" zależy od stylu jazdy, ale średnio starcza na 25tysi) Suma summarum, nie jest źle. Bezawaryjność - trudno coś powiedzieć, bo za mało kilometrów za mną, ale w tym miejscu warto napisać coś o pękającej ramie. W "polskich internetach" można coś wyczytać, że "ktoś coś tam słyszał że penkajo", "że czytał na zagranicznych forach i tam pełno zdjęć", że "że ma znajomego spawacza, co robi ramy i codziennie spawa 10 GSR'ów" etc itp. Tak więc przestudiowałem te zagadnienie dogłębnie i jest w tym ziarno prawdy, ale spokojnie - tylko ziarno. Ramy same z siebie nie pękają, o czym samo suzuki poinformowało w odpowiednim oświadczeniu (bo w innym przypadku zrobili by akcje serwisową) , ale problemem jest "dzwon", po którym niestety główka ramy mogła pęknąć - stąd też spora ilość zdjęć GSR'ów, które leżą/leżały zezłomowane w normalnych krajach w dobrym stanie. Jednak jak wiadomo, w Polsce się nic nie marnuje, wiec Mirki i inni handlarze zaczęli te ścierwo sprowadzać, spawać i sprzedawać informując (lub nie) w swoich aukcjach że sprzęt jest po spawaniu ramy, bo sama pękła - albo co lepsze pisali że "w motorze przeprowadzono operacje utwardzenia/zwiększenia jakości spawu, żeby motor nie był narażony na pęknięcia ramy, które są dość częste w tym modelu - wystarczy poczytać". Heh.... no i niestety, na rynek trafiło wile sprzętów z pospawanymi przez Henia na odwal główkami ramy (wiadomo po taniości), które rzeczywiście zaczęły same pękać (np. po powrocie z gumy,) i stąd z grubsza ten mit. Tak wiec, kupując SPRAWDZAMY 10 razy , czy sprzęt nie był spawany! Jeśli nie, to zapominamy o sprawie i cieszymy się jazdą bez stresów! Można co prawda kupić spawanego profesjonalnie sprzęt, bo jakość pewnie nie odbiega od fabryki, ale nie mam zdania czy warto. Słowem końca. Na pochwałę zasługuje czytelna i wyraźna deska rozdzielcza , wskaźnik zapiętego biegu i ogólnie skrzynia biegów. Na minus - trzęsący się obraz w lusterkach. Sumując. Motor bardzo przyjazny dla początkujących i średnio-zawansowanych, przez złą sławę pękającej ramy nie jest tak popularny jak choćby FZ6, który jest jego bezpośrednim rywalem (stylistycznie i "mocowo") . Zdecydowanie nie jest to motor dla osób lubiących jeździć na niskich obrotach, bo on tego nie lubi (nie od parady ma zmodyfikowany silnik GSXR'a) . Motor nada się do niedalekiej turystyki, ale bez wątpienia turysta nie jest. Tyle, jeśli sobie coś przypomnę, to pozwolę sobie dopisać :)
Ocena: 5/5 | Autor: Szarpi | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Ja swoim gsr robię na pełnym baku 260km
Autor: Benio | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Ulala.... niestety ale edytor nie respektuje przerw miedzy wierszami, wiec wielkie sorki za ciągłość i długość. Całość przez to jest mało czytelna.
Autor: BvB | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Przekonująco :)
Autor: alpinus11 | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Powiem tak mam gsr obecnie 3 sezon( 2007-produkcja)sprzęt chodzi bajka, spalanie na początku na baku dobiłem 300km teraz 200 i pali sie rezerwa- wiadomo praktyka robi swoje choc obecnie moge powiedzieć że już moc mi nie wystarcza,
Ocena: 5/5 | Autor: Borsuk | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5. Mam go od roku i przejechałem ok 5 tys i jest to moje pierwsze moto :) nie mam dużego porównania, ale mi swietnie się jeździ, chociaz wszystko jest seryjne nie mam mi nic do zarzucenia chociaz hamulce mogłyby byc troche lepsze, Nadaje się i dla początkujących jak i dla tych którzy juz długo jeżdżą, dla każdego cos dobrego :) Polecam :)
Ocena: 4/5 | Autor: RMRIDER | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Wszystko pięknie ładnie gdyby nie rama motocykla. Gumowanie na motocyklu nie jest wskazane.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSR 750 (2011)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Jest dobrze, można polecić!

Wygrane Pojedynki

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010) vs Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Przegrane Pojedynki

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010) vs Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010) vs Yamaha FZ6 600 Fazer S2 (2006 - 2010)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Yamaha FZ6 600 Fazer S2 (2006 - 2010)