Pozostałe Generacje Modelu Yamaha MT-09

Spalanie: 5.70
Dodaj
Ilość raportów: 13

Spalanie Yamaha MT-09 850

Minimalne: 4.34

Średnie: 5.70

Maksymalne: 8.55

Opinie o Yamaha MT-09 850

Opinia: 4.9/5

Liczba głosów: 18

Silnik: 4.9
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.9
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 |
Mój najlepszy motocykl do tej pory i pierwszy którego po roku niechcę zmieniać lata jak trynkiewicz po przedszkolu :)
Odpowiedz | Przydatna (27) | Nieprzydatna (12)
2022-08-21 08:17:22 | Autor: tomi
gdyby twoje dziecko spotkało trynkiwicza też byś tak napisał. żałosny żart.
Ocena: 5/5 |
Polecam. Wersja 2017 ma poprawione zawieszenie i już nie jest zbyt "miętkie" he he he, QSS ... biegi wchodzą jak w masełko a skrzynia jest cicha, antyhoping tyż na pokładzie, trzy mapy silnika przy czym mapa B na mokrym plus TCS działa ideolo a na STD nie ma zmiłuj ... no w sumie ta A trochę hardcor, więc jak nie ma się doświadczenia to lepiej jej nie włączać. Motocykl bardzo poręczny, lekki, intuicyjny w prowadzeniu czy to na winklach czy na prostych a kręcenie w korkach jak malina Mam 180 cm wzrostu i oceniam pozycję na optymalną. Siedzi się ciut niżej, niż w XSR 900 przez co nie masz odczucia, że za chwilę stanie na kole he he he ... choć potrafi bez wysiłku. Silnik ciągnie od dołu jak zwariowany a jak chcesz spokojnie, to jest potulny jak baranek. Na 2 biegu bez gazu nie gdaczemimo 3 cylindrów. Nie rozumiem komentarzy w różnych mediach, żeby go nie wybierać na pierwsze moto. Uważam,że jest wręcz idealny z wyżej opisanych powodów tylko na początku zanim się wkręcisz generalnie w temat, jeździć na mapie B i odpowiednim TCS. Zachowuje się wtedy jak spokojna czterocylinddrówka. ;)

Wygląd ... zwraca uwagę. W sumie przypomina tranformersa, który lada chwila ożyje i się poskłada he he he. Zwraca uwagę. Szkoda, że nie ma go w białym malowaniu elementów.

Jedyna wada moim zdaniem to ładowność 170 kg i doradzam zainwestować w opcjonalną komfortowa kanapę, zwłaszcza jak się jednak czasem śmiga z drugą osobą, choć to bardziej jednoosobowa koza. +/-

Moim zdaniem w skali od 1 do 5 gdzie pięć to najwyższa/najlepsza ocena daję 5 minus. Minus tylko za opisaną wyżej jedną wadę a reszta ... tłuc skarbonę, targować się i kupować. :D
Odpowiedz | Przydatna (10) | Nieprzydatna (0)
2020-04-21 13:15:32 | Autor: Juby
he he he
2024-02-07 11:34:25 | Autor: N4than
To było ten komentarz i ocenę dać wersji 2017, a nie I generacji... he he he.
Ocena: 5/5 |
Siemka. Wszystko ładnie pięknie Moto super miałem okazję polatać nią godz czasu. Do miasta MEGA!!! zwinny, super promień skrętu serio można czynić cuda:) niestety poza miastem już wychodzi na czym Yamaha oszczędziła...zawieszenie trochę mnie rozczarowało ale jeśli chodzi o przód jeszcze myślę da się go utwardzić to tył to jakaś porażka, boją się jak stary tapczan, moze pomoże ustawienie amora ale myślę że na niewiele się to zda jeśli ktoś myśli o dynamicznej jeździe. Przyspieszenie jest świetne jak na tę 115 km ale tutak robią robotę niutki i niska waga Moto. Ścigając się do 200km/h żadna sportowa 600/750 nie ma szans z tym Moto, można śmiało podążać za litrami . Powyżej 200 niestety zaczyna wiać i to jest jego główne ograniczenie. Max prędkość po zdjęciu limitera 262 km/h!!! SUPER. Ale testowany egzemplarz miał pełnen przelot, k&n zamiany w dolocie(bardzo proste) i strojnie na hamowani. Hamulce są świetnie, super czuć dozowalność ale trzeba uważać na stoppie;) spalanie to jest coś niesamowitego w trybie Eco przy 90km na 4 biegu komp pokazywał 4 litry udało mi się zejść nawet do 3.5 ale średnie spalanie nie jest wcale wyższe. Pozycja bardzo dobra, wyprostowana lecz ciągle w gotowości;) Ogólnie chyba sobie takiego mteka sprawie ale jak mówiłem wcześniej trzeba coś zrobić z tylnym amorem( może to moje odczucie bo przesiadam się z r1 rn22) może inna sprężyna może cały amor. Co do wyglądu nie każdemu się on podoba na a mi przeciwnie. Pozdro.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
2017-08-13 10:45:04 | Autor: Gość
Wczoraj miałem ją 8 godz. na testach.
Ocena: 5/5 |
Mam rocznik 2015 z ABS kupiłem od 1 właściciela z PL Salon. Zrobiłem około 14 tys teraz mam 21 tys. Zmiana oleju i tyle . Szykują się opony i pewnie lancuch za chwilę.
Moto super. Pozycja wygodna. Owszem siedzenie nie do turystyki choć byłem nim w trasie około 600 km dało rade z przerwami. Po wymianie siedzenia nie miałbym nic do zarzucenia. Osobiście jestem z niego zadowolony szczególnie z fajnego przyspieszenia.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nie wspomnieliście ,że najnowsza mt9 jest jeszcze lepiej dopracowana jeśli chodzi o prowadzenie i oddawanie mocy i w standardzie ma quickshifter.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jeśli lubujesz się w nakedach, na tym motocyklu do razu poczujesz się jak w domu. Prowadzi się pewnie, mimo niezbyt sztywnego zawiasu. Hamuje świetnie, a to ważne, bo silnik to największy plus MT-ka. Jest mocny, elastyczny, ale nie chce Cię zabić. Jeśli chcesz, będziesz jechać poł miasta za dziadkiem w sejczento ale jeśli tylko zajdzie taka potrzeba, pokażesz większości cywilnych aut gdzie ich miejsce. Wystarczy odkręcić manetkę... ;) Niestety takie wojaże zmuszą Cię do częstych odwiedzin stacji benzynowej bo bak ma pojemność tylko 14 litrów a spalanie oscyluje wokół 5 litrów już przy normalnej jeździe. To chyba największy minus tego sprzęta... Przydatność do turystyki jest mała. Kanapa jest twarda i cienka, po 250 km boli tyłek, a powyżej prędkości dozwolonych na autostradzie przeszkadza podmuch wiatru, jednak motocykl nie straci stabilności. Jeśli masz w sobie zacięcie do turystyki, weź Tracer,a. Kokpit jest czytelny nawet w słońcu i zapewnia wszystkie niezbędne informacje, bardzo chwali się, że Yamaha wrzuciła nam wskaźnik zapiętego biegu ;) Mt dzięki masie na poziomie 190 kg manewruje się z dziecinną łatwością. Przeciskanie się między samochodami to niemal przyjemność, a zawrotki na parkingu to pestka.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Kupiłem nowegoz MT w zasadzie FZ w salonie 2014
Jest to moje czwarte moto po 20 latach przerwy. Motocykl ma nakrecone jakeś 11 tyś mil i nie robiłrm w nim nic prucz zmiany oleju filtra i opon bo te a raczej ta ścera się jak gumka myszka. Poprzednio jeździłem fazerem 600 bez awaryjnie.
I przesiadka na 09 z powodowała naty chmiastowego banana i przerażenie . Strach czułem a raczej respekt czułem przez 2 sezony . A minusem jest to że chciałbym kupić jakieś inne moto Honda Africa itp. Ale brakuje mi zabawy jaką daje M-tek i dlatego poszukam chyba używki a MT zostawie do zabawy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Do jezdzenia na kole stworzona idealnie ,zawiecha za miekka ,powyżej 180 kmh wężykuje,za mała dla szofera powyżej 185cm.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Mam Yamaha MT09 2018 jest zwrotna moment obrotowy od 0-10 to uważam że stanowczo 11 awaryjne nie mam go tak długo zrobiłem około 4000 kilometrów będę miał opinie za rok jazdę do Irlandii to się okaże. Jestem zadowolony i polecam. Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Mam MT Tracer 09 jest to bestia do poszalenia ale również i do turystycznej jazdy prowadzenie jest płynne i współpracuje z kierowcą biegi same wskakują a przyspieszenie jak na tę klasę jest super. Polecam ten model!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
zastanawiam sie ze zmiany r6 2009 na mt-09
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Staje dęba na 4 biegu i wszystko.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
2016-09-08 17:10:00 | Autor: Fastrider
Na 4 biegu chyba jak pelen gaz i z sprzegła. Ja mam to na 3 z gazu ale trzeba porzadnie podrzucić.
2016-09-12 14:39:52 | Autor: Amonra
a ja zmnieniłem wydech , i na 3 przy 130 staje i kładę go przy 180 ... i to bez szarpania
Ocena: 5/5 |
jest po prostu cudny nic dodać nic ująć ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Dane techniczne Yamaha MT-09 850

Osiągi

Moc max.
115.0 KM / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
87.5 Nm / 8500 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa
847.0 ccm
Stopień sprężania
11,5 : 1
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2075 x 815 x 1135 mm
Rozstaw osi
1440 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
188 kg
Rama
typu Diamond, aluminiowa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)

Eksploatacja Yamaha MT-09 850

Opony

Opona przód
120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tył
180/55 ZR17M/C (73W)
Ciśnienie z przodu
250 kPa (2,5 BAR)
Ciśnienie z tyłu
290 kPa (2,9 BAR)
Koło przednie
17M/C x MT3.50
Koło tylne
17M/C x MT5.50

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
2.4
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
2.7
Zalecana klasa lepkości
SAE10W30, SAE10W40, SAE10W50, SAE15W40, SAE20W40, SAE20W50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch 525
Zębatka przednia
16
Zębatka tylna
45
Długość łańcucha
110 ogniw
Luz łańcucha
5.0~5.0

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
1.9
Zbiornik rezerwowy
0.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Kawasaki Z800 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Yamaha FZ8 N

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności