29%
71%

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP
2017

+

Ducati Panigale V4 S
2018

+

Wygrywa Ducati Panigale V4 S (2018): 39 głosów

Przegrywa Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017): 16 głosów

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017) vs Ducati Panigale V4 S (2018)

Opinia Video o Honda CBR 1000 RR Fireblade SP

Test video

Opinia Video o Ducati Panigale V4 S

Test video

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Opinie o Honda CBR 1000 RR Fireblade SP

Hania jest po prostu dużo wygodniejsza. Nie idę za mocą, bo bylejaki SuperSport w klasie 1000cc ma jej jak dla mnie wystarczająco.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Wygrał chyba sentyment do hondy.
Bardzo ciężki pojedynek, oba motocykle piękne.
Kurde nie porównuje się takich motocykli trzeba mieć je oba w garażu a jak się nie ma kasy (tak jak w moim przypadku) to przynajmniej oba plakaty na scianie ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Swietne prowadzenie,komfort jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo tak :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Chociaż Hania ma mniejszą pojemność i więcej waży to raczej ją bym wybrała bo ładniej się prezentuje. ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
osobiście wole dzwięk rzędowej czwórki poza tym ducati to moto dla szpanerów i bogatych pajaców poza tym honda jest bardziej dostępna dla dla zwykłego kowalskiego choć wciąż nowa i droga mam przyjemność jezdzic taką choc zwykłą i tez ma mnóstwo elektroniki i mocy w zapasie więc poco mi więcej ....oczywiśćie niektórzy mają kase jezdzą bmw s1000rr a osiągi 600rr są dla nich nie do okiełznania ducati piękne postawił bym w salonie jako gadzet ....
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda to Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Za to że dąży się do perfekcji i stosuje sprawdzone rozwiązania a nie pakuje elektronikę rodem z promu Apollo
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Ducati Panigale V4 S

Bo ma pazur. Ducati to ikona motocyklizmu :D
No i osiągi lepsze :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Damian1991
1 Ładniejszy bez wątpienia !
2 Brzmienie układu v - Twin 90° Bez porównania
3 Masa pojazdu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Tylko i wyłącznie ze względów estetycznych, lubię posiadać coś co mi się wizualnie podoba.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy wygląd lepsza moc zwinniejszy najważniejsze atrybuty sportowego motocykla
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bardzo dokładnie zapoznałem się z techniką Hondy oraz Ducati.
Krótko mówiąc Panigale ma niesamowity potencjał i czy Honda czy inna marka w debiucie pod względem całokształtu nie jest w stanie dorównać jakości i osiągom Ducati Panigale V4 2018
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
kocham sie w panigale a kazde nowsze jest coraz ładniejsze
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Fajniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ducati to Ferrari wśród motocykli a V4 wyje jak silnik w motoGP
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo ma silnik V4. Dla motocykli to najlepsza opcja. Świetny stosunek mocy do masy, wąski profil.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocniejszy silnik . Super dźwięk . Lepszy wygląd jak dla mnie. A reszta nie długo się okaże pewnie sama :) lwg
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to jest Ducati
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przy tej mocy i precyzji kierować się można tylko sercem :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
no bo to ducat
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017)
Ducati Panigale V4 S (2018)
Moc max.
191.8 KM / 13000 rpm
214 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
114 Nm / 11000 rpm
124 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h
299 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.2 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, rzędowy 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
V4, 90° Stradale
Typ
Pojemność skokowa
999 ccm
1103 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu i systemem wspomagania HASC
Hydrauliczne, mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1404 mm
1464 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
195 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa, typu Diamond
Aluminiowa
Rama
Wysokość kanapy
832 mm
830 mm
Wysokość kanapy

Zawieszenie

Przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy OHLINS NIX30 Smart-EC z pełną regulacją
Öhlins NIX30, 43mm + Öhlins Smart EC 2.0
Przód
Tył
Pojedyńczy amortyzator OHLINS TTX36 Smart-EC z pełną regulacją oraz systemem Honda Unit Pro-Link, skok 133 mm
Öhlins TTX36
Tył

Hamulce

Przód
320 mm podwójny tarczowy, 4-tłoczkowy radialny zacisk BREMBO
2 x 330mm, 4 tłoczkowe zaciski (Brembo monobloc stylema)
Przód
Tył
220 mm pojedynczy taczowy, 1-tłoczkowy pływający zacisk NISSIN
1 x 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
Tak
Tak, Bosch Cornering ABS EVO
ABS
Pokaż wszystkie

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017)BMW S1000RR (2019 - 2020)

BMW HP4 Race (2017)Ducati Panigale V4 S (2018)

Yamaha YZF-R1M 1000 (2015)Ducati Panigale V4 S (2018)

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)Ducati Panigale V4 S (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności