71%
29%

Ducati Monster 620
2002 - 2006

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Ducati Monster 620 (2002 - 2006): 5 głosów

Przegrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 2 głosy

Ducati Monster 620 (2002 - 2006) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Ducati Monster 620

Opinia Video o Suzuki GS 500

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 69

Silnik:
4.4 vs 4.4
Hamulce:
4.8 vs 4.2
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 3.8

Opinie o Suzuki GS 500

Jest niezawodny japoński i od SUZUKI tyle powinno wystarczyć (macie opinie gsa na stronce ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
60 KM / 9500 rpm
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
53.0 Nm / 6750 rpm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190 km/h
185 km/h
V-max

Silnik

Typ
Desmodue, 4-suwowy, 2-cylindrowy, układ widlasty 90º, "L"-Twin, chłodzony powietrzem, 2 zawory na cylinder
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
618.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa MARELLI
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa (z wyjątkiem rocznika 2002 i wersji Dark - 5 przełożeń)
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, od 2004 ATPC
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 794 x 1058 mm
2080 x 800 x 790 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
168 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
kratownicowa, rurowa, stal wysoce odporna na rozciąganie
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down, Marzochi, Ø 43 mm, skok zawieszenia 130 mm, brak regulacji
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
Pojedynczy, regulowany amortyzator Sachs, skok zawieszenia 148 mm
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
2002-2004: 2x tarcza pływająca 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski BREMBO, 2005 - 2x300 mm, 2-tłoczkowe zaciski. Przewody w stalowym oplocie
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
ABS
brak
Brak
ABS
Pokaż wszystkie

Honda CB 500 (1996 - 2003)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Kawasaki ER-5 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności