43%
57%

Kawasaki Ninja H2
2015

+

Ducati Panigale V4
2018

+

Wygrywa Ducati Panigale V4 (2018): 8 głosów

Przegrywa Kawasaki Ninja H2: 6 głosów

Opinia Video o Kawasaki Ninja H2

Test video

Opinia Video o Ducati Panigale V4

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 9

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.7 vs 5.0
Hamulce:
4.6 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.8 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 5.0

Opinie o Ducati Panigale V4

Autor: Gość
Po pierwsze czerwone jest szybsze, a po drugie daje większe możliwości.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: FRYHO
Włosi zawsze mieli artystyczną rękę so sportowych maszyn
Brzmienie Vki jest najlepsze z możliwych
Też mam włoską maszynę😁
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: KaczmaR
Linia.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki Ninja H2 vs Ducati Panigale V4 (2018)

Osiągi

Kawasaki Ninja H2
Ducati Panigale V4 (2018)
Moc max.
200.0 KM / 10000 rpm
214 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
133.5 Nm / 10500 rpm
124 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 16 zaworów
V4, 90° Stradale
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
1103 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
8.5:1
14.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
4x DFI 50mm, podwójny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna , kłowa
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, manualne
Hydrauliczne, mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1450 mm
1464 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
238.1 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, rurowa, cienkościenna
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec odwrócony 43mm, tłumienie odbicia i dobicie, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Showa BFP, 43mm, w pełni regulowane
Przód
Tył
dwustopniowe (dla dużych i małych prędkości), Uni-Trak, gazowy amortyzator, zbiornik kombinowany,
Sachs
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 330 mm, podwójny montowany radialnie zacisk czterotłoczkowy
2 x 330mm, 4 tłoczkowe zaciski (Brembo monobloc stylema)
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
1 x 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Kawasaki Ninja H2Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Ducati Panigale V4 (2018)

BMW S1000RR (2012 - 2014)Ducati Panigale V4 (2018)

Honda CBR 1000 RR Fireblade (2017)Ducati Panigale V4 (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności