50%
50%

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR
2014

+

Ducati Hypermotard 820
2013 - 2015

+

Remis!

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014) vs Ducati Hypermotard 820 (2013 - 2015)

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800 Dragster RR

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 820

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.8 vs 5.0
Hamulce:
4.8 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.0
Frajda z jazdy:
4.8 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)
Ducati Hypermotard 820 (2013 - 2015)
Moc max.
140.0 KM / 13100 rpm
110 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
86.0 Nm / 10100 rpm
89 Nm / 7750 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
245.0 km/h
243 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.6 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
podwójna pływająca tarcza 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, radialne zaciski czterotłoczkowe Brembo typu monoblok
Przód
Tył
ojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
Abs
ABS dostęn w standardzie
Na przednim i tylnym kole w standardzie
Abs

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (Testastretta 11 L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
821 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.3:1
12.8:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtysk paliwa, MVIC 2.0
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe z antyhoppingiem
Sprzęgło

Podwozie

Rozstaw osi
1380 mm
1500 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
171 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
stalowa kratownicowa, lekki stop aluminium
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widele teleskopowy uside down Marzocchi, śr. 43 mm, skok 125 m
widelec Marzocchi typu USD, średnica lagi 50 mm, skok 185mm
Przód
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator Sachs, skok 125 mm
Aluminiowy wahacz jednostronny, w pełni regulowany monoshock Öhlins, skok 175mm
Tył
Pokaż wszystkie

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)Ducati Hypermotard 939 (2016)

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)Yamaha XSR 900 (2016)

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019)

KTM 690 SMC R (2013)Ducati Hypermotard 820 (2013 - 2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności