40%
60%

Yamaha FZ6-N
2004 - 2009

+

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 3 głosy

Przegrywa Yamaha FZ6-N (2004 - 2009): 2 głosy

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Opinia Video o Yamaha FZ6-N

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 55

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 39

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.7 vs 4.1
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.5

Opinie o Yamaha FZ6-N

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Lisu
Mam SV650 S (2003) pierwszy sezon - zrobiłem do dziś 3000 km. Mega elastyczny silnik, wrażliwy na manetkę i spora siła hamująca, dzięki czemu nie trzeba zazwyczaj używać hamulców. Płynne operowanie gazem niweluje gwałtowne szarpnięcia. Czyli przy odrobinie chęci "wady" stają się zaletami, lub znikają. Brzmienie tego silnika to po prostu jakiś obłęd. Jeżdżę, odkręcam i zamykam, żeby tylko posłuchać tego ryku i basowego brzmienia. Przysparza to tylu emocji akustycznych, że w połączeniu z mocą dostępną od ok. 5000 obr/min, aż do samego końca (12 500), to po prostu idzie. Wcześniej też idzie, ale dopiero od tego miejsca wydaje się to wręcz brutalne. (Tłumik oryginalny)

Dodam jeszcze, że światła są dość przeciętne, choć ładne. Hamulce są dobre, ale nie nazwałbym ich ostrymi i mocnymi. Zawieszenie przednie dobrze wybiera nierówności, ale przy gwałtownym wciśnięciu dźwigni hamulca topi się w asfalt. Spalanie zawsze poniżej 7L/100, choćbym nie wiadomo, jak bardzo odkręcał i piłował. Wersja N jest wygodniejsza - niższe sety (sotpki na nogi), wyższa kierownica

Mam to co chciałem: zwinny, lekki, ZRYWNY, tani i MEGA brzmiący motocykl, który przysparza mi uśmiechu od ucha do ucha przy każdej jeździe - wolnej, spokojnej, żwawej, szybkiej. Kupiłbym go za każdym razem jeszcze raz.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Osiągi

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)
Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Moc max.
98.0 KM / 12000 rpm
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
63.1 Nm / 10000 rpm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
240.0 km/h
211.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19.4 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, DOHC, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
600.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.2:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa MIKUNI
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2095 x 755 x 1085 mm
2080 x 745 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
180.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
205.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowo-gazowe, skok 130 mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności