55%
45%

Kawasaki ER-6n 650
2012

+

Bajaj Dominar 400
2017

+

Wygrywa Kawasaki ER-6n 650 (2012): 6 głosów

Przegrywa Bajaj Dominar 400 (2017): 5 głosów

Kawasaki ER-6n 650 (2012) vs Bajaj Dominar 400 (2017)

Opinia Video o Kawasaki ER-6n 650

Test video

Opinia Video o Bajaj Dominar 400

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 9

Silnik:
4.8 vs 4.3
Hamulce:
5.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.4
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.3
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.3

Opinie o Kawasaki ER-6n 650

Autor: juzer
Uważam że Kawasaki wygrywa dzięki dwukrotnie większemu silnikowi, który generuje więcej mocy, oraz nadaje maszynie bardziej "dopakowany", groźniejszy wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2018-06-15 21:24:26 | Autor: zombie
Nie ma co porównywać jednego do drugiego. Tak samo jak porównać mercedesa do fiata, każdy ma swoje upodobania, a fajnie że na drogach pojawia się coś nowego
2018-06-22 23:45:42 | Autor: grześ
To prawda nie ma co porównywać, ja sam nie byłem przekonany co prawda w moim sercu są japońce ale zapisałem się na jazdę próbną z ciekawości i jestem bardzo zaskoczony, dominar daje radę
Autor: Marta
Moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Bajaj Dominar 400

Autor: Lupa
Jak dla mnie Dominar 400 to na prawdę ciekawa propozycja dla posiadaczy A2. Patrząc na specyfikację, nie odstaje niczym od swoich konkurentów. Planuję zapisać się na jazdę testową, to dokładnie sprawdzę co i jak z tym cackiem :D
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2018-06-05 12:22:26 | Autor: gość
Planujesz się zapisać na jazdę po mieście czy na torze w Łodzi ?
2018-06-06 08:41:42 | Autor: Lupa
Najpierw jazda testowa, a później może i na tor się skuszę :D Zobaczymy jak pierwsze wrażenie, ale sądząc po ilości osób chętnych na testy, musi być niezły :D
2018-06-15 21:25:07 | Autor: alex
To prawda trochę trzeba czekać, ale potem jazda rekompensuje wszystko
2018-06-19 10:36:17 | Autor: falafel
to prawda, wrażenia z jazdy są rewelacyjne. Nie spodziewałem się czegoś tak dobrego w takiej cenie
2018-06-22 23:46:32 | Autor: zilean
A jak długo czekać na swoją jazdę? Testowałeś go na torze czy w mieście ?
2018-06-26 11:50:41 | Autor: motomysza
ja czekałem ponad miesiąc ale było warto
Autor: GRASIK
CENA, ZEGARY - CAŁY SYSTEM WYŚWIETLANIA,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2018-06-06 08:43:11 | Autor: Kilop
D400 ma też bardzo przydatną diodę, która wskazuje kiedy należy zmienić bieg :p Przydatna rzecz na dobry początek :D
2018-06-15 21:25:47 | Autor: volvo
Dokładnie przy pierwszych dniach razem na pewno się przyda i lepiej pozna się motor
2018-06-19 10:37:40 | Autor: falafel
ta dioda to taki bajer dla świeżaków ale faktycznie fajna sprawa. Chociaż na tej podstawie to wg mnie nie ma co przesądzać o tym czy lepsze jest kawasaki czy bajaj ;)
2018-06-22 23:47:26 | Autor: maciek
Poza tym ile można jeździć ekonomicznie, czasami trzeba coś depnąć ! :D
2018-06-26 11:51:15 | Autor: motomysza
raczej chodzi o to, że on ogólnie bardzo mało pali
Autor: falafel
atrakcyjna cena, super design, ciekawe osiągi, niskie spalanie. Czego chcieć więcej. Dobry debiut na polskim rynku
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2018-06-22 23:48:02 | Autor: wlad
A jakie osiąga spalanie ?
2018-06-26 12:00:42 | Autor: motomysza
wlad - około 3,5 na 100
Autor: Gość
cena
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki ER-6n 650 (2012) vs Bajaj Dominar 400 (2017)

Osiągi

Kawasaki ER-6n 650 (2012)
Bajaj Dominar 400 (2017)
Moc max.
72.0 KM / 8500 rpm
35 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
64.0 Nm / 6500 rpm
35 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
13 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Triple spark 4-valve DTS-i engine
Typ
Pojemność skokowa
649.0 ccm
373.3 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Slipper clutch
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 770 x 1110 mm
2156 x 813 x 1112 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1410 mm
1453 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
204 kg
182 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
41 mm, widelec teleskopowy, skok zawieszenia 125 mm
Widelec teleskopowy, 43mm
Przód
Tył
bocznie umieszczony pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok zawieszenia 130 mm
monoshock, regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna 300 mm tarcza pół-pływająca o obrysie falistym, dwutłoczkowe zaciski
1 x 320mm, 2 tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza 220 mm tarcza o obrysie falistym, jednotłoczkowy zacisk
1x 230mm
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS
Tak
Abs
Pokaż wszystkie

KTM Duke 390 (2013 - 2017)Bajaj Dominar 400 (2017)

BMW G 310 R (2017)Bajaj Dominar 400 (2017)

Kawasaki ER-6n 650 (2012)Yamaha MT-07 (2013 - 2017)

Suzuki GSX-R 600 (2015)Bajaj Dominar 400 (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności