52%
48%

Yamaha FZ6-N
2004 - 2009

+

Kawasaki Z750
2007 - 2012

+

Wygrywa Yamaha FZ6-N (2004 - 2009): 75 głosów

Przegrywa Kawasaki Z750 (2007 - 2012): 70 głosów

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009) vs Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Opinia Video o Yamaha FZ6-N

Opinia Video o Kawasaki Z750

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 55

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 33

Silnik:
4.8 vs 4.6
Hamulce:
4.7 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.8

Opinie o Yamaha FZ6-N

Bo jest lżejszy
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
+za wygląd
+za uniwersalność
+dobre osiągi
+niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
kupiłem na pierwsze moto i przez 8 lat mnie nie zawiódł. Przez pierwsze 3 sezony był skastrowany do 78KM co pozwoliło mi nabrać wprawy, a dodanie kolejnych 20KM, pozwoliło na nowo cieszyć się z jazdy nie zmieniając motocykla. Celowo wybrałem nakeda a nie Fazera - pęd powietrza na klacie skutecznie uświadamia jak szybko się poruszasz
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Posiadam ten motocykl i ani razu mnie nie zawiódł.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (2)
uniwersalność
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Sprawdza się zarówno podczas turystycznych wypadów z dziewczyną na plecach jak i wtedy gdy chcemy poszaleć na winklach :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Jeżdżę takim i jestem mega zadowolony
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ jest wygodniejsza
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Yamaha za markę za wygląd za bezawaryjność za uniwersalność za spalanie .
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Miałem - to świetny niezawodny i uniwersalny motocykl ! :) Polecam zawsze i każdemu !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Zwinny, uniwersalny, solidny!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Podobny do Horneta :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Niezawodność. Pozycja za kierownicą
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
niezawodny, klasyczny, piękny
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam fazera i głosuje na niego ale według mnie powinien być niższy bo trochę dretwo się kładzie. I tak stawiam na sporty ale fazer zostaje
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
silnik, rama, zawieszenie, hamulce - dużo by tutaj wymieniać
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
2020-01-10 15:54:30 | Autor: Gość
Wszystko wymienione jest gorsze niż w Zecie
kawasaki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo Yamaha :P
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Lepsza jednostka napedowa, lepszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2017-12-13 19:29:50 | Autor: Gość
Lepsza jednostka napędowa??? No tak, ma gorszy moment obrotowy, mniej koni, mniejsza elastyczność, a zatem lepsza.
Bo to moje cudeńko :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo to Yamaha
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Vmax
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Ładniejszy, bo Yamaha i dlatego że miałem :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
Dobrze się prowadzi , wygodna i ładnie sie prezętuje .
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (5)
Bo nim jeżdżę
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (5)
Bo to yamaha, kawasaki fajna ale I tak nikt nie jeździ
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (8)
Bo mam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (6)

Opinie o Kawasaki Z750

kawa dla mnie idealna:), jeden minus tak jak wspomina każdy to waga moto ,fajny agresywny wygląd, bardzo dobrze się nim jeździ , na dorodze jak i na torze, bardzo polecam, a to że mało kto nim jeździ nie znaczy o tym że moto jest słabe lub awaryjne, każdy sugeruje sie zdaniem innych (niestety) bierzemy to co inni lubią a nie to czego sami tak naprawde chcemy, dlatego wiecej jeździ FZ6....... w tym roku rozważałem zakup nowego moto albo FZ6-N albo Kawa z 750 koledzy jak koledzy doradzali fz6 miałem okazje przejechać sie i jednym i drugim........ (KAWA WYGRAŁA) :)
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
Wyglądem dyskwalifikuje konkurencje w klasie naked, do tego troszkę większa pojemność daje lepszą elastyczność silnika, większy moment i więcej mocy. Jest rzadziej spotykana niż fazerki :)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Podoba mi sie bardziej wizualnie :)
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2018-08-24 23:29:11 | Autor: Gość
potwierdzam, wizualnie jest petarda ! masyw
Jest nowszy, rzadziej spotykany, ma świetną stylistykę.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Emocje biorą górę!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Ładniej wygląda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
To chyba proste ? Zdecydowanie lepszy przebieg NM - nie ma o czym dyskutować . Przedni widelec USD .
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
+ najlepiej wyglądający naked w tej klasie, + mistrzostwo świata jeśli chodzi o oddawanie mocy w pełnym zakresie obrotów, + heble, po wymianie na oplot świetnie się spisują - twarde siedzenie, przy długich wypadać boli tyłek, - przy darciu kolan zaczyna się robić troszkę nerwowy w prowadzeniu, - lusterka w których mało widać
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Zet lepszy ale ten stary 750 bo mocniejszy i ładny. Teraz poszli po rozum do głowy i najnowsze zety będą odchudzone i wzmocnione, nie to co Z800
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
lepsza skrzynia biegów, miękko pracuje
silnik lepiej brzmi i nie generuje drgań
bardziej agresywny wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Posiadam owy model i robi robote ;D wyglądem bije konkurenta, 105km 78nm pozwalaja na elastycznosc ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo sam mam i jest elastyczny silnik, nowszy i ma super wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Zeta nie raz pokazała ze ma charakter, styl jazdy oraz pewność ze ta maszyna ma w sobie małą bombę jądrową sprawia ze jej mocy nie idzie tak łatwo rozpracować...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo mam takiego, a Yamaha nie ma dołu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Stylistyka , silnik , prowadzenie ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
stylistyka tej zetki to wzór w klasie nakedów, na żywo prezentuje się świetnie i robi wrażenie, super zestrojony silnik który ciągnie od samego dołu, dobre hamulce, szeroka guma w standardzie co dodaje mu +10 respektu u innych uczestników ruchu drogowego:-)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam juz 4 sezon. 0 problemow, zastanawiam sie nad wymiana na nowszy model. Yamaha slabsza.
Kawa to jest kawa
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
KRĘCI MNIE BARDZIEJ....!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Miałem obydwa:
FZ6N 2004
Z750 2009 aktualnie i mogę powiedzieć że FZ6N tylko delikatnie niższa wagą się wyróżnia nic poza tym.
Za kawą przemawia wszystko oprócz wagi:
- skrzynia
- widelec
- zegary
- silnik charakterystyka i dzwiek .. malina :D z Leo Vince GP tech...
- hamulce pompa radialna, moto staje dęba,
- kawa więcej pali no ale ma większy piec to musi i kusi,
- tylny zawias lepszy,
- schowek w zecie jest na paczke fajek a w fz6n na paczke fajek + zapalniczka :P.
Zet tutaj wygrywa bezapelacyjnie. Polecam przejechać się jednym i drugim. Sporo tego na rynku.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
większy moment, więszka moc, cięższy i sie wszystko wyrównuje, ale kto co lubi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Miałem okazje jezdic na jednym i na drugim. Kawasaki jakos bardziej do mnie "przemowilo". Fun z jazdy wydaje mi sie lepszy u zielonych. No i ten wyglad typowego miejskiego chuligana. Jak dla mnie Kawa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zetki są piękne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo wiem co mam...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
bo go mam :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009) vs Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Osiągi

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)
Kawasaki Z750 (2007 - 2012)
Moc max.
98.0 KM / 12000 rpm
106.0 KM / 10500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
63.1 Nm / 10000 rpm
78.0 Nm / 8300 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
240.0 km/h
233.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19.4 L
18.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
41mm, regulacja napięcia wstępnego i odbicia.
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowo-gazowe, skok 130 mm
7 stopniowa regulacja napięcia wstępnego.
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm
2x300mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm
1x250mm, 1-tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, DOHC, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC,
Typ
Pojemność skokowa
600.0 ccm
748.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.2:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa MIKUNI
Wtrysk paliwa (Keihin ø 32 mm x 4)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
180.0 kg
203.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
205.0 kg
226.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
Stalowa
Rama
Pokaż wszystkie

Suzuki GSR 750 (2011)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)

Kawasaki Z800 (2013 - 2016)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności