Opis modelu 390


KTM motocykle

KTM to motocyklowa marka mieszcząca się w Austrii. Prócz jednośladów zajmuje się także produkcją rowerów, quadów a także sportowych gokartów. Ten europejski producent zasłynął głównie dzięki mocno rozwiniętej ofercie motocykli offroadowych, które zwyciężały na najbardziej popularnych imprezach MX na świecie. 

Przez lata działalności, świetny marketing KTM zaskarbił sobie serca fanów jazdy w terenie i przyzwyczaił nas do koloru pomarańczowego. W ostatnich latach KTM zaczyna podbijać także rynek motocykli drogowych - produkując supermoto, adventure a także szalonego power nakeda - 1290 Super Duke R.

Dane techniczne modelu 390

Moc maksymalna
od 44 KM do 44 KM
Pojemność skokowa
od 390 ccm do 390 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.3/5 do 4.5/5
Średnie Spalanie
od 3.54 do 3.66

Rodzina motocykli 390

KTM Duke 390 (2013 - 2017)

Lata produkcji: 2013 - 2017

Moc maksymalna:44 KM

Klasa pojemności:390 cm3

Ocena: 4.3/5

KTM 390 Duke (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:44 KM

Klasa pojemności:390 cm3

Ocena: 4.5/5

Najpopularniejsze opinie o modelu 390

Ocena: 4/5 | Autor: Kris | Opinia o KTM Duke 390 (2013 - 2017)
Jest dobrze, można polecić! Motocykl bardzo dobrze składa się w zakręty,ma bardzo dobre zawieszenie jak nie najlepsze wsród naked'ów.Mocy nie brakuje szczególnie dla młodych motocyklistów którzy posiadają kategorie a2.Jego największym minusem jest tylni zaczep tablicy rejestracyjnej jest bardzo brzydki i widać ze ktm zaoszczędził na niektórych akcesoriach.Przez dłuzszą jazde mozna odczuć jakby ,,jaja nam sie wbijały w siedzenie siedzenie zamontowane w seryjnym sprzęcie jest bardzo niewygodne i polecam wydać troche pieniędzy na wymianę go.Hamulce są bardzo dobrze wykonane tak jak system abs współgrają ze sobą znakomicie kilka razy uratowały mój motocykl przed szlifem.Moc mocą , ale wydech który jest zamontowany seryjnie w duke'u mruczy i nie pokazuje słuchaczą , ze to jest pojemność 390 cc.Mimo kilku wad , które spokojnie mozna poprawić motocykl doskonale spisuje się w mieście
Ocena: 5/5 | Autor: Tomjag | Opinia o KTM Duke 390 (2013 - 2017)
Świetny motocykl, który moim zdaniem na chwilę obecną jest najlepszy w kategorii motocykli na A2. Jego atuty to niska masa, bardzo dobre przyśpieszenie, oszczędny silnik, świetny wygląd. Jedyne co mnie denerwuje, to bardzo drogie przeglądy gwarancyjne.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o KTM Duke 390 (2013 - 2017)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Autor: Gość | Opinia o KTM Duke 390 (2013 - 2017)
*słuchaczom
Autor: brawo | Opinia o KTM 390 Duke (2017)
Panowie, czy taki Duke jako nowy na pierwsze moto się nada dla 32 latka mającego 182cm? Trochę mi dźwięk jednego cylindra nie pasuje, ale chyba do przełknięcia by to było, akurat dwa lata polatać i nauczyć się dobrze na motocyklu poruszać. Przed czymś "większym"
Ocena: 5/5 | Autor: Hay king pad | Opinia o KTM 390 Duke (2017)
Bardzo fajny motocykl po 2 latach spędzonych w siodle 125 z 2011 roku i przejechaniu 20 tyś km nadszedł czas na zmianę. I tak oto wybór padł na ktm duke 390 ponieważ 125 spisała się rewelacyjnie na długich trasach, jeździło się wygodnie jak dla mnie. W klasie motocykli na a2 nie wpadło mi w oko nic innego z wyjątkiem bmw g 310 ale ktm to "bestia" pod względem mechanicznym i stylistycznym. Do rzeczy ktm duke 390 2017 świetnie wygląda, przyśpiesza i jeździ. Jestem osobą która pierwsze co by zrobiła to wymienia tłumik w każdym motocyklu ale tutaj brzmienie jest sympatycznie(nie każdemu się spodoba) silnik ładnie chodzi no i układ wydechowy ładnie wygląda nie to co akrapowic za 2500 zł który wygląda jak dospawany u mirka w garażu. Wracając do wyglądu gadzeciarski tablet robi wrażenie tak samo jak przednia ledowa lampa. Motocykl godny polecenia i starszy i nowszy jest ładny i dobrze jeździ, można się pomylić że to wieksza pojemność
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o KTM 390 Duke (2017)
Całkiem nieźle, ale mogłoby być jeszcze lepiej
Ocena: 3/5 | Autor: 4foxsake | Opinia o KTM Duke 390 (2013 - 2017)
Austriacy moze i dobrzy sa w produkcji sprzetu do wyrebu lasu, wiec jak przychodzi do motocykla to najwyrazniej kieruja sie tymi samymi zasadami. Przesiadlem sie z CRFy i nie spodziewalem sie takiego szoku. To pila lancuchowa nie motocykl. Tak sie zachowuje i tez tak sie na tym jezdzi. Budzik jest fatalny, nic na nim nie widac. I to nie tylko ze wzgledu na wibre, ktora pewnie doprowadza do Parkinsona. Lokalizacja i sama obsluga dzwigni biegow to jakis idiotyzm. Ciezko z tym zyc na siedzaco i na stojaco. Obsluga przypomina wajche kipra w kamazie. Gaz tylko sprawia wrazenie potencjomentru. Zasadniczo mozna by go bylo zastapic pstryczkiem ON/OFF. Zabawa modami to raczej komfort psychiczny niz rzeczywisty. Jedyne co sie zmienialo to miejsce w ktorym zalaczal sie gaz. Ciagle jak ON/OFF. Jesli nie jest na gwarancji to mozna pomyslec o apgrejdzie i zaladowac wiecej tych modow. Podobno pomaga. Hamulce tez bardzo surowe. Wkreca sie absurdalnie szybko ale koniec mozliwosci tez przychodzi zaskakujaco szybko. Warto przetestowac przed zakupem. No chyba ze lubisz Sado maso to wal w ciemno, niezapomniane przezycia gwarantowane ;-)

Wygrane Pojedynki

Yamaha MT-03 (2016)KTM Duke 390 (2013 - 2017)

Yamaha MT-03 (2016)KTM 390 Duke (2017)

Yamaha YZF-R3 300 2015KTM Duke 390 (2013 - 2017)

Przegrane Pojedynki

KTM Duke 390 (2013 - 2017)Bajaj Dominar 400 (2017)