20%
80%

BMW S1000RR
2012 - 2014

+

Ducati Panigale V4
2018

+

Wygrywa Ducati Panigale V4 (2018): 4 głosy

Przegrywa BMW S1000RR (2012 - 2014): 1 głos

BMW S1000RR (2012 - 2014) vs Ducati Panigale V4 (2018)

Opinia Video o BMW S1000RR

Test video

Opinia Video o Ducati Panigale V4

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 4

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.5 vs 5.0
Hamulce:
4.8 vs 5.0
Bezawaryjność:
3.8 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 5.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW S1000RR (2012 - 2014) vs Ducati Panigale V4 (2018)

Osiągi

BMW S1000RR (2012 - 2014)
Ducati Panigale V4 (2018)
Moc max.
193 KM / 13000 rpm
214 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112 Nm / 9750 rpm
124 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h
299 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, w układzie rzędowym, 4 zawory na cylinder, DOHC, chłodzony cieczą
V4, 90° Stradale
Typ
Pojemność skokowa
999 ccm
1103 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
14.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Hydrauliczne, mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1422 mm
1464 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
178 kg
175 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
202 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, typu bridge,
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down, średnica widelca 46 mm, skok 120 mm
Showa BFP, 43mm, w pełni regulowane
Przód
Tył
aluminiowy wahacz dwustronny, pełen zakres regulacji, skok 130 mm
Sachs
Tył

Hamulce

Przód
hydrauliczny, 2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 330mm, 4 tłoczkowe zaciski (Brembo monobloc stylema)
Przód
Tył
hydrauliczny, pojedyncza tarcza, pływający jednotłoczkowy zacisk
1 x 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
opcjonalny (masa z ABS 204.5 kg)
Tak, Bosch Cornering ABS EVO
ABS
Pokaż wszystkie

Kawasaki Ninja H2Ducati Panigale V4 (2018)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Ducati Panigale V4 (2018)

Honda CBR 1000 RR Fireblade (2017)Ducati Panigale V4 (2018)

BMW S1000RR (2012 - 2014)Aprilia RSV4 1100 Factory (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności