36%
64%

Yamaha MT-09 850
2013 - 2016

+

Yamaha FZ1 1000
2006 - 2012

+

Wygrywa Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012): 9 głosów

Przegrywa Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016): 5 głosów

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016) vs Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)

Opinia Video o Yamaha MT-09 850

Opinia Video o Yamaha FZ1 1000

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 18

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 11

Silnik:
4.9 vs 4.5
Hamulce:
5.0 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.5

Opinie o Yamaha MT-09 850

Miałem oba i MT09 znacznie wygodniejsza, większy moment, lepiej się prowadzi dla początkujących i bardziej zaawansowanych chociaż ma kopa już od dołu. Każdy pisze uniwersalność w FZ1, a to MT09 jest bardziej uniwersalny, czy na tor, czy na miasto, czy dookoła komina czy też w trasę.. wygodniejsza pozycja prosta, ale da się pochylić i pojeździć agresywnie, bardzo uniwersalny sprzęt i do litra nie widzę nic bardziej uniwersalnego, kolejny to pewnie ktm 1290 duke najbliżej
Odpowiedz | Przydatna (51) | Nieprzydatna (1)
2024-01-30 21:44:20 | Autor: 3 Gary ponad wszystko!
Fakt, 3 gary to super uniwersalność, idzie i na dole i na środku i na górze, nie ma tak doskonale wyważonych silników, triumph, toyota, lexusy i yamaha 3 gary i jazda, kolejne pewnie będą hybrydy :p
2024-01-30 21:49:32 | Autor: Cylindry
Nie ma póki co lepszego wyważenia i tak świetnie oddawanej mocy jak trzy cylindry, wysoki moment i duża część mocy w niskich, na średnich oraz wysokich obrotach. Triumph ma w sumie najlepsze trzy cylindrowce, w ofercie nie znajdziemy .. w sumie to nic dziwnego(po za rocketem)
MT 09 to najbardziej uniwersalny Motockl do litra. FZ1 chowa się pod względem komfortu i wygody, jak i oddawania mocy w dolnych zakresach obrotu, kto miał oba Moto ykle tej wie o czym mówię.. zwrotność również na plus dla MT09 SP.

MT09 SP jest jak snowboard, a FZ1 jak narty.
Na snowboardzie trudniej zacząć, ale potem łatwiej Ci przychodzą sztuczki i tricki, a na nartach łatwiej jest zacząć jeździć, ale trudniej wykorzystać ich potencjał w 100%

W każdym bądź razie, overall na plus dla mt09 w wielu kwestiach, silnik, zwrotność, lekkość, wygoda pozycji, oddawanie mocy.

Na minus, spora cena motocykla, ale wiadomo, za lepsze się płaci
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha FZ1 1000

Latam FZ1 a jak wiadomo każda sroka swój ogonek chwali
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
bo jest zajebisty !!!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (4)
Uniwersalny mocny sprzęt.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (16)
Uniwersalność, większa moc, niższa cena, prowadzenie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (19)
Co tu porównywać, silnik z motorówki kontra topowa jednostka z R1. Trzy cylindry to nie porozumienie. Ekologia niszczy prawdziwe motocykle.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (29)
rozwiń

Osiągi

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)
Moc max.
115.0 KM / 10000 rpm
146.8 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
87.5 Nm / 8500 rpm
106.0 Nm / 8000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L
18.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
847.0 ccm
998.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
wtrysk paliwa DENSO
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2075 x 815 x 1135 mm
2140 x 770 x 1060 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1460 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
188 kg
214.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, aluminiowa
aluminiowa, typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
wahacz, zawieszenie sprężynowe, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
dostępne egzemplarze z ABS
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Kawasaki Z800 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Yamaha FZ8 N

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Yamaha MT-10 SP (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności