80%
20%

KTM 690 SMC R
2013

+

Ducati Hypermotard 939
2016

+

Wygrywa KTM 690 SMC R (2013): 4 głosy

Przegrywa Ducati Hypermotard 939 (2016): 1 głos

KTM 690 SMC R (2013) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Opinia Video o KTM 690 SMC R

Test video

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Ocena: 3.7/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 2

Silnik:
3.2 vs 4.5
Hamulce:
3.8 vs 4.5
Bezawaryjność:
3.0 vs 2.5
Frajda z jazdy:
4.2 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.2 vs 4.0

Opinie o KTM 690 SMC R

Autor: Nico7766
Chociażby przez dostępność części :) a ducati to świeżynka wiec to mówi samo za siebie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

KTM 690 SMC R (2013) vs Ducati Hypermotard 939 (2016)

Osiągi

KTM 690 SMC R (2013)
Ducati Hypermotard 939 (2016)
Moc max.
67 KM / 7500 rpm
113 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68 Nm / 6000 rpm
97.9 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
12 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
690 ccm
937 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.5:1
13.1:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Keihin EMS
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, weilotarczowe APTC(TM)
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1480 mm
1493 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
139 kg
181 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, kratownicowa, chromoly
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
WP widelec upside-down, skok 215 mm
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
Przód
Tył
WM monoshock, Pro-Lever, skok 250 mm
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brmebo
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Tył
Abs
w standardzie (Bosch 9M specjalnie dostosowany do charakterystyki jazdy na supermoto)
W standardzie na przednie i tylne koło
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Hypermotard 939 (2016)

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR (2014)Ducati Hypermotard 939 (2016)

KTM 690 SMC R (2013)Husqvarna VITPILEN 701 (2018)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Ducati Hypermotard 939 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności