Opinie o Yamaha FZ1 1000

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.5
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 5/5 |
Super sprzęt można jeździć turystycznie jak i popierniczać po winklach jak przecinakiem.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Idealny kompromis między ścigaczem, a motocyklem turystycznym. Spokojny na niskich obrotach i wariat na wysokich. Bardzo praktyczny, bezawaryjny, względnie tani w utrzymaniu. Mimo swoich lat, wzbudza zainteresowanie. Hamulce bardzo dobre, przedmówcy nie uwzględnili raczej tego, że na różnych klockach różnie motocykl hamuje i jak się drewniane zamontuje, to słabo hamują :) Ekonomia dobra jak na litrowe moto o mocy 150KM.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Bardzo przyjemny silnik i hamulce w wysokich partiach istny szatan :) prowadzenie bardzo duże na +
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Posiadam ową Yamaszkę z 2007r. i jeżdżę już 2 rok. Jak dla inżynierowie Yamahy zrobili kupę dobrej roboty, konstruując takiego przecinaka, na którym swobodnie można również ruszać w dłuższe trasy(zgadzam się z opinią ludzi, że dupsko po dłuższej jeździe trochę daje się we znaki). Hamulce, silnik, prowadzenie coś pięknego. Koledzy (954rr, 929rr, zx9r) nie są w stanie zostawić mnie w tyle. Czasami przy lepszym starcie do 4 biegu im uciekam, a później już idziemy równo. Średnie spalanie przy zróżnicowanej jeździe ok 6.5l/100km. Jeżeli ktoś szuka motocykla dający mega frajdę z jazdy oraz możliwość założenia kufrów i pojechanie w dłuższą trasę z całego serca polecam! <3
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Moto zrobilem 6tys.km ogulne wrarzenie spoko wady twarde siedzenia awaria wirnika alternatora koszt 1700zl. spalanie w dwie osoby 140-150 km/h 6.1l. Predkosc max 275
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (12)
2017-09-26 18:33:52 | Autor: ap
'ogulnie" to na innym motocyklu chyba jezdziles
2022-10-02 00:48:46 | Autor: Analfabetyzm wtórny
"Ogólnie i wrażenia", więc jeśli ktokolwiek nie rozumie zasad poprawnej polszczyzny, w tym ortografii to jestem pewny , że nie rozumie zasady działania motocykla, więc za komentarze debili dziękuję. Motocykl fajny, moc odpowiednia, serwis względnie tani. Janusze i Dżesiki out, bo większość odwija tylko na prostej. Zabawa zaczyna się , gdy do zamknięcia opony brakuje 2-3 mm. Polecam.
Ocena: 5/5 |
Polecam!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Super sprzęt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Jeżdżę FZ1N 2k6, silnik lubi średnie i wysokie obroty, hamulce z przodu b.dobre. Motor ma tendencje do wpadania w shimmy. Paliwożerny, 9 litrów przy szybszej jeździe to norma. Polecam na miasto i latanie koło komina. Dłuższe trasy męczą
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (6)
2018-05-16 23:27:02 | Autor: Dtr 89
Potwierdzam każde słowo. :) + tłumik Leo Vince <3
Ocena: 5/5 |
Bardzo fajne moto, malo wad duzo radosci z jazdy :) Hamulce zdecydowanie minusem, silniczek mistrz :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (15)
rozwiń
Spalanie: 6.77
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Yamaha FZ1 1000

Minimalne: 5.77

Średnie: 6.77

Maksymalne: 9.16

Dane techniczne Yamaha FZ1 1000

Osiągi

Moc max.
146.8 KM / 11000 rpm
Max. moment obrotowy
106.0 Nm / 8000 rpm
V-max
247.1 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
dostępne egzemplarze z ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
998.0 ccm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa DENSO

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2140 x 770 x 1060 mm
Rozstaw osi
1460 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
214.0 kg
Rama
aluminiowa, typu Diamond

Eksploatacja Yamaha FZ1 1000

Opony

Opona przód
120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tył
190/50 ZR17M/C (73W)
Ciśnienie z przodu
250 kPa
Ciśnienie z tyłu
290 kPa
Koło przednie
17M/C x MT3.50
Koło tylne
17M/C x MT6.00

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
2.9
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.1
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W30, 10W40, 15W40, 20W40, 20W50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Zębatka przednia
17
Zębatka tylna
45
Luz łańcucha
25~25

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.2
Zbiornik rezerwowy
0.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)

Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)

Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)Kawasaki Z1000 (2007 - 2009)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Yamaha FZ1 1000 (2006 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności