57%
43%

Kawasaki ER-6n 650
2012

+

Yamaha MT-07
2013

+

Wygrywa Kawasaki ER-6n 650 (2012): 4 głosy

Przegrywa Yamaha MT-07 : 3 głosy

Kawasaki ER-6n 650 (2012) vs Yamaha MT-07

Opinia Video o Kawasaki ER-6n 650

Test video

Opinia Video o Yamaha MT-07

Ocena: 4.9/5 liczba głosów: 3

Ocena: 4.9/5 liczba głosów: 14

Silnik:
4.7 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.9

Opinie o Kawasaki ER-6n 650

Autor: Mag
znacznie ładniejsza jest "kawa", osiągi podobne.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha MT-07

Autor: Gość
bo sam dźwięk silnika powala. Design też uważam że jest lepszy niż kawasaki. Jest lżejszy, wygodniejszy, i ogólnie ładniejszy. Robi
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Kawasaki ER-6n 650 (2012) vs Yamaha MT-07

Osiągi

Kawasaki ER-6n 650 (2012)
Yamaha MT-07
Moc max.
72.0 KM / 8500 rpm
74.8 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
64.0 Nm / 6500 rpm
68.0 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
649.0 ccm
689.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
83.0 x 83.0 mm
80.0 x 68.6 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
10.8:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 770 x 1110 mm
2085 x 745 x 1090 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1410 mm
1400 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
204 kg
179 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Rama obwodowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości
typu Diamond, rurowy Backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm, widelec teleskopowy, skok zawieszenia 125 mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Przód
Tył
bocznie umieszczony pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok zawieszenia 130 mm
wahacz, 130 mm, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna 300 mm tarcza pół-pływająca o obrysie falistym, dwutłoczkowe zaciski
2 x tarcze 282 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza 220 mm tarcza o obrysie falistym, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +3kg)
Abs
Pokaż wszystkie
Suzuki GSR 750 (2011)

Suzuki GSR 750 (2011)Yamaha MT-07

Honda CB 500F

Honda CB 500FYamaha MT-07

Kawasaki ER-6f 650 (2006 - 2009)

Kawasaki ER-6f 650 (2006 - 2009)Yamaha MT-07

Kawasaki ER-6n 650 (2009 - 2011)

Kawasaki ER-6n 650 (2009 - 2011)Yamaha MT-07