Wierzcie lub nie, ale ten styl autentycznie do nas trafia.
Lata '80 były magicznym czasem dla motocykli. W MotoGP królowały dwusuwy, wydech nigdy nie był za głośny, a główną przeszkodą dla osiągów były ograniczenia podwozia i opon, a nie nowe normy dotyczące emisji spalin itp. Po 30 latach w motocyklach zmieniło się faktycznie wszystko z wyjątkiem może podnóżków i kierownicy.
Na szczęście są motocykle, które pozwalają się przenieść w tamte czasy. Oto jeden z nich:
Tak prezentuje się Suzuki GSX1000SD Katana zbudowana przez Team Classic Suzuki - specjalny zespół wyścigowy wspierany przez japońskiego producenta. Wyścigowa Katana to połączenie designu i filozofii tworzenia motocykli sprzed 35 lat z domieszką współczesnych rozwiązań.
Motocykl wystartuje podczas Classic TT na Wyspie Man. Będą go dosiadać James Whitham, Steve Parrish i Michael Neeves - nazwiska znane w brytyjskim światku motocykli.
Charakterystyczna przednia owiewka, kwadratowa lampa (w tym przypadku zastąpiona numerem zawodnika), interesująca linia i malowanie nawiązujące do GSX-R z lat młodości. Jak oddawać hołd klasykom to właśnie w taki sposób!