54%
46%

Honda VFR 800VTEC
2002 - 2011

+

Suzuki DL 1000 V-Strom
2002 - 2008

+

Wygrywa Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011): 13 głosów

Przegrywa Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008): 11 głosów

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011) vs Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Opinia Video o Honda VFR 800VTEC

Opinia Video o Suzuki DL 1000 V-Strom

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 18

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 12

Silnik:
4.7 vs 4.7
Hamulce:
4.7 vs 3.6
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.3
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 3.0

Opinie o Honda VFR 800VTEC

Autor: Łukasz
Od 5 lat właściciel VFR przejechane ponad 30 tyś właśnie na niej. Same długie wyprawy. Motocykl bardzo elastyczny, 800km jednorazowego przejazdu w siodle nigdy nie był dla mnie męczący. Duży zbiorniki paliwa, zapas mocy same plusy. :)
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Cezary
Krótko V4 plus Vtec :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kryśka
Mam od roku i super się jeździ, bardzo wygodny dla kierowcy i pasażera
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo jeżdżę starszym modelem VFR, pancernym i obawiam się, że następca jest również super:P
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: przemkop
świetny silnik i bardziej agresywniejszy wygląd od suzuki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Daniel
Sportowy wygląd przy turystycznej pozycji. bec V-tec na niskich obrotach bardzo małe spalanie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pawlos
wygląd, wygoda, przyspieszenie i hamulce duzo lepsze niz w V-stormie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki DL 1000 V-Strom

Autor: Gość
Wygodniejszy wszedzie wjezdzie mniej odczuwalne wyboje
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Przemek
Bardzo dobra pozycja.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Większy skok zawieszenia i pojemność, wygodniejsza pozycja za kierownicą.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ramzes
Silnik <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Anja
Można zaliczyć szutry po drodze.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)
Moc max.
110 KM
105 KM / 7400 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
80 Nm
101 Nm / 6400 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
244.0 km/h
207 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
782.0 ccm
996 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.6: 1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 735 x 1190 mm
2285 x 910 x 1335 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1535 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
244.0 kg
236 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy 130 mm (HMAS)
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
Wahacz wleczony pojedynczy 110 mm z centralnym amortyzatorem regulowanym (Pro-Arm)
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
296 x 4.5 mm, podwójne tarczowe, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
256 x 6 mm, pojedyńczy tarczowy, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Abs
Dostępny opcjonalnie
Opcja
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha BT 1100 Bulldog (2002 - 2007)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności