Model Yamaha V-MAX

Cena od: 4 300 - 109 999 zł

Dane techniczne V-MAX

Moc maksymalna
od 102 KM do 200 KM
Pojemność skokowa
od 1200 ccm do 1700 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.5/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 6.73 do 7.00

Rodzina motocykli V-MAX

Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)

Lata produkcji: 1991 - 2004

Moc maksymalna:102 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 4.5/5

Yamaha V-MAX (2008)

Lata produkcji: 2008

Moc maksymalna:200 KM

Klasa pojemności:1700 cm3

Ocena: 5.0/5

Opinie V-MAX

Ocena: 4/5 | Autor: Jaro | Opinia o Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)
Moto super duza frajda z jazdy mistrz prostych nietuzinkowy wygląd wszędzie robi poruszenie i duży szacunek dla właścicieli przyciaga wzrok wszystkich wersja otwarta 145 km to jest to.
Ocena: 5/5 | Autor: Mały | Opinia o Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)
Dla mnie ideał
Ocena: 5/5 | Autor: Maciej | Opinia o Yamaha V-MAX (2008)
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 5/5 | Autor: Agzo1 | Opinia o Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)
Mam go kilka lat, super motocykl.
Autor: Gość | Opinia o Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)
Motocykl który posiada to coś, niepowtarzalny i dla ludzi z j...mi .
Ocena: 4/5 | Autor: altiger | Opinia o Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)
Motocykl dla ludzi z głową na karku, ponadto dla osób lubiących ciężkie i mocne maszyny. Przyspieszenie nawet w kastracie, czyli 100-konnym robi wrażenie. Masy nie czujesz dopóki nie zaczniesz hamować. Długie biegi robią swoją robotę. Oddawanie mocy jest mocne, ale nie wyrywa koła do przodu. Kiedy wydaje Ci się, że to już zaraz będzie koniec przyspieszenia, nagle wyrywa Ci głowę do tyłu, zwłaszcza kiedy po raz pierwszy na nim siedzisz. Klasyczna pozycja jest złudna. Trzeba się lekko pochylić podczas przyspieszania, ponieważ u niedoświadczonych osób może wyrwać ręce z kierownicy. Spalanie jak na pojemność 1200 jest znośne. Średnio 6L na 100km jest całkowicie do przełknięcia. Gdy nawet trochę przyciśniesz to i tak w max 7 L się człowiek mieści. Trzeba uważać w zakrętach, zwłaszcza kiedy siadasz po raz pierwszy. Z czasem można się przyzwyczaić i całkowicie go ogarnąć. Nie lubię gadek o vmaxie, że nie skręca. To nie prawda. On skręca tak jak można się spodziewać po konstrukcji tego typu moto z lat 80-tych. Można go opanować i z odpowiednio dobraną prędkością można cieszyć się fajnymi winklami. Oczywiście nie jest to ścigacz, ale po wyjściu z zakrętu może śmiało z nimi konkurować a przynajmniej bardzo nie odstawać. Jeśli podejdziemy do tego moto, że jest to maszyna do normalnej jazdy z głową o zacięciu sportowym na prostej to człowiek będzie szczęśliwy z posiadania vmaxa, który może dawać ogrom przyjemności wraz ze wzrostem adrenaliny. Jazda w okolicach 200 nie robi na nim wrażenia. Odkręcisz i z łatwością przyspieszysz, kwestia szyby. Bez niej idealnie się jeździ 120-140 a jak chcesz wyprzedzić to odkręcasz i zanim pomyślisz jesteś już przed następnym pojazdem.

Wygrane Pojedynki

Yamaha FZ1 1000 Fazer (2006 - 2012)Yamaha V-MAX (2008)

Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)

Kawasaki VN 900 Vulcan Custom (2006 - 2016)Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)

Yamaha V-MAX 1200 (1991 - 2004)Yamaha XSR 900 (2016)

Przegrane Pojedynki

Yamaha V-MAX (2008)Harley-Davidson V-Rod Muscle (2001 - 2017)