Opinie o Yamaha V-MAX

Opinia: 5.0/5

Liczba głosów: 2

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 | Autor: Maciej
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Skomentuj | Przydatna (9) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 7.00
Dodaj
Ilość raportów: 1

Spalanie Yamaha V-MAX

Minimalne: 6.50

Średnie: 7.00

Maksymalne: 15.00

Yamaha V-MAX (2008)

Bum szakalaka! - Powiedziała Yamaha, wprowadzają w 2008 roku kolejną generację potwornego power cruisera. Masz litrowego sporta? To słodkie, a teraz zobacz jak V-max odjeżdża spod świateł!

Rakietowe przyspieszenie

Wygląda jak typowy Cruser prawda? A ze względu na swoją wysoką cenę i paliwożerność nazywany jest prezesobryką. Ale nie dajcie się zwieść, to prawdziwa bestia - która królowała na drogach znacznie wcześniej niż Ducati Diavel. Silnik Yamahy produkuje 200KM i 167 Nm! 200 KM w Cruiserze! I to już od dobrych kilku lat. 

Ten motocykl urywa łep przy ostrym przyspieszaniu a jego nieokiełznany charakter powoduje, że wyjazd podczas deszczu to gra w berka z glebą. 

Poprawiony, szybszy, lepszy

Poprzednik także torpedował swoją mocą, jednak bardzo niechętnie skręcał i hamował. Tutaj ten problem został wyeliminowany. V-max stał się symbolem ekskuzywności, więc takie niedogodności nie mogły mieć miejsca. Do tego nowoczesny wygląd, który zachwyca oko, a jednocześnie nie pozostawia złudzeń - to nadal ten sam, zawiadiacki Vmax. 

Dane techniczne Yamaha V-MAX

Osiągi

Moc max.
200 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
167 Nm / 6500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
2.7 s
V-max
222 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, w układzie widlasty, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1679 ccm
Stopień sprężania
11.3:0
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
wał napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2395 x 820 x 1190 mm
Rozstaw osi
1700 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
310 kg
Rama
aluminiowa, typu Diamond

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, amortyzatory sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 120 mm
Tył
wahacz, pojedynczy amortyzator spręzynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 110 mm

Hamulce

Przód
hydrauliczny, 2 x tarcza 320 mm
Tył
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 280 mm
Abs
ocpjonalny

Eksploatacja Yamaha V-MAX

Opony

Opona przód
120/70R18M/C 59V
Opona tył
200/50R18M/C 76V
Ciśnienie z przodu
250 kPa (przy szybkiej jeździe - 290 kPa)
Ciśnienie z tyłu
290 kPa

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
4.3
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
4.7
Zalecana klasa lepkości
SAW 10W/30, 10W/40, 10W/50, 15W/40, 20W/40, 20W/50
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
wał napędowy

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
3.7
Zbiornik rezerwowy
0.3
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha FZ1 1000 Fazer (2006 - 2012)Yamaha V-MAX (2008)

Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)Yamaha V-MAX (2008)

Yamaha V-MAX (2008)Harley-Davidson V-Rod Muscle (2001 - 2017)

Yamaha BT 1100 Bulldog (2002 - 2007)Yamaha V-MAX (2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności