Opinie o Honda CB300R

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 3

Silnik: 4.3
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 | Autor: MC DJ
Niezly maly moticykl, dla tych co juz jakis czas jezdza lub kogos, kto chce powrocic do jazdy po latach (jak Ja np.:). Wg mnie ma fajny styl (lubie retro polaczone z nowa technika), z wyjatkiem dwoch elementow: wydech, a wlasciwie obrzydliwy (jak dla mnie!) tlumik i niebyt gustowne zakonczenie "zadupka".
Najwazniejsze to to, ze super sie prowadzi, jest ekonomiczny 3.5-4l przy ostrej jezdzie:), no i po pierwszych kilometrach, moge powiedziec, ze to mistrz ciasnych zakretow!
Honda cb300r wygrala w moim wyborze z bmw g310r ze wzgledu na mozliwosc dopasowania zawieszenia, no i stylistyke, ktora preferuje.
Zdecydowanie polecam!
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: HCB
Motocykl niezwykle zwrotny i poręczny. Bardzo wygodne siedzenie, po 100 km jednym ciągiem nie odczuwam jakiegoś wielkiego dyskomfortu "poniżej pleców". Niskie spalanie, ale to trzysetka. Biegi wchodzą idealnie. Ja kupiłem ten motocykl jako pierwszą maszynę i nie żałuję - w tej roli sprawdza się znakomicie. No i nie można zapominać o wyglądzie, ten jest znakomity. Co do wad to wiadomo głównie osiągi (ale to trzysetka). Mnie osobiście przeszkadzał za wąski rozstaw lusterek (założyłem dystanse, teraz jest super), brak wyświetlacza biegu (tego absolutnie nie rozumiem, 125 ma wyświetlacz, a CB300R jest promowana jako motor dla początkujących) i napór powietrza przy prędkościach ponad 100 km/h (ale to naked a pojawiły się już akcesoryjne szybki). Za hamulce dałem cztery gwiazdki, są ok, ale do doskonałości trochę brakuje. Reszta to jeden wielki pozytyw. I wiadomo, to Honda choć z Tajlandii.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: MM
Mały ale motocykl. Do 100 rwie się ładnie, a powyżej to tak do 140-150 przy wadze 85-90kg. Ogólnie jeździ się na 110 co by dioda nie irytowała i jednak go nie męczyć ale jak jedziesz 100 i chcesz szybiej wyprzedzić coś to jest jeszcze trochę zapasu. Wygląd i osprzęt petarda, moim zdaniem aktualnie te hondy z serii CB są najciekawsze. Spalanie jak piszą katalogowe 3 przy po mieście w korkach, na spokojnie ogólnie. A jeśli tak jak ja czyli nie dam byle czemu na 4 kołach wziąć się spod świateł to zdecydowanie 4. Zawieszenie ok szkoda, że bez regulacji no i brak wyświetlacza biegu troszkę uciążliwe ale da się żyć. Ktoś pytał o uchwyt tablicy...fabryczny o dziwo trzyma nic nie trzeba było kleić ani dokręcać, a tablica trzyma się sztywno. No i opony po przesiadce z junaka...powiem, że bajka w deszczu jedziesz normalnie 90 i nie boisz się o życie, po suchej składa się elegancko co prawda to tylko 110 przód i 150 tył ale na zadku zostało po 1cm wytarte brzegu opony, a to po pierwszym sezonie taki ślad, bardziej składać się można to czuć ale jednak trochę się bałem zaliczyć szlifa. Ogólnie wygląd +, prowadzenie jak rower intuicyjne no i moto 140kg czyli tyle co nic, jedynie silnik daję mu 5 bo jak na swój rozmiar robi co trzeba to gdyby to była 500 i 2 gary jak w CB500F to byłby dla mnie idealny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 3.30
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Honda CB300R

Minimalne: 2.64

Średnie: 3.30

Maksymalne: 4.05

Honda CB300R (2018)

Honda przygotowała model spełniający normy klasy A2, jednak w bardziej eleganckiej i prestiżowej oprawie niż dotychczasowe motocykle. Wygląd jest praktycznie taki sam jak litrowej siostry - CB1000R, wszystko zostało tylko nieco pomniejszone - główną różnicą, która pozwoli na szybkie rozpoznanie, który to model jest wahacz - który w przypadku CB300R jest standardowy.

Technologia

Motocykl został wyposażony zarówno w ABS jak i (co nawet ważniejsze) dobre zawieszenie USD i układ hamulcowy. Nareszcie nie jest to tylko kopia pod względem wyglądu! Z tymi podzespołami będzie to na pewno przyjemnie pomykać między ulicami. Na pokładzie znalazł się także nowoczesny wyświetlacz LCD.

Producent obiecuje spalanie na poziomie 3.3L na 100km

Konkurencja 

Yamaha MT-03

Kawasaki Z300 

KTM Duke 390


Informacje dodatkowe:

Akumulator - 12V-7AH

Dane techniczne Honda CB300R

Osiągi

Moc max.
31 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
27.5 Nm / 7500 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
10 L

Silnik

Typ
Jednocylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
286 ccm
Stopień sprężania
10.7:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2012 x 802 x 1052 mm
Rozstaw osi
1352 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
143 kg
Rama
Stalowa, typu Diamond
Wysokość siodełka
799 mm

Zawieszenie

Przód
37mm, USD, skok 130mm
Tył
Monoshock, skok 107mm

Hamulce

Przód
1 x 296mm, 4 tłoczkowy zacisk radialny Nissin
Tył
1x 220mm, 1 tłoczkowy zacisk
Abs
Tak, dwukanałowy + IMU

Eksploatacja Honda CB300R

Opony

Opona przód
110/70R17M/C 54H
Opona tył
150/60R17M/C 65H

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
1.5
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
1.8
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Yamaha MT-03 (2016)Honda CB300R (2018)

Honda CB300R (2018)KTM 390 Duke (2017)

Honda CB300R (2018)KTM Duke 390 (2013 - 2017)

BMW G 310 R (2017)Honda CB300R (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności