42%
58%

Ducati Streetfighter 848
2011

+

MV Agusta Brutale 800
2013

+

Wygrywa MV Agusta Brutale 800 (2013): 7 głosów

Przegrywa Ducati Streetfighter 848 (2011): 5 głosów

Ducati Streetfighter 848 (2011) vs MV Agusta Brutale 800 (2013)

Opinia Video o Ducati Streetfighter 848

Test video

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7

Opinie o Ducati Streetfighter 848

wyższy moment obrotowy robi swoje
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mam go w garażu i wiem co potrafi
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o MV Agusta Brutale 800

klasa sama w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Brutale !!!! tyle wystarczy w tych czasach ciężko o takie motocykle
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Ducati Streetfighter 848 (2011)
MV Agusta Brutale 800 (2013)
Moc max.
132.0 KM / 10000 rpm
125 KM / 11600 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
93.5 Nm / 9500 rpm
81 Nm / 9600 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 L
16.6 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
mokre, kasetowe z antyhoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2102 x 775 x 1114 mm
2085 x 725 x 980 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1475 mm
1380 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
169.0 kg
167 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
199.0 kg
184 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa, typu Trellis (kratownicowa), ze stopu aluminium
modułowa - kratownicowa łączona z aluminiowym odlewem
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down 43 mm, Marzocchi, w pełni dostosowalny, skok 127 mm
USD Marzocchi 43mm z pełną regulacją
Przód
Tył
zawieszenie typu monoshock, jednostronny wahacz aluminiowy, skok 127 mm
wahacz z układem progresywnym, amortyzator Sachs z pełną regulacją
Tył

Hamulce

Przód
2x półpływająca tarcza 320 mm, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski Brembo
Podwójna tarcza pływająca 320mm, czterotłoczkowe zaciski typu monoblock.
Przód
Tył
tarcza 245 mm, dwutłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 220mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, 2-cylindrowy (Testastretta 11° L-Twin), 4 zawory Desmodromically, chłodozny cieczą
trzycylindrowy w układzie rzędowym
Typ
Pojemność skokowa
849.0 ccm
798 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.2:1
13.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa Marelli, eliptyczny kształt przepustnic
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Ducati Streetfighter 848 (2011)Suzuki SV 1000 (2003 - 2007)

Ducati Streetfighter 848 (2011)Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Ducati Streetfighter 848 (2011)Benelli TNT 1130 R 2014

Ducati Streetfighter 848 (2011)KTM Duke 790 (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności