Ducati Panigale V4 (2018)

Do tej pory V4 w motocyklach Ducati obecne było tylko raz i to jedynie przez 2 lata w modelu Desmosedici RR z jego silnikiem 989ccm (oparty na motocyklu Ducati Desmosedici MotoGP). Teraz marka powraca do tego rozwiązania. Nowy model to oczywiście rozwinięcie Panigale 1299 V2.

To oczywiście nie koniec mocy:

Dedykowany układ Akrapovic zmienia moc na 226 KM!

Standardowe wyposażenie:

- Nowa przednia rama “Front Frame”

- Przednia rama pomocnicza odlewana ze stopu magnezu

- widelec 43 mm Showa Big Piston Forks (BPF), pełna regulacja

- amortyzator Sachs, pełna regulacja

- tłumik drgań Sachs

- paczka elektroniki ostatniej generacji z 6-osiowym IMU: ABS Cornering Bosch EVO; Ducati Traction Control EVO (DTC EVO); Ducati Slide Control (DSC); Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO); Ducati Power Launch (DPL); Ducati Quick Shift up/down EVO (DQS EVO); Engine Brake Control EVO (EBC EVO)

- przyciski do szybkiej zmiany ustawień

- tryby jazdy (Race, Sport, Street)

- 16-litrowy, aluminiowy zbiornik

- ekran TFT 5″

- reflektor przedni w pełni LED + DRL (światło do jazdy dziennej)

- zestaw do jazdy w dwie osoby

- układ hamulcowy z nowymi zaciskami Brembo Stylema® typu monobloc

- nowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP, rozmiar 200/60 z tyłu

- system przygotowany do Ducati Data Analyser + GPS (DDA + GPS) oraz Ducati Multimedia System (DMS)

Jak to wygląda!

Ducati wyznacza standardy w wyglądzie motocykli - po rewelacyjnym Panigale 1299 V2 ciężko było wyobrazić sobie coś bardziej seksownego. Ale udało im się! Nowy motocykl wzbudzi erekcję nawet wśród najbardziej zatwardziałych impotentów motocyklowych.

3 wersje

Ducati pokazało w sumie 3 wersje nowej maszyny: Panigale V4, V4 S i V4 Speciale.