Do tej pory V4 w motocyklach Ducati obecne było tylko raz i to jedynie przez 2 lata w modelu Desmosedici RR z jego silnikiem 989ccm (oparty na motocyklu Ducati Desmosedici MotoGP). Teraz marka powraca do tego rozwiązania. Nowy model to oczywiście rozwinięcie Panigale 1299 V2.
To oczywiście nie koniec mocy:
Dedykowany układ Akrapovic zmienia moc na 226 KM!
Standardowe wyposażenie:
- Nowa przednia rama “Front Frame”
- Przednia rama pomocnicza odlewana ze stopu magnezu
- widelec 43 mm Showa Big Piston Forks (BPF), pełna regulacja
- amortyzator Sachs, pełna regulacja
- tłumik drgań Sachs
- paczka elektroniki ostatniej generacji z 6-osiowym IMU: ABS Cornering Bosch EVO; Ducati Traction Control EVO (DTC EVO); Ducati Slide Control (DSC); Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO); Ducati Power Launch (DPL); Ducati Quick Shift up/down EVO (DQS EVO); Engine Brake Control EVO (EBC EVO)
- przyciski do szybkiej zmiany ustawień
- tryby jazdy (Race, Sport, Street)
- 16-litrowy, aluminiowy zbiornik
- ekran TFT 5″
- reflektor przedni w pełni LED + DRL (światło do jazdy dziennej)
- zestaw do jazdy w dwie osoby
- układ hamulcowy z nowymi zaciskami Brembo Stylema® typu monobloc
- nowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP, rozmiar 200/60 z tyłu
- system przygotowany do Ducati Data Analyser + GPS (DDA + GPS) oraz Ducati Multimedia System (DMS)
Jak to wygląda!
Ducati wyznacza standardy w wyglądzie motocykli - po rewelacyjnym Panigale 1299 V2 ciężko było wyobrazić sobie coś bardziej seksownego. Ale udało im się! Nowy motocykl wzbudzi erekcję nawet wśród najbardziej zatwardziałych impotentów motocyklowych.
3 wersje
Ducati pokazało w sumie 3 wersje nowej maszyny: Panigale V4, V4 S i V4 Speciale.