50%
50%

Honda VFR 800VTEC
2002 - 2011

+

Ducati Multistrada 1100DS
2007 - 2010

+

Remis!

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011) vs Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)

Opinia Video o Honda VFR 800VTEC

Opinia Video o Ducati Multistrada 1100DS

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 28

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Silnik:
4.6 vs 4.0
Hamulce:
4.6 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.6 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.6 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 3.0

Opinie o Honda VFR 800VTEC

silnik!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Ducati Multistrada 1100DS

Hamulce , frajda z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)
Moc max.
110 KM
95 KM / 7750 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
80 Nm
99 Nm / 5500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
244.0 km/h
225 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy 130 mm (HMAS)
1100 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1100S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
Przód
Tył
Wahacz wleczony pojedynczy 110 mm z centralnym amortyzatorem regulowanym (Pro-Arm)
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
296 x 4.5 mm, podwójne tarczowe, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
Przód
Tył
256 x 6 mm, pojedyńczy tarczowy, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
Dostępny opcjonalnie
brak
ABS

Silnik

Typ
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
782.0 ccm
1078 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.6: 1
10.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 735 x 1190 mm
2130 x 830 x 1286 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1462 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
244.0 kg
219 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
stalowa rama kratownicowa
Rama
Pokaż wszystkie

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)Yamaha XVS 1100 Drag Star (1998 - 2006)

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności