50%
50%

Ducati Hypermotard 1100
2007 - 2013

+

Ducati Hypermotard 939
2016

+

Remis!

Ducati Hypermotard 1100 (2007 - 2013) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Opinia Video o Ducati Hypermotard 1100

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 3

Silnik:
3.7 vs 4.3
Hamulce:
5.0 vs 4.3
Bezawaryjność:
5.0 vs 2.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.3

Opinie o Ducati Hypermotard 1100

wszystko jest epszy i mniej zawodny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Hypermotard 1100 (2007 - 2013)
Ducati Hypermotard 939 (2016)
Moc max.
95 KM / 7750 rpm
113 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
99 Nm / 5500 rpm
97.9 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.8 s
3.6 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
220 km/h
230 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
12.4 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
1078 ccm
937 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
13.1:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1455 mm
1493 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
171 kg
181 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
187 kg
204 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
w pełni regulowany widelec Marzocchi typu USD z powłoką DLC, średnica lagi 50 mm, skok 195mm;
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
Przód
Tył
Aluminiowy wahacz jednostronny z łącznikiem progresywnym, w pełni regulowany monoshock Öhlins, skok 154mm;
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pół-pływająca 305mm, radialne zaciski czterotłoczkowe Brembo typu monoblok
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Tył
ABS
brak
W standardzie na przednie i tylne koło
ABS
Pokaż wszystkie

KTM 690 SMC R (2013)Ducati Hypermotard 939 (2016)

MV Agusta Dragster 800 RR (2014)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Ducati Hypermotard 820 (2013 - 2015)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności