52%
48%

Yamaha FZ6-N
2004 - 2009

+

Kawasaki Z750
2007 - 2012

+

Wygrywa Yamaha FZ6-N (2004 - 2009): 75 głosów

Przegrywa Kawasaki Z750 (2007 - 2012): 70 głosów

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009) vs Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Opinia Video o Yamaha FZ6-N

Opinia Video o Kawasaki Z750

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 55

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 33

Silnik:
4.8 vs 4.6
Hamulce:
4.7 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.8

Opinie o Yamaha FZ6-N

Bo jest lżejszy
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
+za wygląd
+za uniwersalność
+dobre osiągi
+niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
kupiłem na pierwsze moto i przez 8 lat mnie nie zawiódł. Przez pierwsze 3 sezony był skastrowany do 78KM co pozwoliło mi nabrać wprawy, a dodanie kolejnych 20KM, pozwoliło na nowo cieszyć się z jazdy nie zmieniając motocykla. Celowo wybrałem nakeda a nie Fazera - pęd powietrza na klacie skutecznie uświadamia jak szybko się poruszasz
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Posiadam ten motocykl i ani razu mnie nie zawiódł.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (2)
uniwersalność
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Sprawdza się zarówno podczas turystycznych wypadów z dziewczyną na plecach jak i wtedy gdy chcemy poszaleć na winklach :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Jeżdżę takim i jestem mega zadowolony
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ jest wygodniejsza
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Yamaha za markę za wygląd za bezawaryjność za uniwersalność za spalanie .
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Miałem - to świetny niezawodny i uniwersalny motocykl ! :) Polecam zawsze i każdemu !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Zwinny, uniwersalny, solidny!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Podobny do Horneta :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Niezawodność. Pozycja za kierownicą
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
niezawodny, klasyczny, piękny
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam fazera i głosuje na niego ale według mnie powinien być niższy bo trochę dretwo się kładzie. I tak stawiam na sporty ale fazer zostaje
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
silnik, rama, zawieszenie, hamulce - dużo by tutaj wymieniać
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
2020-01-10 15:54:30 | Autor: Gość
Wszystko wymienione jest gorsze niż w Zecie
kawasaki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo Yamaha :P
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Lepsza jednostka napedowa, lepszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2017-12-13 19:29:50 | Autor: Gość
Lepsza jednostka napędowa??? No tak, ma gorszy moment obrotowy, mniej koni, mniejsza elastyczność, a zatem lepsza.
Bo to moje cudeńko :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo to Yamaha
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Vmax
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Ładniejszy, bo Yamaha i dlatego że miałem :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
Dobrze się prowadzi , wygodna i ładnie sie prezętuje .
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (5)
Bo nim jeżdżę
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (5)
Bo to yamaha, kawasaki fajna ale I tak nikt nie jeździ
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (8)
Bo mam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (6)

Opinie o Kawasaki Z750

kawa dla mnie idealna:), jeden minus tak jak wspomina każdy to waga moto ,fajny agresywny wygląd, bardzo dobrze się nim jeździ , na dorodze jak i na torze, bardzo polecam, a to że mało kto nim jeździ nie znaczy o tym że moto jest słabe lub awaryjne, każdy sugeruje sie zdaniem innych (niestety) bierzemy to co inni lubią a nie to czego sami tak naprawde chcemy, dlatego wiecej jeździ FZ6....... w tym roku rozważałem zakup nowego moto albo FZ6-N albo Kawa z 750 koledzy jak koledzy doradzali fz6 miałem okazje przejechać sie i jednym i drugim........ (KAWA WYGRAŁA) :)
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
Wyglądem dyskwalifikuje konkurencje w klasie naked, do tego troszkę większa pojemność daje lepszą elastyczność silnika, większy moment i więcej mocy. Jest rzadziej spotykana niż fazerki :)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Podoba mi sie bardziej wizualnie :)
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2018-08-24 23:29:11 | Autor: Gość
potwierdzam, wizualnie jest petarda ! masyw
Jest nowszy, rzadziej spotykany, ma świetną stylistykę.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Emocje biorą górę!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Ładniej wygląda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
To chyba proste ? Zdecydowanie lepszy przebieg NM - nie ma o czym dyskutować . Przedni widelec USD .
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
+ najlepiej wyglądający naked w tej klasie, + mistrzostwo świata jeśli chodzi o oddawanie mocy w pełnym zakresie obrotów, + heble, po wymianie na oplot świetnie się spisują - twarde siedzenie, przy długich wypadać boli tyłek, - przy darciu kolan zaczyna się robić troszkę nerwowy w prowadzeniu, - lusterka w których mało widać
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Zet lepszy ale ten stary 750 bo mocniejszy i ładny. Teraz poszli po rozum do głowy i najnowsze zety będą odchudzone i wzmocnione, nie to co Z800
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
lepsza skrzynia biegów, miękko pracuje
silnik lepiej brzmi i nie generuje drgań
bardziej agresywny wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Posiadam owy model i robi robote ;D wyglądem bije konkurenta, 105km 78nm pozwalaja na elastycznosc ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo sam mam i jest elastyczny silnik, nowszy i ma super wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Zeta nie raz pokazała ze ma charakter, styl jazdy oraz pewność ze ta maszyna ma w sobie małą bombę jądrową sprawia ze jej mocy nie idzie tak łatwo rozpracować...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo mam takiego, a Yamaha nie ma dołu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Stylistyka , silnik , prowadzenie ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
stylistyka tej zetki to wzór w klasie nakedów, na żywo prezentuje się świetnie i robi wrażenie, super zestrojony silnik który ciągnie od samego dołu, dobre hamulce, szeroka guma w standardzie co dodaje mu +10 respektu u innych uczestników ruchu drogowego:-)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam juz 4 sezon. 0 problemow, zastanawiam sie nad wymiana na nowszy model. Yamaha slabsza.
Kawa to jest kawa
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
KRĘCI MNIE BARDZIEJ....!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Miałem obydwa:
FZ6N 2004
Z750 2009 aktualnie i mogę powiedzieć że FZ6N tylko delikatnie niższa wagą się wyróżnia nic poza tym.
Za kawą przemawia wszystko oprócz wagi:
- skrzynia
- widelec
- zegary
- silnik charakterystyka i dzwiek .. malina :D z Leo Vince GP tech...
- hamulce pompa radialna, moto staje dęba,
- kawa więcej pali no ale ma większy piec to musi i kusi,
- tylny zawias lepszy,
- schowek w zecie jest na paczke fajek a w fz6n na paczke fajek + zapalniczka :P.
Zet tutaj wygrywa bezapelacyjnie. Polecam przejechać się jednym i drugim. Sporo tego na rynku.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
większy moment, więszka moc, cięższy i sie wszystko wyrównuje, ale kto co lubi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Miałem okazje jezdic na jednym i na drugim. Kawasaki jakos bardziej do mnie "przemowilo". Fun z jazdy wydaje mi sie lepszy u zielonych. No i ten wyglad typowego miejskiego chuligana. Jak dla mnie Kawa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zetki są piękne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo wiem co mam...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
bo go mam :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009) vs Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Osiągi

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)
Kawasaki Z750 (2007 - 2012)
Moc max.
98.0 KM / 12000 rpm
106.0 KM / 10500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
63.1 Nm / 10000 rpm
78.0 Nm / 8300 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
240.0 km/h
233.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19.4 L
18.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, DOHC, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC,
Typ
Pojemność skokowa
600.0 ccm
748.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.2:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa MIKUNI
Wtrysk paliwa (Keihin ø 32 mm x 4)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
180.0 kg
203.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
205.0 kg
226.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
41mm, regulacja napięcia wstępnego i odbicia.
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowo-gazowe, skok 130 mm
7 stopniowa regulacja napięcia wstępnego.
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm
2x300mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm
1x250mm, 1-tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSR 750 (2011)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)

Kawasaki Z800 (2013 - 2016)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności