67%
33%

KTM 690 SMC R
2013

+

Ducati Hypermotard 939
2016

+

Wygrywa KTM 690 SMC R (2013): 2 głosy

Przegrywa Ducati Hypermotard 939 (2016): 1 głos

KTM 690 SMC R (2013) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Opinia Video o KTM 690 SMC R

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 3

Ocena: 4.0/5 liczba głosów: 2

Silnik:
4.7 vs 4.5
Hamulce:
4.7 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.0 vs 2.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.0

Opinie o KTM 690 SMC R

rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

KTM 690 SMC R (2013) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Osiągi

KTM 690 SMC R (2013)
Ducati Hypermotard 939 (2016)
Moc max.
67 KM / 7500 rpm
113 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68 Nm / 6000 rpm
97.9 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
12 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
690 ccm
937 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
102 x 84.5 mm
94 x 67.5 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12.5:1
13.1:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Keihin EMS
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, weilotarczowe APTC(TM)
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1480 mm
1493 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
139 kg
181 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, kratownicowa, chromoly
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
WP widelec upside-down, skok 215 mm
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
Przód
Tył
WM monoshock, Pro-Lever, skok 250 mm
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brmebo
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Tył
Abs
w standardzie (Bosch 9M specjalnie dostosowany do charakterystyki jazdy na supermoto)
W standardzie na przednie i tylne koło
Abs
Pokaż wszystkie
Yamaha MT-09 Tracer 2015

Yamaha MT-09 Tracer 2015Ducati Hypermotard 939 (2016)

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Honda CBR 929 RR Fireblade (2000 - 2002)

Honda CBR 929 RR Fireblade (2000 - 2002)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Ducati Hypermotard 939 (2016)