27%
73%

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP
2017

+

Ducati Panigale V4 S
2018

+

Wygrywa Ducati Panigale V4 S (2018): 37 głosów

Przegrywa Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017): 14 głosów

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017) vs Ducati Panigale V4 S (2018)

Opinia Video o Honda CBR 1000 RR Fireblade SP

Test video

Opinia Video o Ducati Panigale V4 S

Test video

Ocena: ?/5 liczba głosów: 0

Ocena: 4.5/5 liczba głosów: 2

Silnik:
? vs 4.5
Hamulce:
? vs 4.5
Bezawaryjność:
? vs 4.0
Frajda z jazdy:
? vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
? vs 5.0

Opinie o Honda CBR 1000 RR Fireblade SP

Autor: Pablito
Hania jest po prostu dużo wygodniejsza. Nie idę za mocą, bo bylejaki SuperSport w klasie 1000cc ma jej jak dla mnie wystarczająco.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: -Mati
Swietne prowadzenie,komfort jazdy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jacek
bo tak :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gabriela ;)
Chociaż Hania ma mniejszą pojemność i więcej waży to raczej ją bym wybrała bo ładniej się prezentuje. ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: M
Za to że dąży się do perfekcji i stosuje sprawdzone rozwiązania a nie pakuje elektronikę rodem z promu Apollo
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: szatan
Wygrał chyba sentyment do hondy. Bardzo ciężki pojedynek, oba motocykle piękne. Kurde nie porównuje się takich motocykli trzeba mieć je oba w garażu a jak się nie ma kasy (tak jak w moim przypadku) to przynajmniej oba plakaty na scianie ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Ducati Panigale V4 S

Autor: Gość
Fajniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bobek
Bo ma pazur. Ducati to ikona motocyklizmu :D No i osiągi lepsze :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Damian1991 1 Ładniejszy bez wątpienia ! 2 Brzmienie układu v - Twin 90° Bez porównania 3 Masa pojazdu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gacek
Tylko i wyłącznie ze względów estetycznych, lubię posiadać coś co mi się wizualnie podoba.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pędziej
Ducati to Ferrari wśród motocykli a V4 wyje jak silnik w motoGP
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Radek
Bo ma silnik V4. Dla motocykli to najlepsza opcja. Świetny stosunek mocy do masy, wąski profil.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bobi
Mocniejszy silnik . Super dźwięk . Lepszy wygląd jak dla mnie. A reszta nie długo się okaże pewnie sama :) lwg
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Roman
Bo to jest Ducati
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mati_braap
Przy tej mocy i precyzji kierować się można tylko sercem :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Konrad
Ładniejszy wygląd lepsza moc zwinniejszy najważniejsze atrybuty sportowego motocykla
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Alesh
Bardzo dokładnie zapoznałem się z techniką Hondy oraz Ducati. Krótko mówiąc Panigale ma niesamowity potencjał i czy Honda czy inna marka w debiucie pod względem całokształtu nie jest w stanie dorównać jakości i osiągom Ducati Panigale V4 2018
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
kocham sie w panigale a kazde nowsze jest coraz ładniejsze
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: martinez
no bo to ducat
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Osiągi

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017)
Ducati Panigale V4 S (2018)
Moc max.
191.8 KM / 13000 rpm
214 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
114 Nm / 11000 rpm
124 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h
299 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.2 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, rzędowy 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
V4, 90° Stradale
Typ
Pojemność skokowa
999 ccm
1103 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
76 x 55 mm
81 x 53.5 mm
Średnica × skok tłoka
Układ zasilania
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu i systemem wspomagania HASC
Hydrauliczne, mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1404 mm
1464 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
195 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa, typu Diamond
Aluminiowa
Rama
Wysokość siodełka
832 mm
830 mm
Wysokość siodełka

Zawieszenie

Przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy OHLINS NIX30 Smart-EC z pełną regulacją
Öhlins NIX30, 43mm + Öhlins Smart EC 2.0
Przód
Tył
Pojedyńczy amortyzator OHLINS TTX36 Smart-EC z pełną regulacją (10-cio stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienie dobicia i odbicia) oraz systemem Honda Unit Pro-Link, skok 133 mm
Öhlins TTX36
Tył

Hamulce

Przód
320 mm podwójny tarczowy, 4-tłoczkowy radialny zacisk BREMBO
2 x 330mm, 4 tłoczkowe zaciski (Brembo monobloc stylema)
Przód
Tył
220 mm pojedynczy taczowy, 1-tłoczkowy pływający zacisk NISSIN
1 x 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Abs
Tak
Tak, Bosch Cornering ABS EVO
Abs
Pokaż wszystkie
KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)

KTM 690 Supermoto (2007 - 2011)Ducati Panigale V4 S (2018)

Kawasaki Versys 650 2015

Kawasaki Versys 650 2015Ducati Panigale V4 S (2018)

Triumph Tiger 800 XC (2015)

Triumph Tiger 800 XC (2015)Ducati Panigale V4 S (2018)

BMW HP4 Race (2017)

BMW HP4 Race (2017)Ducati Panigale V4 S (2018)