57%
43%

Suzuki GSR 600
2006 - 2010

+

Suzuki SFV 650 Gladius
2009 - 2015

+

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010) vs Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)

Opinia Video o Suzuki GSR 600

Opinia Video o Suzuki SFV 650 Gladius

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 36

Ocena: 3.8/5 liczba opinii: 17

Silnik:
4.8 vs 4.5
Hamulce:
4.5 vs 3.5
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.1
Frajda z jazdy:
4.8 vs 3.7
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 3.4

Opinie o Suzuki GSR 600

Jeździmy z Żoną na moto od roku. Mamy w domu i gladiusa (Żony) i GSR - mój; poza serią oczywistych podobieństw w swojej klasie motocykle bardzo odmienne.
GSR w najważniejszym punkcie wygrywa i przegrywa jednocześnie - zależnie od oczekiwań :-)
GLADIUS
-wydaje się bardziej ociężały w manewrowaniu
-V ka brzmi z ixilem przepięknieeee
-zbiera się z samego dołu - i to na plus jak już się wie jak go traktować; początkującym - to utrudnia (wiem po sobie :-) ); jak już podstawy jazdy wejdą - daje dużo frajdy i chce się nim bulgotać :-)
-jest niższy, Żonie (170 cm) podszedł idealnie
-jak dla mnie - trochę nerwowy w prowadzeniu,ale to pewnie kwestia mojego braku obycia z motocyklami w ogóle
GSR
-wyższy i ogólnie większy; dół na sportowo, człowiek się fajnie zapina na baku i stopami (w gladiusie trzeba to robić świadomie, tu wchodzi z automatu)
-te 100 km schowane za 8 tys obrotów, ale nadrabia płynnością - jest bezpieczniej dla nowych jak my
-ryczy...jak chcesz dynamicznie - to na akcesoryjnym tłumiku drze się jak obdzierany ze skóry...dla jednych na plus, dla mnie na minus
-subiektywnie - zwrotniejszy i bardziej posłuszny w prowadzeniu

Dla mnie osobiście - idealny byłby GRS z silnikiem z gladiusa :-)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)
Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)
Moc max.
98.0 KM / 12000 rpm
75.0 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
64.7 Nm / 9600 rpm
63.1 Nm / 7600 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
214.3 km/h
224.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 L
14.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2090 x 795 x 1075 mm
2130 x 760 x 1090 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
208.0 kg
202 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary
stalowa, rurowa kratownica
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, skok 130mm
41 mm widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
typu Link, sprężyna śrubowa, tłuminie olejowe
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcze 320mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza 290 mm, dwutłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępny w modelach od 2007 roku
dostępne egzemplarzez z ABS
ABS

Silnik

Typ
R4, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie V, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12,5:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, 38 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Suzuki GSF / Bandit 650N (2005 - 2006)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności