60%
40%

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 3 głosy

Przegrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 2 głosy

Suzuki SV 650N (1999 - 2002) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Opinia Video o Suzuki GS 500

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 36

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 69

Silnik:
4.6 vs 4.4
Hamulce:
3.8 vs 4.2
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
3.9 vs 3.8

Opinie o Suzuki SV 650N

Opinie o Suzuki GS 500

rozwiń

Porównanie danych technicznych

Suzuki SV 650N (1999 - 2002) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Osiągi

Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
71 KM / 9000 rpm
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
62.0 Nm / 7500 rpm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
204.0 km/h
185 km/h
V-max

Silnik

Typ
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
645.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Gaźniki Mikuni BDSR39
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2045 x 760 x 1060 mm
2080 x 800 x 790 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1420 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
165.0 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
185.0 kg
192 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Boczna, spawana z rur aluminiowych o owalnym przekroju
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CB 500 (1996 - 2003)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Suzuki SV 650N (1999 - 2002)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności