33%
67%

Ducati Panigale V4
2018

+

KTM 1290 Super Duke R
2017

+

Wygrywa KTM 1290 Super Duke R (2017): 2 głosy

Przegrywa Ducati Panigale V4 (2018): 1 głos

Ducati Panigale V4 (2018) vs KTM 1290 Super Duke R (2017)

Opinia Video o Ducati Panigale V4

Test video

Opinia Video o KTM 1290 Super Duke R

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 1

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 5.0

Opinie o KTM 1290 Super Duke R

lepsze
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Ducati Panigale V4 (2018) vs KTM 1290 Super Duke R (2017)

Osiągi

Ducati Panigale V4 (2018)
KTM 1290 Super Duke R (2017)
Moc max.
214 KM / 13000 rpm
177 KM / 8870 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
124 Nm / 10000 rpm
141 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16 L
18.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
V4, 90° Stradale
czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie widlastym 75°, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1103 ccm
1301.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
wtrysk paliwa
elektroniczny wtrysk Keihin EMS z RBW
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Hydrauliczne, mokre wielotarczowe
PASC (TM) anti-hopping, sprzęgło poślizgowe, hydrauliczne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1464 mm
1482 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
175 kg
195 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
Aluminiowa
stal chromowo-molibdenowa, rurowa, kratownicowa, malowana proszkowo
Rama

Zawieszenie

Przód
Showa BFP, 43mm, w pełni regulowane
widelec upside-down WP Ø 48 mm, skok 125 mm
Przód

Hamulce

Przód
2 x 330mm, 4 tłoczkowe zaciski (Brembo monobloc stylema)
2x tarcza pływająca 320 mm, 2x Brembo monoblock czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Przód
Tył
1 x 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
tarcza 240 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
Tak, Bosch Cornering ABS EVO
Bosch 9M+ (nieaktywny jedynie w trybie "Supermoto")
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-10 (2016)KTM 1290 Super Duke R (2017)

Yamaha V-MAX (2008)KTM 1290 Super Duke R (2017)

Yamaha MT-10 SP (2017)KTM 1290 Super Duke R (2017)

MV Agusta Brutale 1090 RR (2017)KTM 1290 Super Duke R (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności