57%
43%

Kawasaki Ninja H2
2015

+

Ducati Panigale V4 Speciale
2018

+

Wygrywa Kawasaki Ninja H2: 8 głosów

Przegrywa Ducati Panigale V4 Speciale (2018): 6 głosów

Opinia Video o Kawasaki Ninja H2

Test video

Opinia Video o Ducati Panigale V4 Speciale

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 11

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.7 vs 5.0
Hamulce:
4.6 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 5.0

Opinie o Kawasaki Ninja H2

cena
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
szybkosc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Ducati Panigale V4 Speciale

Piękne i zajadłe bestie lecz niska masa panigale i ta czerwień robią robotę.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki Ninja H2 vs Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Osiągi

Kawasaki Ninja H2
Ducati Panigale V4 Speciale (2018)
Moc max.
200.0 KM / 10000 rpm
214 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
133.5 Nm / 10500 rpm
124 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 16 zaworów
V4, 90° Stradale
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
1103 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
8.5:1
14.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
4x DFI 50mm, podwójny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna , kłowa
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, manualne
Hydrauliczne, mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1450 mm
1464 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
238.1 kg
194 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, rurowa, cienkościenna
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec odwrócony 43mm, tłumienie odbicia i dobicie, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Öhlins NIX30, 43mm + Öhlins Smart EC 2.0
Przód
Tył
dwustopniowe (dla dużych i małych prędkości), Uni-Trak, gazowy amortyzator, zbiornik kombinowany,
Öhlins TTX36
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 330 mm, podwójny montowany radialnie zacisk czterotłoczkowy
2 x 330mm, 4 tłoczkowe zaciski (Brembo monobloc stylema)
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
1 x 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Kawasaki Ninja H2Ducati Panigale V4 (2018)

Yamaha V-MAX (2008)Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

BMW HP4 Race (2017)Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności