50%
50%

Ducati Multistrada 620
2005 - 2007

+

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Remis!

Ducati Multistrada 620 (2005 - 2007) vs Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Opinia Video o Ducati Multistrada 620

Test video

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.0 vs 5.0
Hamulce:
4.3 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.2
Frajda z jazdy:
4.7 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 620 (2005 - 2007)
Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Moc max.
63 KM / 9500 rpm
160 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
55.4 Nm / 6750 rpm
138 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
4.2 s
3.3 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
215 km/h
275 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
15 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, anty-hopping, sterowane hydraulicznie
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2088 x 830 x 1320 mm
2150 x 850 x 1400 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1459 mm
1520 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
183 kg
186 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
199 kg
218 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec Marzocchi typu USD, średnica lagi 43mm skok, 145mm
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
Przód
Tył
stalowy wahacz z progresywnym łącznikiem amortyzatora, amortyzator Sachs Monoshock
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
brak
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
ABS

Silnik

Typ
Czterosuwowy. dwucylindrowy, widlasty o kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
618 ccm
1198 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

BMW R 1200GS 2014Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Kawasaki Versys 650 2015Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności