50%
50%

KTM Duke 390
2013 - 2017

+

Bajaj Dominar 400
2017

+

Remis!

KTM Duke 390 (2013 - 2017) vs Bajaj Dominar 400 (2017)

Opinia Video o KTM Duke 390

Test video

Opinia Video o Bajaj Dominar 400

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 5

Ocena: 4.4/5 liczba głosów: 2

Silnik:
4.8 vs 4.5
Hamulce:
4.4 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.6 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.2 vs 4.0

Opinie o KTM Duke 390

Autor: Tomjag
Sprawdzona konstrukcja z lepszym zawieszeniem, większą mocą i przede wszystkim z jedną świecą w głowicy a nie z trzema. Wszyscy się zachwycają tym rozwiązaniem, ale jak przyjdzie ich wymiana to koszta będą potrójne. Duke jest mniej indyjski niż sam Dominar, co jest atutem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Bajaj Dominar 400

Autor: mp3
Śmieszne porównanie skoro nikt z oceniających tym nie jeździł, nie widział na oczy a już ma negatywne opinie... brak słów.
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

KTM Duke 390 (2013 - 2017) vs Bajaj Dominar 400 (2017)

Osiągi

KTM Duke 390 (2013 - 2017)
Bajaj Dominar 400 (2017)
Moc max.
44 KM / 9500 rpm
35 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
35.3 Nm / 7000 rpm
35 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
11 L
13 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, jednocylindrowy
Triple spark 4-valve DTS-i engine
Typ
Pojemność skokowa
373.2 ccm
373.3 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, PASC, antihopping
Slipper clutch
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1367 mm
1453 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
148 kg
182 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
WP widelec upside-down, średnica 43 mm, skok 150 mm
Widelec teleskopowy, 43mm
Przód
Tył
WP monoshock, skok 150 mm
monoshock, regulacja
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 300 mm, czterotłoczkowy zacisk
1 x 320mm, 2 tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 230 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk
1x 230mm
Tył
Abs
w standardzie Bosch EMS
Tak
Abs
Pokaż wszystkie
Kawasaki ER-6n 650 (2012)

Kawasaki ER-6n 650 (2012)Bajaj Dominar 400 (2017)

KTM Duke 390 (2013 - 2017)

KTM Duke 390 (2013 - 2017)Suzuki DR-Z 400SM ( SuperMoto ) (2005 - 2009)

KTM Duke 390 (2013 - 2017)

KTM Duke 390 (2013 - 2017)Suzuki GSR 400 2006

Suzuki GSX-R 600 (2015)

Suzuki GSX-R 600 (2015)Bajaj Dominar 400 (2017)