Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Panigale V4 Speciale

To bardziej najbardziej doposażona wersja V4 - która zostanie wyprodukowana jedynie w ilości 1500 egzemplarzy. Każda sztuka dostanie swój unikalny numer. 

To oczywiście nie koniec mocy: Dedykowany układ Akrapovic zmienia moc na 226 KM!

Poza lepszym zawieszeniem (Öhlins + Öhlins Smart EC 2.0), motocykl jest lżejszy (od wersji podstawowej o 4 kg - gotowy do jazdy) a także posiada wiele elementów wykonany z Carbonu. W zestawie jest także dedykowany układ wydechowy Akrapovic oraz specjalne malowanie owiewek. 

Do tej pory V4 w motocyklach Ducati obecne było tylko raz i to jedynie przez 2 lata w modelu Desmosedici RR z jego silnikiem 989ccm (oparty na motocyklu Ducati Desmosedici MotoGP). Teraz marka powraca do tego rozwiązania. Nowy model to oczywiście rozwinięcie Panigale 1299 V2.

Jak to wygląda!

Ducati wyznacza standardy w wyglądzie motocykli - po rewelacyjnym Panigale 1299 V2 ciężko było wyobrazić sobie coś bardziej seksownego. Ale udało im się! Nowy motocykl wzbudzi erekcję nawet wśród najbardziej zatwardziałych impotentów motocyklowych.

Dodatkowe wyposażenie wersji V4 Speciale 

V4 Speciale posiada takie same wyposażenie jak wersja V4 S, plus dodatkowo: 

- Karbonowe błotniki przód i tył

- półka widelca frezowana z bloku metalu, z numerem identyfikacyjnym  

- kanapa z materiału Alcantara®  

- dedykowane manetki o regulowane podnóżki  

- karbonowe osłony przy podnóżkach  

- karbonowa osłona wahacza o wyścigowe klamki  

- osłona hamulca

- pełny, tytanowy układ wydechowy Ducati Performance od Akrapovič

- wyścigowa szyba

- zestaw do usunięcia uchwytu tablicy rejestracyjnej

- maszynowo frezowane zaślepki lusterek

- Ducati Data Analyser+ GPS (DDA + GPS)

- pokrowiec na motocykl

- wyścigowy korek paliwa

3 wersje

Ducati pokazało w sumie 3 wersje maszyny: Panigale V4, V4 S i V4 Speciale.

Bazowa nazwa modelu: Ducati Panigale 1409 Special