50%
50%

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR
2014

+

Ducati Hypermotard 939
2016

+

Remis!

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800 Dragster RR

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.8 vs 4.5
Hamulce:
4.8 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.4 vs 2.5
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.0
rozwiń

Osiągi

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)
Ducati Hypermotard 939 (2016)
Moc max.
140.0 KM / 13100 rpm
113 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
86.0 Nm / 10100 rpm
97.9 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
245.0 km/h
230 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.6 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą, 12 zaworów
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
937 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.3:1
13.1:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtysk paliwa, MVIC 2.0
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
Sprzęgło

Podwozie

Rozstaw osi
1380 mm
1493 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
181 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
stalowa kratownicowa, lekki stop aluminium
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widele teleskopowy uside down Marzocchi, śr. 43 mm, skok 125 m
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
Przód
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator Sachs, skok 125 mm
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
Tył

Hamulce

Przód
podwójna pływająca tarcza 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
ojedyncza tarcza 220 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Tył
Abs
ABS dostęn w standardzie
W standardzie na przednie i tylne koło
Abs
Pokaż wszystkie

KTM 690 SMC R (2013)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Hypermotard 939 (2016)

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)Yamaha XSR 900 (2016)

Ducati Hypermotard 1100 (2007 - 2013)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności