Panigale V4 S
To bardziej doposażona wersja V4 - posiada m.in. bardziej zaawansowane zawieszenie Ohlins sterowane elektroniczne, motocykl jest także lżejszy.
To oczywiście nie koniec mocy:
Dedykowany układ Akrapovic zmienia moc na 226 KM!
Do tej pory V4 w motocyklach Ducati obecne było tylko raz i to jedynie przez 2 lata w modelu Desmosedici RR z jego silnikiem 989ccm (oparty na motocyklu Ducati Desmosedici MotoGP). Teraz marka powraca do tego rozwiązania. Nowy model to oczywiście rozwinięcie Panigale 1299 V2.
Dodatkowe wyposażenie względem standardowej wersji V4:
- zawieszenie i tłumik drgań z systemem Öhlins Smart EC 2.0
- widelec Öhlins NIX-30
- amortyzator Öhlins TTX 36
- tłumik drgań Öhlins
- felgi z kutego aluminium
- akumulator litowo-jonowy
Jak to wygląda!
Ducati wyznacza standardy w wyglądzie motocykli - po rewelacyjnym Panigale 1299 V2 ciężko było wyobrazić sobie coś bardziej seksownego. Ale udało im się! Nowy motocykl wzbudzi erekcję nawet wśród najbardziej zatwardziałych impotentów motocyklowych.
3 wersje
Ducati pokazało w sumie 3 wersje maszyny: Panigale V4, V4 S i V4 Speciale.
Bazowa nazwa modelu: Ducati Panigale 1409 S