71%
29%

Suzuki GSR 750
2011

+

Yamaha MT-07
2013 - 2017

+

Wygrywa Suzuki GSR 750 (2011): 15 głosów

Przegrywa Yamaha MT-07 (2013 - 2017): 6 głosów

Suzuki GSR 750 (2011) vs Yamaha MT-07 (2013 - 2017)

Opinia Video o Suzuki GSR 750

Test video

Opinia Video o Yamaha MT-07

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 7

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 28

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
4.7 vs 4.5
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7

Opinie o Suzuki GSR 750

Wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo latam GSR750 :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest kozak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha MT-07

Lepiej sprawdza się w mieście..
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
yamaha, poza tym motocykle nire do pary
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jeździ jak rowerek, a nie ciężki kloc, w środowisko naturalnym nakeda (miasto) czuje się jak ryba w wodzie i przegrywa tylko z supermociakami, rzędowa 4 była dobra w B1250 :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
2020-02-10 19:55:58 | Autor: Jarecki
Oczywiscie 74 Km to szał. I napewno wygrywa z rzedowka. A w sporcie to eszyscy sie myla. I tylko przez przypadek nie jezdza dwucylindrowym wibrujacym motorowerem.
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Suzuki GSR 750 (2011) vs Yamaha MT-07 (2013 - 2017)

Osiągi

Suzuki GSR 750 (2011)
Yamaha MT-07 (2013 - 2017)
Moc max.
105.0 KM / 10000 rpm
74.8 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
80.0 Nm / 9000 rpm
68.0 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
223.0 km/h
190.0 km/h
V-max

Silnik

Typ
czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
749.0 ccm
689.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, cyfrowe CDI
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre,
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2115 x 785 x 1060 mm
2085 x 745 x 1090 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1450 mm
1400 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
210.0 kg
164 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
podwójne dźwigary, stalowa, rurowa
typu Diamond, rurowy Backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
41mm , odwrócony widelec przedni KYB, sprężyny śrubowe, skok 120 mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Przód
Tył
stalowy wahacz, KYB monoshock, spręzyna śrubowa, skok 135 mm
wahacz, 130 mm, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcze 310 mm, dwutłoczkowe zaciski
2 x tarcze 282 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +3kg)
ABS
Pokaż wszystkie

Suzuki GSR 750 (2011)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Suzuki GSR 750 (2011)Kawasaki Z800 (2013 - 2016)

Kawasaki ER-6n 650 (2012)Yamaha MT-07 (2013 - 2017)

Honda CB 500FYamaha MT-07 (2013 - 2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności